Ovat kylillä näyttäneet minusta videokuvaa kun olen ollut sekavassa tilassa unilääkkeessä.
Minua vihataan nyt jne ja olen tosi masentunut.
Kuulin että he laittavat videoita nettiin aina eri pc:ltä jotta ei jää kiinni mm ip tunnuksesta, kun on heidän mielestä tarpeeksi katsojia vaihtavat videon nimen ja laittavat eri pc:ltä nettiin.
Välillä taukoa videon levittämisessä internetissä ettei varmasti jää kiinni.
poliisit ei osaa mitään. Mitä tehdä?
murha? itsemurha?
Mitä tälle asialle voi tehdä?
Demon616
1
123
Vastaukset
- välittää
ne sua kuvanneet ovat arvattavasti aika mulkkui..ei sun kannata välittää kyl ne siihen viel joskus kyllästyy ps. kokemusta on
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862