kysymyksiä ammattilaisille

POKerHERO

Eli nyt kiinnostais tietää, jos täällä on tyyppejä, jotka oikeesti elättää itsensä pokerilla. Olen pelannut nyt noin 2 vuotta, ja nyt alkaa vihdoin tuntua siltä, että ymmärtäisin jotain pelistä. Talletin viime viikolla 50 dollaria, ja olen saanut kasvatettua pelikassani noin 300 dollariin, pelkkiä sittareita pelaamalla. Mutta sitten itse asiaan, eli jos ammatikseen tai edes vähän "vakavemmin" pelaavat viitsisivät vastailla seuraaviin kysymyksiin:

1.Kauan olet pelannut pokeria?

2.Millä summalla aloitit, ja menitkö alussa katki? (itse menin noin 4-5 kertaa ennen kun peli alko sujua)

3.Millaisita peleistä aloitit? (sittareista, kätespeleistä, isommista turnauksista jne)

4.Millä tasolla pelaat nykyisin?

5.Paljon suunnilleen ansaitset kuukaudessa pokeria pelaamalla?


Olisin kiitollinen jos voisitte vastailla noihin. Ja kaipaisin sitten asiallisia vastauksia, ei mitään tyyliin "...ja taas joku 15v kakara joka on katellut liikaa high stakes pokeria ja kuvittelee olevansa parempi kun kaikki muut...". Pokerin pelaaminen tuntuu tällä hetkellä todella hyvältä, todellakin nautin siitä. Toistaiseksi olen vielä opiskelija, mutta en sulje pois sitä vaihtoehtoa, että jonain päivänä elättäisin itseni pokerilla. Haluaisin vain tietää, miten te onnistuitte siinä, ja onko koko jutussa mitään järkeä.

4

747

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • YkkösTykittäjä 73

      vastaukseni:

      1. noin. 10päivää sitten aloitin tämän pokeriuran.

      2. talletin 8 euroa pokerstarsille. /10 dollaria

      3. aloitin leikkirahapöydistä. nyt pelaan 100/200d high stake No Limittiä. joskus jopa 1000 taalan blindeilla.

      4. vastaus lirvahti jo tuohon kolmoskyssäriin.

      5. reilusti yli 40 miljoonaa euroa.

    • 1.Kauan olet pelannut pokeria?


      aloitin 2003


      2.Millä summalla aloitit, ja menitkö alussa katki? (itse menin noin 4-5 kertaa ennen kun peli alko sujua)

      Alkuun peli meni huonosti ja jouduin tallettaan muutaman kerran.

      3.Millaisita peleistä aloitit? (sittareista, kätespeleistä, isommista turnauksista jne)

      Aloitin 0,5/1 fixed ja kun peli ei sujunut rupesin pelaa freerolleja ja sitten sit ja go turanuksia $5 0,5 ja siiten peli alkoi pikku hiljaa sujua kun tajusin tiukentaa peliä Sklanskyn kirjan oppeien mukaan . Palasin taas limitteihin ja nousin nopeasti 3/6 fl tasolle. Silloinhan limitit olivat mehukkaita nyt ne ovat "kuolleet" , mutta noista limiteistä tein huikeat nousut.

      4.Millä tasolla pelaat nykyisin?

      nl 1000 tai nl400 usemapää pöytää samaan aikaan tai plo 200-400


      5.Paljon suunnilleen ansaitset kuukaudessa pokeria pelaamalla?

      En halua kertoa, mutta sanotaan, että olen keskitason ammattilainen. Mitään etp turnuksia ei ole varaa kiertää kun ei ole sponsoria. Helisingin freezetoutissa jätän yleensä pääturanuksen pelaamatta ja pelaaan vain pienimmät 200 20 repay ja omaha turnauksen. Voiko edes sanoa ammatilaiseksi ehkä pokerilla itsensä elättäjäkisi. Tosin voitan myös vedonlyönistä erään ammattilaisen vihjeillä.

    • taipaleeni.

      1.Kauan olet pelannut pokeria?
      3,5 vuotta

      2.Millä summalla aloitit, ja menitkö alussa katki? (itse menin noin 4-5 kertaa ennen kun peli alko sujua)
      Laitoin tuolloin alussa työttömänä kaikki irtoropot pokeriin pullonpalautusrahoja myöten, eli joitakin satasia yhteensä.

