Saako tuon toimimaan jotenkin Macissa?
http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=34178
Tai onko olemassa joku vastaava laite joka toimii Macissa, mieluummin joka ei maksa kolme kertaa enemmän kuin edellä mainittu.
Tai saako Nokia kännykästä GPS tiedot jotenkin Apertureen jollain softalla, tai jotain?
Saako Macissa toimimaan?
9
609
Vastaukset
"Vaatii yhden vapaan USB-portin sekä Windows 2000, XP tai Vista -käyttöjärjestelmän"
Valistunut arvaus, että ei.- jotka toimii
Kaverillani on joku samassa hintaluokassa oleva laite joka toimii Macissakin hienosti. Voin ottaa selvää minkä merkkinen laite on, jos oikeasti kiinnostaa. Jos kiinnostaa, niin laita kysymys hopeiseen omenaan ja jatketaan keskustelua siellä. Täällä ei tiedä kenelle oikein vastailee, joten apu saattaa mennä ihan hukkaan.
- kiitoksia...
Joo juuri tuollainen.
Minkälainen softa siinä mahtaa olla? En löytänyt mistään linkkiä valmistajan ajurisivulle.
PS: Jotta vieläkin päästettäisiin halvemmalla, niin löytyykö joku kännykkäsofta (nokia) jolla tuollainen onnistuisi? Sillä kännykässä on GPS ja muistia, joten ei tarvitsisi kantaa mukanaan ylimääräistä laitetta. Itse asiassa kännykkä osaa jo tallentaa google-maps formaatissa kuljetun reitin, eli tarvitaan vain joku Mac softa, joka osaisi yhdistää nämä reittitiedot kuviin. - 1stMacFinn
kiitoksia... kirjoitti:
Joo juuri tuollainen.
Minkälainen softa siinä mahtaa olla? En löytänyt mistään linkkiä valmistajan ajurisivulle.
PS: Jotta vieläkin päästettäisiin halvemmalla, niin löytyykö joku kännykkäsofta (nokia) jolla tuollainen onnistuisi? Sillä kännykässä on GPS ja muistia, joten ei tarvitsisi kantaa mukanaan ylimääräistä laitetta. Itse asiassa kännykkä osaa jo tallentaa google-maps formaatissa kuljetun reitin, eli tarvitaan vain joku Mac softa, joka osaisi yhdistää nämä reittitiedot kuviin.http://scilib.typepad.com/techreviews/2008/01/amod-agl3080-ma.html
Tuolla on selvitystä softastakin.
Tämän olisit kyllä löytänyt Googlella ihan itsekin. - gpsmies
kiitoksia... kirjoitti:
Joo juuri tuollainen.
PS: Jotta vieläkin päästettäisiin halvemmalla, niin löytyykö joku kännykkäsofta (nokia) jolla tuollainen onnistuisi? Sillä kännykässä on GPS ja muistia, joten ei tarvitsisi kantaa mukanaan ylimääräistä laitetta. Itse asiassa kännykkä osaa jo tallentaa google-maps formaatissa kuljetun reitin, eli tarvitaan vain joku Mac softa, joka osaisi yhdistää nämä reittitiedot kuviin.Ilmaisella GPS Babel softalla saat käännettyä waypoint datat eri formaatteihin ja ilmaisella GPS Photolinker softalla saa yhdistettyä waypoint datan kuviin.
- taas..
gpsmies kirjoitti:
Ilmaisella GPS Babel softalla saat käännettyä waypoint datat eri formaatteihin ja ilmaisella GPS Photolinker softalla saa yhdistettyä waypoint datan kuviin.
Juuri tätä etsinkin, kiitoksia paljon.
- jo mainittu..
Saat toimimaan macissasi.
Tuotetta en enamman tunne, mutta tuoteinfossa on selvasti mainittu
-Vaatii yhden vapaan USB-portin sekä Windows 2000, XP tai Vista -käyttöjärjestelmän
Eli joudut asentamaan Microsoftin kayttojarjestelman macciisi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984