Nyt se on

päätetty

ensi talvena karnevaaleihin Teneriffalle. Hotellia vielä vähän mietitään, mutta kohde on Puerto dl Cruz. Onko muilla jo ensi talven matkakohde selvillä vai vasta mietinnän alla? Ihana kesä edessä ja sitten talvilomaa odottamaan.

22

1238

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Teneriffa

Heippa olen myös katsellut Teneriffan hotelleja ehkä Americas suunnalta. Vaikealta tuntuu löytää sopivaa huoneistohotellia, tai toinen vaihtoehto on Lanzarote mutta kun siellä tuulee.

Etsiskelevä

• Mentira

Cruzissa on todella mukavaa ja erityisen hauskaa on karnevaalien aikaan.. Sardiinimerkkisen sillin hautajaiset, tantsut Charcolla, iloinen juhlakansa jne. vie kyllä turistinkin mukanaan!
      Itsekin kerkesin tässä päättää että ensi talvena taas Cruziin (syystä jos toisestakin), mutta sitten ukkoni ilmoitti että haluaa vaihteen vuoksi johonkin toiseen kohteeseen. Taitaa tulla ero ukosta!!!
      We´ll see.. Itse asiassa ensi talven matkailu on epävarmimmista epävarmin, mutta ainahan sitä saa haaveilla :)) Ja who knows vaikka piipahtaisin Cruzissa ihan yssiksein jos en ukostain seuraa saa.. Olisikohan niitä suoria lentoja minun kotipaikkakunnaltanikin? Hmmm..
      Ja Lanzarote ON erinomaisen mukava paikka sekin. Itse en kyllä ole siellä niitä peloiteltuja tuulia kokenut.. Ainoastaan yhdellä lomalla oli päivisin hieman tuulta jotta sai pitkähihaista vetää päälle mutta sen kerran vai.

• Aguila

Olisikohan niitä suoria lentoja minun kotipaikkakunnaltanikin?

Voisin vastata jos rouva voisi sen kotikaupunkinsa nimen paljastaa.
        Anna tulla samaan syssyyn se viime Puerton matkasi hotellin nimi kanssa.

• Mentira
        Aguila kirjoitti:

Olisikohan niitä suoria lentoja minun kotipaikkakunnaltanikin?

Voisin vastata jos rouva voisi sen kotikaupunkinsa nimen paljastaa.
        Anna tulla samaan syssyyn se viime Puerton matkasi hotellin nimi kanssa.

Sovittaisko niin, että jahka ollaan seuraavan kerran nokakkain niin paljastan sitten sulle ihan kaiken mitä haluat.. Äh, hitto. Otetaas uusiksi. Tuo alkaa kuulostaa jo liian levottomalta jopa minun kirjoittamaksi. Siis, KERRON sulle!! Sehän onnistuukin kun nyt tiedät että kenen lettiin tai hameenhelmaan tarrata kiinni ja alkaa kuulustella!!!
        Mutta täällä?.. Mieluummin ei. On syitä etten ihan kaikkea julki tuo, ja välillä vähän poikkean polulta..
        Mutta kuten olen jo aikaisemminkin sanonut, niin vaikka juttu useinkin menee hurpaatin puolelle ja mopo keulii pahasti, niin kuitenkin tunteeni, tuntemukseni, mielipiteeni ja kokemukseni matkoilta ovat todellisia.

• ette vaihtaneet
        Mentira kirjoitti:

Sovittaisko niin, että jahka ollaan seuraavan kerran nokakkain niin paljastan sitten sulle ihan kaiken mitä haluat.. Äh, hitto. Otetaas uusiksi. Tuo alkaa kuulostaa jo liian levottomalta jopa minun kirjoittamaksi. Siis, KERRON sulle!! Sehän onnistuukin kun nyt tiedät että kenen lettiin tai hameenhelmaan tarrata kiinni ja alkaa kuulustella!!!
        Mutta täällä?.. Mieluummin ei. On syitä etten ihan kaikkea julki tuo, ja välillä vähän poikkean polulta..
        Mutta kuten olen jo aikaisemminkin sanonut, niin vaikka juttu useinkin menee hurpaatin puolelle ja mopo keulii pahasti, niin kuitenkin tunteeni, tuntemukseni, mielipiteeni ja kokemukseni matkoilta ovat todellisia.

osoitteita tai puhelinnumeroita? Tämä ei ole chatti.

