Onse kumma että täällä Suomessa voivotellaan että ollaan niin maahanmuuttajavastaisia että, mutta sitten kun esim Israelissa äärioikeisto pääsee ihan oikeasti valta-asemaan, niin ollaan ihan hissukseen. Onko Israel liian monille suomalaisille niin pyhää maata että ei uskalleta puhua asiasta vaan yritetään vaieta se kuoliaaksi? Tätä voisi miettiä ihan matkailijankin vastuun kannalta, että haluaako oikeasti turismillaan tukea valtiota jonka johdossa ovat totalitaarisen muukalaisvihamieliset voimat?
Yle uutisoi (kts linkki)
http://yle.fi/uutiset/ulkomaat/2009/03/aarioikeistolainen_nousemassa_israelin_ulkoministeriksi_615436.html
Äärioikeistolaiset valtaan Israelissa
11
714
Vastaukset
- pasi75hki
Kukaan ei ole kommentoinut tätä vielä. Sillä uskonnollisissa piireissä Israel on niin pyhä maa ja juutalaiset jumalan kansaa, että se on ihan sama mitä ne tekevät vaikka grillaisivat kaikki arabit alueeltaan niin silti rakastavat kyseistä paikkaa.
- matkaaja14
Miksi olisi pitänyt kommentoida ?
Mitä tekemistä tekstillä on matkailun kanssa ?
Politiikalle ja uskonnoille on omat palstansa. - pasi75hki
matkaaja14 kirjoitti:
Politiikalle ja uskonnoille on omat palstansa.Oikeassa olet kyllä, ehkäpä itse vastasin puoli huolimattomasti.
- Sitten kommentteja
matkaaja14 kirjoitti:
Politiikalle ja uskonnoille on omat palstansa.Etkö lukenut koko alkuperäistä viestiä? Kysyttiin matkailijan näkökulmasta sitä että onko eettistä tai ylipäätään järjenmukaista matkustaa valtioon jossa on äärioikeistolainen ylin valta.
- se on
että kyllä meidän täytyy puolustaa arabeja vaikka he pyyhkäisisivät kartoilta tornitaloja ja tuhansia ihmisiä, itsemurhaiskuilla ja pommeilla edelleen tuhansia tuhansia ihmisiä. Juutalaiset ei minun mielestä ole syyllistyneet tähän, paitsi puolustaessaan omaa maataan jonka senkin arabit haluavat hävittää. Mitä vielä pitäisi ymmärtää? Millä perusteella minun pitäisi olla arabien puolella? mitä hyvää he (puhun lähinnä sotajärjestöistä, en yksittäisistä ihmisistä, he haluavat tuhota ihmisiä jotta pääsevät paratiisiin neitojen tykö) ovat saaneet maailmassa aikaan? se maa mikä israelilaisille kuuluu, heillä on täysi oikeus pitää ja puolustaa. vaikka sitten väkivalloin, siiä ei käskysanat riitä. Joten anna ihmisten matkustaa israeliin, sinä voit mennä iraniin ihan rauhassa.
- ihmettelennnn
pasi75hki kirjoitti:
Oikeassa olet kyllä, ehkäpä itse vastasin puoli huolimattomasti.
HEI Pasi!
oon tässä lueskellut sun kommenttejas jo pidemmän aikaa. Ensin kirjoitat aika painavaa ei ystävällistä tekstiä Israelista. ja sitten ,kun joku kommentoi tekstejäsi ,niin heti oot kirjoittelemassa "olet kyllä oikeassa, ehkäpä itse vastasin puolihuolimattomasti"---tyyliin. Useamman kerran oot tehnyt vastaavaa. ELi oletko kameleontti vai mikä? NÄä on minusta matkailusivuja eikä politiikka sivuja. TV. ihmettelevä
- asioita
tällaisia asioita ei mielestäni tarvitse pohtia näillä sivuilla.Olisi hyvä ,jos joku seriffi poistaisi nää sivut.
- lomailla Eilatissa
on aivan sama kuka maassa pitää valtaa. On myös aivan typerää sinun esittää poliittisia kannanottojasi matkailu-palstalla!!!!!!!!!!! Hanki elämä!!!!!!!
- Einsteinin kaveri
En ymmärrä, miksi politiikan tuominen matkailupalstalle saa jotkut raivon valtaan. Mikä oikein on matkailun (ja matkailupalstan) tarkoitus?? Kuvittelisin, että ajattelevat ihmiset ottavat selvää niiden(kin) maiden asioista, joissa matkailevat/aikovat matkailla. Ei kai tämäkään palsta ole tarkoitettu pelkästään All inclusive -turisteille, jotka kyllä mielellään kehuvat, kuinka on reissattu Afrikat ja Karibiat?
- Kaapo Ismael
Totta kai sinne täytyy mennä, vai haluaako joku matkustaa Gazaan tai Jemeniin.
Mikä noita ihmisiä vaivaa, en jätä matkaa tekemättä politiikan takia.
Israel on ja sinne siis.
Egyptissä kävin vuosi sitten ja siellä oli tosiasiassa meklkoisen kovat otteet poliisilla kantaväestön ihmisiä kohtaan.
ISRAEL RULES FOREVER
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62453- 1161628
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361366Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571195- 521105
- 1161101
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054- 571051
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892