t-mies
Mikä saa juuri sinut
21
1094
Vastaukset
- Mikäs muu.
Ja sen valloittava hymy.tämä menee naiselle.
- menee turenkiin.
Kauniille naiselle joka on päivisin turengissa.t-mies
- samaan naiseen.
saa nähä miten käy.
- tiedän molemmat puhuneet hä...
voi ei sanon minä.
- Loistavaa
Hienoa!
Nyt jumalaton faitti päälle kottaraisen vuoksi, ni sit ei oo enää enää kavereita, eikä naista! - varmaa tietoa
Että toista ei sen laista ole totuus se vaan on.Turha haukkua sitä naista.
- täytyisi selventää
Mistä tunteen kohde voi tietää sen, että hän on tämä ainutkertainen...??
- sillä olen niin kiinnostunut.
siitä naisesta.että silleen..........
- ei vielä riitä
sillä olen niin kiinnostunut. kirjoitti:
siitä naisesta.että silleen..........
Asioista selvää ottaminen on vasta "pohjatyö" toivotun suhteen alkamiseksi. Mieti tarkasti missä lähestyt häntä ja miten. Valitse Hänelle mieluinen paikka (johon olet saapunut sattumalta). Eikä sitten mitään "tässä olen muru..mennäänks meille" systeemiä. Osoita olevasi hienovarainen ja kohtelias siis herrasmies juuri Hänelle. Voit kysyä neuvoja suhdeasioissa täältä. Täällä on paljon asiantuntijoita.
- Saa hyvän kunnon naisen .
ei vielä riitä kirjoitti:
Asioista selvää ottaminen on vasta "pohjatyö" toivotun suhteen alkamiseksi. Mieti tarkasti missä lähestyt häntä ja miten. Valitse Hänelle mieluinen paikka (johon olet saapunut sattumalta). Eikä sitten mitään "tässä olen muru..mennäänks meille" systeemiä. Osoita olevasi hienovarainen ja kohtelias siis herrasmies juuri Hänelle. Voit kysyä neuvoja suhdeasioissa täältä. Täällä on paljon asiantuntijoita.
Pääasia että nainen on tyytyväinen ja saanut hyvän miehen.Suuri rakkaus voi alkaa...........
- isin tyttö
Saa hyvän kunnon naisen . kirjoitti:
Pääasia että nainen on tyytyväinen ja saanut hyvän miehen.Suuri rakkaus voi alkaa...........
..mutta tuskin Turengissa..
- kaiken lisäksi mukava.
isin tyttö kirjoitti:
..mutta tuskin Turengissa..
tosi asia.
- On vaikeasti tavoteltavia n...
Siinähän on haastetta tykkään haasteista...........nainen on ihana.........
- Sinkku pidemmän aikaa.
Varmaa tietoa.olen ottanut selvää asiasta.
- haluan sinut kaikkinen puit...
huomenna puhutaan sinusta ja minusta.Ja mitä meistä voisi tulla. kun tulet kohdaleen , niin sitten nostetaan kissa pöydälle ja puhutaan.
- olenko se oikea sinulle?
Sinä päätät tietysti asian.
- Positiivisesti yllättynyt.
Pysähdyttiin tien reunaan juttelimme hetken.Neito oli hyvin asiallinen,huumorintajuinen ,hymyilevä ja iloinen.kerroin tunteistani hänelle että haluaisin seurustella hänen kanssaan.Otti asian hyvin asillisesti eikä tarvinnut jännittää hyvin rento tunnelma.Mutta sanoi että oli kiinnostunut jostakin miehestä pidemmänaikaa eikä halua luovuttaa vielä .Koska mieskin on lähestynyt jo lämmennyt asialle että on kiinnostunut tästä naisesta.Mutta katsotaan miten tuleeko mitään.Halattiin kuitenkin kun ollaan samalla paikkakunnalla töissäkin .näämme toisemme kuitenkin aika usein.
- Hyväntuulisen naisen.
kiltti ja asiallinen lempeä nainen oli.
- sinkku-nainen.
Toivottavasti onni suosisi mua.
- autoööö
No johan on ketju tämäkin..
- kysyin mikä on sun tilanne
asioissa oletko sinkku vielä .Sanoi että kyllä olen.kysyin oletko miettinyt asiaa?olen mutta harkitaan en tiedä........
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455100Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1151616Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481319Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella121314- 131153
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171027Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v4990Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76989Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah59795Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27783