• viajes

kun alkukesän ja syksynkin matkat ovat vielä auki. Veikkaan että kesäkuun alussa Välimerelle, vaikkapa Kreikkaan. Lokakuussa ehkä Lanzarotelle. Helmikuussa kai jonnekin. Tämä mietintävaihekin on kutkuttavaa kun ei ole vielä lyöty mitään lukkoon. :)

• Aguila

Karnevaalit Puerto de la Cruzissa 07.02. - 21.02.
      Olen silloin paikalla ja hotelli valinta on Tenerife Ving.
      Ajattelin oleskella siellä 5 viikkoa ja viettää samalla erään Kotkalaisen "urheilija nuorukaisen" 60v. päiviä siinä maaliskuun puolenvälin paikkeilla.
      Magnot tarjoan jos tunnistatte.

• Vigilia Park

Toissa vuonna oltiin Los Giganttesissa karnevaalien aikaan. Todella upeat kulkueet ja mahtava ilotulitus karnevaalien lopuksi. Giganttesin jyrkät kallioseinämät oikein moninkertaisti ilotulitteiden pauhun ja sysimusta taivas oli upeana taustana, kun Vigilia Park-hotellin parvekkeelta näkymää ihailimme.

• Mentira

sitten mulle tarjois? Ei kai vaan juhlinnan alla ole omat synttärisi?!!!

• viajes

naapurin miäs! Pidä hauskat juhlat, tulen kyllä drinkille jos on lomaa silloin :)

• Aguila
        viajes kirjoitti:

naapurin miäs! Pidä hauskat juhlat, tulen kyllä drinkille jos on lomaa silloin :)

Kyllä miäs drinkit tarjoaa,lueskelin noita aiempia juttujasi mm. niistä guachinches ravintoloista? löysitkö/kävitkö tällä reissulla?.
        Onko meillä yhteisiä tuttavia, majoittuvatko ne kuuden viikon lomalle tulleet kaverisi kenties hotelli Bambiin?.

• viajes
        Aguila kirjoitti:

Kyllä miäs drinkit tarjoaa,lueskelin noita aiempia juttujasi mm. niistä guachinches ravintoloista? löysitkö/kävitkö tällä reissulla?.
        Onko meillä yhteisiä tuttavia, majoittuvatko ne kuuden viikon lomalle tulleet kaverisi kenties hotelli Bambiin?.

tällä reissulla kotiravintoloihin kun oli vaan viikon loma. Muissa kivoissa paikoissa kyllä kävin. Ja paikallisiin uusiin ihmisiin tutustuin joilta sain sähköpostiosoitteen ja lupasivat laittaa kuvia tulemaan.
        Padrinos-ravintola vanhassa kaupungissa oli kiva uusi tuttavuus. Tosi hyvää ruokaa ja mutkatonta nopeaa palvelua. Mulla oli myös tuuria säiden suhteen, paremmat kelit oli kuin edellisellä kerralla.
        Täällä kotopuolessa saadaan lämpöä odotella vielä jonkin aikaa joten reissut kesä- ja lokakuussa jonnekin ovat suunnitteilla. Olen koko kesän vapaalla joten mökilläkin kerkeää olemaan. Kivaa kevättä ja kesän odotusta!

• viajes
        Aguila kirjoitti:

onko meillä yhteisiä tuttuja. Kahdet tutut asuivat Teneguiassa ja yhdet asuivat jossain vuokrakämpässä. Uudet tuttuni asuivat Puertossa, toinen oli kanarialainen nainen ja toinen oli syntyisin Venäjältä. Tuttuja sain myös Saksasta, ollaan jo soiteltu. :)

• Aguila
        viajes kirjoitti:

onko meillä yhteisiä tuttuja. Kahdet tutut asuivat Teneguiassa ja yhdet asuivat jossain vuokrakämpässä. Uudet tuttuni asuivat Puertossa, toinen oli kanarialainen nainen ja toinen oli syntyisin Venäjältä. Tuttuja sain myös Saksasta, ollaan jo soiteltu. :)

Kevättä ja kesää.
        Nämä meidän kotikadun naapurit vaan majoittuivat
        hotelli Bambista vuokraamaansa huoneistoon ja kuudeksi viikoksi siitä johtui tämä "utelu".
        Kesä menee aina liian nopeasti, Mökki ja Golf vie kaiken vapaa-ajan ei siinä ulkomaille ennätä ainakaan Viroa kauemmas.

