Miks mulle kävi just näin. Oon just 18 vuotta täyttäny nuori mies. Pääsin just perjantaina sairaalasta, koska Jouduin kahakkaan johon mulla ei ollu mitään osaa eikä arpaa, no seurauksena puukosta 3 kertaa. Yksi isku osui yläselkään juuri lapaluun viereen, toinen osui vasemmalle puolelle kylkiluitten väliin, ja oikealle puolelle aivan lantion seudulle. Mutta nyt huomasin ku kävin uimassa "hallissa" että ihmiset kattoo minua vähän pidempää noitten haavojen takia, ja ku näin yks omaikäiseni tyttö jonka tunnen, käänsi vaa katseensa ja lähti pois. Ja pari muutakin lähti siinä samalla. Et älkää nyt sanoko että mun sosiaalinen elämä kärsii näistä. Miten kesällä sitte rannalla, enpä voi ilman paitaa oikee sitte olla...Ja entäs nyt ku olen sinkku nii miten sitten tulevaisuudessa, kertoisin jollekkin tytölle noista ja miten siihen ihmiset suhtautuu ku kerron näist. Ja entäs sitten jos en kerro niistä ja ollaa Rakastelemassa kun alkaa vaatteet vähentyä nii miten siinä sitte toimia, tyttö kattoo varmaan et "HYIII ARPIA....MENE POIS" Et nyt on aika vahva uskonpuute tän takia tulevaisuuten katsottuna et miten voin elää enää normaalisti`?? Sori jos on epäselvää tekstiä ku on tota alkoholia veressä vitutuksen takia. kiitos jos jaksoitte lukea. Vastauksia mahdollisimman nopeasti.
Miks juuri minä...
7
825
Vastaukset
- ratkase..
"alkoholia veressä vitutuksen takia." No sehän nyt ainakin auttaa..
Arvet ei kaada sun elämääs mihinkään suuntaa. Jos joku rupee sua niiden takia hylkimään, niin ei kyllä nää napaansa pidemmälle ja jos olet muuten komea nuori mies, niin mikäs siinä?
Ihmisten täytyy nähdä pintaa syvemmälle.
Näytä itsestäsi paremmat puolet ja käännä huomio pois arvistasi, vaikka kauniilla hymyllä ;). - Jonttu1991
Joten alkoholin kittaaminen arkena on ihan järjetön ajatus.
Mitä suuremmalla todennäköisyydellä sosiaalinen kanssakäymisesi ei kärsi tämän vuoksi, mutta voit varmaan itsekkin myöntää sen, että ihmiset eivät todellakaan ole tottuneet näkemään suurempia arpia toisissa ihmisissä.
Jos nyt kuitenkin jollakin sattuu tulemaan heikko ensivaikutelma sinusta niin minkäs sille tekee? Itse sinä sen päätät, että jätätkö siihen vai menetkö ja tyrmäät ne ensivaikutelmat.
Eikä se todellakaan ole rakastelussa mikään huolenaihe.. ainakaan en uskoisi.. Sillä eikös silloin ole sen verran hurja meno, että tuskin huomataan itekkään mitä ollaan tekemässä? :D
Lopetan viestini siihen, että luonteenpiirteisiini kuuluu aika vahva spektismi, joten epäilen hieman tota osaa ja arpaa juttua... Mutta juitenkin, eiköhän kaikki muutu parhaimmin päin! - huoli^
Hei ei viina ei auta suo tässä asiassa joten kkoita olla juomatta vitutukseen.
Ja luulenpa että ihmiset katto että mitä tolle on tapahtu että voi parkaa kuin että hyi vittu mitä arpia. Ja tytöt ehkä jätti tulemat juttelematta koska ei tienny mitä sanoa kun näkee sut pitkästä aikaan ei ois halunnut ottaa aihetta puheeks koska ei tienny miten sä siihen suhtaudut.
Toiseks oo onnellinen että oot elossa sulla on onnea! Muo ei haittais vaikka miehellä on arpia varsinkin kun et oo vainut niille mitää. Elämästä jää vääjämmättä jalkiä niin näkyvia ja näkymättömiä ja niille harvemmin voi mitään jos joku ei hyväksy suo arpinesi niin ei se ansaitse sun ystävyyttä ja rakkuutta älä välitä!
Ja kulje vaan kesällä ilman paitaa aurinko haalentaa haalentaa arpina samoin apteekista saa sellasta ainettä kuin kelocote joka on tarkotte arpiin ja auttaa parantamaan niitä toinen hyvä tuote on kuulema etana seerumi mitä saa kuulema luontaistuote kaupasta. - tsydeemi
En usko et ihmiset ajattelis sun arpia ällöttävän näköisinä. Juuri niin kuin tossa ylempänä sanottiin, ihmiset katto varmaan vaan siks et mitä sulle on tapahtunu.
En usko että sun arpes haittais sosiaalista elämääs. Jos ihmiset kysyy, kerrot et jouduit tahtomattas tällaseen tilanteeseen. Sankarinahan sua pidettäs kun selvisit siitä hengissä. :) Oot vahva ja selviytyjä! Sua ei pikkujutut tapa. - ei huolta
Itseäni ei tosin puukotettu vaan onnettomuudessa sain mahaan pari isoa arpea (10cm). Eikä niistä ole juuri haittaa ollut. Muutaman kerran joku on kysynyt, että mistä tullut. Voi olla, että noi sun arvet myös hälvenee ajan myötä lähes näkymättömiksi, tuskin isompia kuin 1-2cm viivoja? Mutta aika hyvin kyllä jos ainoaksi traumaksi jäi se miten ihmiset reagoi kuin se, että sua just puukotettiin 3 kertaa.
- järkee taas
ai, must tos ei oo mitää ihmeellistä.. oon naispuolinen enkä todellakaa arvioi/tuijota tollasen takii..höpön höpön
- höpönlöpönlöppö
Arvet kertoo eletystä elämästä! Mitäpä niille voi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455090Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1131604Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481309Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella121264- 131153
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171027Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76989Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v4960Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah59795Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27773