Minkälainen maa?

vietnamiinko???

Onko tämä paras kohde perheille, sinkuille ja pariskunnille? Mitä Vietnamista haetaan, aurinkoa, halpaa olemista..mitä?

5

1613

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fietnami

      on se ja sitähän seiltä haetaan

      • palannut

        Vietnam ei mielestäni ole perhekohde, kaksi aikuista siellä pärjäsi ihan kohtuu hyvin mutta itse en ainakaan pienten lasten kanssa sinne lähtisi.
        Olimme relun viikon phan thietissä ja kolme päivää saigonissa. Matka on ensinnäkin todella raskas, 14 tunnin lennon jälkeen istutaan bussissa 5-6 tuntia, jopa pidempään jos ruuhkaa.
        Phan Thietin rantaalue ja ainakin meidän hotellimme amaryllis on oikein siisti ja hyvä, aamiaisen tarjonta keskitasoa. Munan paistaja ja nuudelikeittoa, paahtoleipää ja croisanttia hillolla jotain paikallista leikkeleen tapaista ja hedelmiä. palvelu ystävällistä, mutta aika alkeellista.
        Muine kylällä iltasella syödessä on arpapeliä saatko vatsasi kipeäksi vai et, vaikka onkin siistiä hotellialuetta bakteerikanta poikkeaa kovasti meidän tasosta.Meillä ei maitohappobakteerit riittänyt tasapainoittamaan tilannetta, pientä löysyyttä koko ajan ja pari päivää todella kipeänä.


      • dePiili
        palannut kirjoitti:

        Vietnam ei mielestäni ole perhekohde, kaksi aikuista siellä pärjäsi ihan kohtuu hyvin mutta itse en ainakaan pienten lasten kanssa sinne lähtisi.
        Olimme relun viikon phan thietissä ja kolme päivää saigonissa. Matka on ensinnäkin todella raskas, 14 tunnin lennon jälkeen istutaan bussissa 5-6 tuntia, jopa pidempään jos ruuhkaa.
        Phan Thietin rantaalue ja ainakin meidän hotellimme amaryllis on oikein siisti ja hyvä, aamiaisen tarjonta keskitasoa. Munan paistaja ja nuudelikeittoa, paahtoleipää ja croisanttia hillolla jotain paikallista leikkeleen tapaista ja hedelmiä. palvelu ystävällistä, mutta aika alkeellista.
        Muine kylällä iltasella syödessä on arpapeliä saatko vatsasi kipeäksi vai et, vaikka onkin siistiä hotellialuetta bakteerikanta poikkeaa kovasti meidän tasosta.Meillä ei maitohappobakteerit riittänyt tasapainoittamaan tilannetta, pientä löysyyttä koko ajan ja pari päivää todella kipeänä.

        Vahan vaikeaa sanoa, mista asiat oikeasti johtuu, mutta mina uskon omalta kohdaltani henkilokohtaiseen hygieenian tassa ruokajutussa. Olen matkustanut probiaattien voimalla ja ilman eika minulla ole koskaan ollut vaikeuksia vatsan kanssa Kaakkois-Aasiassa, vaikka syon katukeittioissa jne. Varsinkin kun on tuollaisella lyhyella matkalla kadet tulee aina pesta ennen ruokailua, ehka jopa desinfioida. Pidemmalla matkalla ehka tottuu ja vaikka toi peseminen alkaakin unohtua niin vatsa pysyy kunnossa. Tietysti kannattaa aina katsoa vahan paikan yleista hygieniaa, mutta uskon etta tama tapahtuu lansimaisella aivan luonnostaan ja minakaan en varmasti ole kaikkein nirsoimmasta paasta. Toisaalta saattaa olla, etta minulla on luontaiset edellytykset kestaa vierasta bakteeripaaomaa, en tieda. Viime vuonna vatsa meni kylla sekaisin kun tulin takaisin Suomeen ;-)
        Mutta asiasta kolmanteen, oon nyt itse ensi kertaa Myanmarissa ja suosittelen tata kaikille reppumatkailijoille ehdottomasti. Mahtavat nahtavyydet ja luonto ja ihmiset todella iloisia (siis jopa kaakkois-aasialaisella mittapuulla). Bangkokista 45 min meno-paluulento alle satasella.
        Kuun vaihteessa viela kuukaudeksi kuitenkin Vietnamiin ja sitten valitettavasti tyonantajan soidinlaulu kay vastuttamattomaksi.


    • 0ok

      ei suosittele ensimatkaksi enkä lapsiperheille. Pariskunnille, kaveruksille ja miksei sinkuillekin. Hain eksotiikkaa ja paikkoja joissa ei ole paljon turismia ja molempia vielä onneksi löytyi. Ihanaa ruokaa, hymyileviä kasvoja, hauskoja hetkiä, riemukkaita retkiä, lämpöä ja puhdasta merta = LOMA!
      Vatsataudista ei tietoakaan, käsidesiä tarvittaessa ja ruoan sai eteen aina höyryävän kuumana, hedelmät kuorittuna tai pestynä pullovedellä.

      • aina mukana

        Miksei lapsiperheille????
        Oltiin helmikuussa,oli lapsia mukana ja niin oli muillakin.Lapset tykkäsi paikasta,samoin kuin aikuisetkin.Ihanan rauhallinen paikka (Phan thiet)pieni ja turvallinen.Suosittelen,vaikka lentomatka bussimatka onkin pitkä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      274
      2830
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      212
      1818
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1502
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      1
      1261
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      77
      1188
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      254
      1126
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1032
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      973
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      78
      895
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      770
    Aihe