Ajattelin kevääksi ostaa uudet lasit, kun hinnatkin on ihan kohtuulliset.
Yllätys olikin suuri, kun aloin sovittelmaan. Kaikki kehykset ovat leveitä ja minulla on pienet kasvot ja pää.
Myyjäkin sanoi jokaiseen kehykseen, että ovat aika leveät sinulle. Kävin kolmessa liikkeessä, enkä löytänyt yhtiäkään sopivia. Jos leveys ei ollut ongelma olivat kehykset niin matalat, ettei väliin jäänyt kuin parisenttiä linssiä.
Mistä ihmeestä löydän itselle lasit!
Olen tilannut netistä, mutta ei niidenkään kehyksistä enää löytynyt minulle mallia??
Yhdessä liikkeessä myyjä sanoi pienipäisiä olevan muitakin, mutta silti heillä ei ole meille tarjota mitään.
Lasten mallit taas ovat liian pieniä.Harmittaa.
Mistä lasit?
6
343
Vastaukset
- täälläkin
Olen parin viikon ajan etsinyt epätoivoisesti uusia kehyksiä sekä kauppoja kierrellen että netistä. Mutta vähissä ovat tosiaankin valikoimat. Itselleni sopiva koko esim. linsseissä olisi n. 47-48mm maksimissaan, mutta vähissä ovat sen kokoluokan linssit/kehykset. Ensin ajattelin,että kyllähän sentään netistä löydän vaikka ulkomailta tilaten passelit kehykset, mutta vielä mitä. Samanlaisia isoja kehyksiä joka paikassa..
- itse tilasin
Itse tilasin nämä http://www.favoptic.com/frames/Varenna/gunmetal
Käyvät miehille sekä naisille... Ei kovin muodikkaat, mutta ei liian isot.. pikkupäinen olen itsekkin... - Ok..
itse tilasin kirjoitti:
Itse tilasin nämä http://www.favoptic.com/frames/Varenna/gunmetal
Käyvät miehille sekä naisille... Ei kovin muodikkaat, mutta ei liian isot.. pikkupäinen olen itsekkin...Mutta nuo lasit on soikeat, minun kasvot näyttää niissä vieläkin pyöreämmiltä.
Olen siis pieni ja pyöreäpäinen.
Voisiko enää mahdottomampaa yhtälöä olla.
Minulla on ollut favoptic.com laseja kahdetkin. Tällä hetkellä on vercellit, mutta muut kehykset eivät miellyttäneet.
Aiemmin minulla oli Adranot, mutta nekin olivat mustat, mutta hyvät. Nyt niitä ei taida enää olla myynnissä. Nyt kyllä voisi olla muutakin väriä, kuin mustaa.
- ......
Kyllä niitä pieniäkin malleja löytyy vaikka kuinka paljon. Esim RayBanilla on lukuisia pieniä ja erittäin hyvännäköisiä malleja.
Kanattaa kysellä suurten ketjujen ulkopuolella olevista liikkeistä joiden valikoimaa ei ole ketjun toimesta määrätty. Isot ketjut (instru, specsavers, nissen, silmäasema) tarjoavat joka liikkeessä vain saman valikoiman jonka ketjuohjaus määrää. Näistä ei sitten mitään keskimääräisestä poikkeavaa juuri löydä.- Etsiä..
Täällä alkaa kaupat loppua. Vielä pari kauppaa jäljellä, sitten on tarjonta katsastettu.
Tuolta nettikaupasta tilasin kuitenkin muutamat lasit sovitukseen. Olivat pieniä, mutta eivät ehkä mitään juhlavia.
Nyt on isot ja näyttävät mallit muotia. - kannattaa katsoa
Ainakin Specsaversin valikoimissa on joitain ns. pieniä malleja. Itsekin pienipäisenä löysin sieltä lasit. Kannattaa toki käydä katsomassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h52732Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062571Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv92259Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441865- 321443
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141433- 1761155
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201053Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81938