      3.Millaisita peleistä aloitit? (sittareista, kätespeleistä, isommista turnauksista jne)
      Sittareista 1-5 taalaa ja aikataulutetuista 1-10 taalaa.

      4.Millä tasolla pelaat nykyisin?
      Turnauksia 96% peliajasta.
      Menen turnauksien tasoissa alas ja ylös koko ajan koska nostan voittorahat pois välittömästi heti kun tulee isompi voitto eli noin 1-2 x kuussa. Tasot vaihtelee siksi 5$ - 200$ buy-innit.

      5.Paljon suunnilleen ansaitset kuukaudessa pokeria pelaamalla?
      Keskimäärin tuplaten mitä Suomalainen keskipalkkainen ansaitsee. Viime vuoteen mahtuu kaksi miinusmerkkistä kalenterikuukautta mutta vastapainoksi myös kaksi viisinumeroista.
      Varianssi on pahentunut viimeisen puolen vuoden aikana johtuen pelaajien tason kehityksestä ja aggressiivisuudesta.
      Turhautuneita roiskijoita löytyy joka pöydästä ja siihen kelkkaan joutuu meikäläinen valitettavasti joskus mukaan itsekin.
      Avainsana nettipokerissa on Sinulle oikeiden saittien, tasojen ja pelien löytämisessä.
      Minun Omaha seikkailuni on vasta alussa ja tässä puolen vuoden kohdalla "harjoituksia" alkaa vähän kuva hahmottua. Siinä on gamblereiden peli vailla vertaa ja jos texun varianssi tuntuu pahalta niin Omahan pistää vielä muutaman kerran pahemmaksi.

    • Guitardude-

      1.Kauan olet pelannut pokeria?

      Varmaankin lähemmäs kolme vuotta



      2.Millä summalla aloitit, ja menitkö alussa katki? (itse menin noin 4-5 kertaa ennen kun peli alko sujua)

      Pari ensimmäistä vuotta pelailin frolleja ja niiden voitoilla. N. pari kk sitten päätin tehdä pienen talletuksen 50€, koska huonoilla tuloillani paljon enempää ei ole varaa hävitä. Menin katki n. viikko sitten mutta nyt koitan nostella no deposit bonusta kalameressä.


      3.Millaisita peleistä aloitit? (sittareista, kätespeleistä, isommista turnauksista jne)

      1$ sittareista NL2:sta, josta siirryin PLO2:seen ja välillä myös 0.25/0.50 limi holdemiin tai sitten sittareissa tai NL cashissa tasoja hieman ylös.


      4.Millä tasolla pelaat nykyisin?

      0.1/0.2 limit holdem, koska tämän kyseisen saitin pelit rajoittuvat tähän (ei siis mikään varsinainen pokerisivusto vaan juuri näille no deposit pelaajille/aloittelijoille tarkoitettu sivusto, johon ei voi tallettaa tai kotiuttaa rahojaan. Täältä jossain pisteessä saitin koutsit lähettävät emailia jolloin tili siirretään CD pokerin verkkoon jossa on enempi pelejä ja kotiutukset yms. on mahdollisia jne.) mahdolliset steikit joihinkin turnauksiin.


      5.Paljon suunnilleen ansaitset kuukaudessa pokeria pelaamalla?
      No enpä taida toistaiseksi mitään. En mikään ammattilainen ole mutta vastaan kyselyyn lähinnä siksi että olen pyörinyt pokerifoorumeilla vahvasti pitkän aikaa sekä lukenut paljolti erilaisia artikkeleita pelaamisesta ja pelaamiseni on kehittynyt mielestäni parempaan suuntaan, tosin ilmeisesti siihen suuntaan jossa fisujen biittaaminen on hankalampaa mutta hieman paremmassa seurassa pärjää oikein mainiosti.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      110
      1947
    2. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      9
      1649
    3. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      13
      1599
    4. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1517
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      151
      1465
    6. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      107
      1390
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      23
      1357
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      649
      1266
    9. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      17
      1203
    10. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      1138
    Aihe