keittiöremonttia suunnitelleen ja olisinki kysyny mistä firmasta olette ottaneet ja onko tarjouksissa ollut suuria eroja? Onko kelllään kokemusta Gaala-keittiöistä? Keski-pohjanmaalla asustetaan joten etelän firmat jää laskuita pois..
keittiökalusteet
9
2012
Vastaukset
- ...
me tilattiin waristerilta ja ollaan oltu tyytyväisiä, tosi edullisetkin oli!
- Vantaalta....
Minä ostin Netto-Keittiöstä se oli halvempi kuin Ikea, mutta laadultaan parempi. Gaala-keittiöstäkin kysyn, mutta hinta oli kaksinkertainen ja niiden keittiöitä ei ole missään nähtävinä, joten laadusta on vaikea sanoa mitään. Puustellin tarjous oli kolminkertainen Netto-Keittiöön nähden.
- HintaLaatu kohdallaan
Kävi kuule just päinvastoin, Netto-keittiön
valikoima surkea ja laatu ei ainakaan parempi
kuin Ikean.
Ostettiin ikeasta vaikka ollaan Hyvinkäältä.
- Täysremontti
Suosittelen lämpimästi Kareliakeittiöitä myyvää Seinäjoen Keittiötukkua Välkkilänkadulla. Sieltä otimme tarjouksen koko talon kiintokalusteista (iso keittiö, 3 mh, 2 vessaa, khh) tuttavien suositusten perusteella. Eilen saimme tarjouksen, joka ei todellakaan ole paha, alle kymppitonnin! Kalusteet voi asentaa joko itse tai asennuttaa heillä, mikä tietysti maksaa extraa. Me aiomme asentaa itse. Otamme tarjouksen vielä jostain toisestakin firmasta, mutta luulenpa ettei tuon alle mene mikään ns. merkkifirma. Palvelu tuolla oli lisäksi todella asiallista ja tarjouksen sai kahdessa viikossa; toimitusaika n. 4-5 viikkoa.
- Täysremontti
Listasta jäi pois vielä eteinen, johon tuli parinmetrin leveydeltä kaapistoa, jossa mm. peililiukuovet.
- Kiekkolissu
Se oli silloin se... Nykyään parissa viikossa luvatun tarjouksen saa viiden viikon päästä, kunhan itse muistaa kysellä perään. Uudesta tarjouksenantoajastakin lipsuttiin vielä sen verran, että ehdittiin tilata keittiö jo muualta. Kuinkahan vaan toimitusaikataulut olisivat pitäneet paikkansa, kun ei tarjouksen jättäminenkään toiminut.
- Nostalgiaa keittiöön
Me tilattiin vanhanajan keittiö Vaasasta http://www.tilauskaluste.com/
ja keittiö maksoi mukavasti :) verrattuna noihin Topi- ja muiden peruskeittiöiden myyjien tuotteisiin.
Me ajateltiin että keittiöön on pakko sijoittaa kun haluttiin että keittiö kestää ja näyttää hyvältä myös kahdenkymmenen vuoden päästä.
Kokonaisuus on kyllä jotain ihan muuta kuin "normikeittiöt". - Joona
Me tilattiin vaasasta Vanhanajankeittiöstä(tilauskaluste numminen)mutta täytyy rehellisyyden nimessä sanoa että laatu ei missään nimessä vastaa hintaa.
- baltest
Pyydä tarjous myös
www.baltestfurniture.ee
mallikappalet
www.sisustuspood.ee
[email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 445785
- 455295
- 483688
- 133643
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise903161- 313116
- 592864
- 572710
- 532360
- 381824