Gyprok seinän korjaus?

Makkarissa olis kantapään mentävä reikä seinässä. Seinä on ilmeisesti gyprokkia tai jotain kipsi levyä. Miten saan tällaisen korjattua vai onko ammattimiehen touhuja? Ja jos on kokemuksia niin paljonko tällaisesta remontista veloitetaan?

11

4123

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • szks

Koita saaha reiästä levyn taakse laudanpätkä,jonka ruuvaat levyn läpi kiinni reiän ylä-ja alapuolelta.sitten muotoilet reiän mahdollisimman hyvin täyttävän gyproc levyn palan ja ruuvaat sen lautaan.Viistä mattoveitsellä reiän ympärys ja paikkapalan reunat hieman viisteelle ja täytä pakkelilla silotteella tms. joita löydät rautakaupasta. Jätä paikkaus hieman koholle ja hio tasaiseksi kun kuivanut.

• edellinen tossa

sanoi. Ei siihen ammattimiestä kannata palkata. Koko seinän maalaamiseen siinä saa varautua jos siistin haluaa ja jos seinä kovasti tummunut. Ei ole kuitenkaan iso homma sekään.

• sen.

noinkin yrittää turata... he heh.

• omituinen.

sössäys, tommonen voi syntyä vain remontti työmaalla käymättömän mutumiehen päässä...

• Remppa-leidi

kyseisellä ohjeella n. kirjekuoren kokoisen reiän/painauman seinässä ja hyvä tuli. Puun laitoin taakse tueksi ja ruuvasin paikkapalan siihen kiinni. Tasoite päälle ja maali pintaan, ei tarvinnut maalata koko seinää kun oli samaa maalia vielä ja paikka tuli verhojen peittämään kohtaan

• juuri tuolla ohjeella

Helpommin sai selvän tuosta ohjeesta, kuin jos olisi kirjoittanut sen. Täytyy vaan muistaa ettei yritä siihen kohtaa propata mitään kiinni.

• otto11

meillä on kotona makkarissa ja olkkarissa oven paukauksista jälkiä.paljon kohan sen korjaus ja maalaaminen maksaa??

• uretaani osmo

uretaania reikään ja kittiä päälle niin hyvää tulee

• Kipsoniitti

Jos tahdot tehdä vimpanpäälle ja kestävän käytät kans paikan saumoissa saumanauhaa tai
      vastaavaa ja jos on kiirus nopeasti kuivuvan ja hyvintäyttävän vaikkapa kipsipohjaisen
      laastin käyttö ei ole kieletty kipsilevyseinissä.

• remonttiriitta

Lasikuituteippiä ja sitten kittiä päälle. Hionta ja tapetointi. meillä juuri näin tehtiin nyrkinkokoiselle reijälle ja hyvä tuli!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      114
      5925
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4037
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3342
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2976
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      252
      2034
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      1994
    7. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1775
    8. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      42
      1763
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1686
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1559
    Aihe