Kyllä täällä jollain satutädillä on mielenkiintoisia väitteitä tietämättä kuitenkaan todellisuudesta yhtäänkään mitään.
Ensin sanottiin pula-ahon olevan bannissa ja nyt sitte issunkin. Voi voi sentään, kun on tätä ihan normaaliakin elämää ihan kiitettävässä määrin livesti elellään.
Mun elämäni ja maailmani ei todellakaan pyöri tämän palstan ympärillä, niinkuin jollain muulla. No vaan kukin taaplaa tyylillään ja tyylilleen uskollisena.
Hauskaa illanjatkoa itse kullekin säädylle...
Vai bannissa...?
8
1570
Vastaukset
Aiotaan katsoa Riddickin aikakirja Subilta yheksältä. Vin Diesel ja kumppanit vauhdissa siinä.
Onko teillä jo räntäsade?
Täällä se alkoi viiden maissa, jos nyt pysyis plussan puolella niin sateesta olis jotain hyötyäkin.- issu56
ja ihan kiitettävän sakeena sitä tulikin, joskin oli melkein vettä. Ainakin vielä on aavistuksen plussalla, joten eiköhän nuo sulakin ihan kivasti :).
No mulle on tulossa trimmaus ja koirasta riippuen siinä menee kiitettävä tovi, joten ei leffoja mulle ainakaan tiedossa. issu56 kirjoitti:
ja ihan kiitettävän sakeena sitä tulikin, joskin oli melkein vettä. Ainakin vielä on aavistuksen plussalla, joten eiköhän nuo sulakin ihan kivasti :).
No mulle on tulossa trimmaus ja koirasta riippuen siinä menee kiitettävä tovi, joten ei leffoja mulle ainakaan tiedossa.trimmata vaan nyt laiskotellaan, harjaan taas aamulla lenkin jälkeen noi turilaat.
- issu56
Haukullinen kirjoitti:
trimmata vaan nyt laiskotellaan, harjaan taas aamulla lenkin jälkeen noi turilaat.
kun äsken soittivat tulijat, että tunnilla aikataulu meni uusiksi...no ei se mitään, onhan tässä tätä iltaa :)=.
juu satutäti hyvinkin....hän kyllä keksii ja ottaa valheet avukseen, ja sepittää sen oman totuutensa...niiiiin tuttua touhua....
- issu56
oman totuutensa muuttaminen oikeaksi totuudeksi onkin sieltä ja syvältä.
Ja tuttuahan tuo touhunsa on...on ollut jo pitkään...
- arkipiru
live-elämästä mutta sen olen kyllä huomannut, että kumman usein pula-ahokin täällä käy pahaa oloaan puhdistamassa, vaikka itse kertookin ihan muuta, ja samaa voisin sanoa sinusta.
- issu56
kuulukaan...kenenkään live-elämä.
Ja taas yrität tehdä omasta totuudestas sen oikean totuuden...voi voi sua "mies" sentään!!!
Ketjusta on poistettu 48 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996053
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804792Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963045Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p282843Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262105Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191516Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351067Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125970- 48774