Saako Macissa toimimaan?

jotenkin...

Saako tuon toimimaan jotenkin Macissa?

http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=34178

Tai onko olemassa joku vastaava laite joka toimii Macissa, mieluummin joka ei maksa kolme kertaa enemmän kuin edellä mainittu.

Tai saako Nokia kännykästä GPS tiedot jotenkin Apertureen jollain softalla, tai jotain?

9

584

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "Vaatii yhden vapaan USB-portin sekä Windows 2000, XP tai Vista -käyttöjärjestelmän"

      Valistunut arvaus, että ei.

    • jotka toimii

      Kaverillani on joku samassa hintaluokassa oleva laite joka toimii Macissakin hienosti. Voin ottaa selvää minkä merkkinen laite on, jos oikeasti kiinnostaa. Jos kiinnostaa, niin laita kysymys hopeiseen omenaan ja jatketaan keskustelua siellä. Täällä ei tiedä kenelle oikein vastailee, joten apu saattaa mennä ihan hukkaan.

      • että foorumille ei mitään kysymystä tule ilmestymään. No, ehkä häviäisin, ehkä en.;)


      • kiitoksia...

        Joo juuri tuollainen.

        Minkälainen softa siinä mahtaa olla? En löytänyt mistään linkkiä valmistajan ajurisivulle.

        PS: Jotta vieläkin päästettäisiin halvemmalla, niin löytyykö joku kännykkäsofta (nokia) jolla tuollainen onnistuisi? Sillä kännykässä on GPS ja muistia, joten ei tarvitsisi kantaa mukanaan ylimääräistä laitetta. Itse asiassa kännykkä osaa jo tallentaa google-maps formaatissa kuljetun reitin, eli tarvitaan vain joku Mac softa, joka osaisi yhdistää nämä reittitiedot kuviin.


      • 1stMacFinn
        kiitoksia... kirjoitti:

        Joo juuri tuollainen.

        Minkälainen softa siinä mahtaa olla? En löytänyt mistään linkkiä valmistajan ajurisivulle.

        PS: Jotta vieläkin päästettäisiin halvemmalla, niin löytyykö joku kännykkäsofta (nokia) jolla tuollainen onnistuisi? Sillä kännykässä on GPS ja muistia, joten ei tarvitsisi kantaa mukanaan ylimääräistä laitetta. Itse asiassa kännykkä osaa jo tallentaa google-maps formaatissa kuljetun reitin, eli tarvitaan vain joku Mac softa, joka osaisi yhdistää nämä reittitiedot kuviin.

        http://scilib.typepad.com/techreviews/2008/01/amod-agl3080-ma.html

        Tuolla on selvitystä softastakin.

        Tämän olisit kyllä löytänyt Googlella ihan itsekin.


      • gpsmies
        kiitoksia... kirjoitti:

        Joo juuri tuollainen.

        Minkälainen softa siinä mahtaa olla? En löytänyt mistään linkkiä valmistajan ajurisivulle.

        PS: Jotta vieläkin päästettäisiin halvemmalla, niin löytyykö joku kännykkäsofta (nokia) jolla tuollainen onnistuisi? Sillä kännykässä on GPS ja muistia, joten ei tarvitsisi kantaa mukanaan ylimääräistä laitetta. Itse asiassa kännykkä osaa jo tallentaa google-maps formaatissa kuljetun reitin, eli tarvitaan vain joku Mac softa, joka osaisi yhdistää nämä reittitiedot kuviin.

        Ilmaisella GPS Babel softalla saat käännettyä waypoint datat eri formaatteihin ja ilmaisella GPS Photolinker softalla saa yhdistettyä waypoint datan kuviin.


      • taas..
        gpsmies kirjoitti:

        Ilmaisella GPS Babel softalla saat käännettyä waypoint datat eri formaatteihin ja ilmaisella GPS Photolinker softalla saa yhdistettyä waypoint datan kuviin.

        Juuri tätä etsinkin, kiitoksia paljon.


    • jo mainittu..

      Saat toimimaan macissasi.
      Tuotetta en enamman tunne, mutta tuoteinfossa on selvasti mainittu
      -Vaatii yhden vapaan USB-portin sekä Windows 2000, XP tai Vista -käyttöjärjestelmän

      Eli joudut asentamaan Microsoftin kayttojarjestelman macciisi.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1642
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1369
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1212
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1194
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1076
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      67
      838
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      825
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      92
      717
    9. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      184
      713
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      654
    Aihe