• pidä tuo asenne
        viajes kirjoitti:

on ollut kyllä täydellinen loma. Kaikki on ollut ihanaa, olet saanut paljon ystäviä, sää oli hyvä, olet tanssinut ja ruoka oli maistuvaa. Ja koko kesä lomaa ja vuodessa 4 ulkomaanmatkaa. Loistavaa että joku on noin tyytyväinen matkaansa ja sitä jaksaa hehkuttaa. Loistavaa seuraavaa matkaa.

• varmaan
        pidä tuo asenne kirjoitti:

on ollut kyllä täydellinen loma. Kaikki on ollut ihanaa, olet saanut paljon ystäviä, sää oli hyvä, olet tanssinut ja ruoka oli maistuvaa. Ja koko kesä lomaa ja vuodessa 4 ulkomaanmatkaa. Loistavaa että joku on noin tyytyväinen matkaansa ja sitä jaksaa hehkuttaa. Loistavaa seuraavaa matkaa.

että palstan suurin leuhkija.

• viajes
        varmaan kirjoitti:

että palstan suurin leuhkija.

leuhkin vielä että kun otan kesän palkatonta vapaata, olen niin oikeutettu että saan hoitaa 4v lapsenlastani ja 85v appeani 24/7 vielä paria muuta "miestäni" :D Toivottavasti tulitte taas kateellisiksi

• ei ole
        viajes kirjoitti:

leuhkin vielä että kun otan kesän palkatonta vapaata, olen niin oikeutettu että saan hoitaa 4v lapsenlastani ja 85v appeani 24/7 vielä paria muuta "miestäni" :D Toivottavasti tulitte taas kateellisiksi

kateutta. Mutta älä välitä kommenteista vaan jatka tyylilläsi. Sinulla on siihen oikeus.

• Mats

Älä ainakaan varaa hotellia Charcn aukion läheltä, sillä melu on läpi yön aina klo 06.00 asti aivan sietämätön.
      Olin nyt toisen karnevaaliviikon Park Plaza hotellissa, joka on aivan Charco vieressä ja melu oli todella sietämätön. Onneksi karnevaalit päättyivät ja toinen viikko olikin rauhallisempi. Hotelli ei ole kovin häävi,vaikka henkilökunta onkin
      ystävällistä. Ota hotelli mahdollisimman kaukaa Chargosta, jos haluat nukkua.

• viajes

nukkumaan mennä jos matkustaa karnevaaliaikaan ja ottaa hotellin keskustasta. Ruiskuauto meidät eräänäkin aamuna sieltä hääti hotellille kun ei maltettu lopettaa tanssimista :D

• eivät
        viajes kirjoitti:

nukkumaan mennä jos matkustaa karnevaaliaikaan ja ottaa hotellin keskustasta. Ruiskuauto meidät eräänäkin aamuna sieltä hääti hotellille kun ei maltettu lopettaa tanssimista :D

välttämättä tiedä karnevaalien ajankohtaa tai tunne kohdetta entuudestaan jotta tietäisivät missä juhlitaan ja mihin ehkä kuuluu. Helvetillinen se mökä on ja kuuluu todella pitkälle kaupunkiin. Kaikki kun eivät jaksa tai halua tanssia aamuun.

• viajes
        viajes kirjoitti:

ihan joka yö jaksanut bilettää kun olen jo mummi. Siksi otinkin hotellin sivummalta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      86
      5199
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      76
      4696
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      111
      2997
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      86
      2933
    5. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      23
      2464
    6. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      60
      2034
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      24
      1860
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1523
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      114
      1429
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      185
      1318
    Aihe