Terve kaikki te kokeneet reissaajat. Tässä minä 22v nuorimies sit varasin kavereiden yllyttämänä lennot Newarkkiin, mutta minun lentoni lähtee myöhmmin ku kavereitten ja menee heathrowin kautta. Koneenvaihto, vaihtoaika lentojen välillä: 2h 20min. Mä oon ekaa kertaa lähös yksin maailmalle ja oon lukenut heathrowista juttuu et tietäiskö joku kokeneempi sanoo miten pääsen Terminaali 3 -> Terminaali 5 kaikista helpoiten ja nopeiten tuo 2h 20min ei kummiskaan kovin paljoa ole? Mitenkäs sitten tuolla amerikaan päässä tapahtuu kun lentonilaskeutuu 22:35 nii kauan siellä päässä menee kaikissa selvityksissä eli monelta pyydän kaverit noutamaan.
Lähtö Helsinki Finnair 833
Turisti | Airbus A320
3h 10min
16:00 Helsinki-Vantaa lentokenttä (HEL) | Terminaali 2
Välilasku 1 Lontoo
17:10 Lontoo Heathrow lentokenttä (LHR) | Terminaali 3
Lähtö Lontoo British Airways 187
Turisti | Boeing 767
8h 5min
19:30 Lontoo Heathrow lentokenttä (LHR) | Terminaali 5
Saapuminen Newark, New Jersey
22:35 Newark Liberty Int'l lentokenttä (EWR) | Terminaali B
Kiitoksia jo etukäteen!
Helsinki-Lontoo(heathrow)-Newark
3
1373
Vastaukset
- Londonin päässä
Kun poistut Heathrowssa koneesta, seuraat violetteja "flight connection center"-kylttejä, jotka johtavat sinut turvatarkastukseen. Sen jälkeen seuraat kylttejä "terminal 5" ja menet bussiin, joka kuljettaa sinut ko. terminaaliin. Sitten vain odotat tietoa lähtöportista, joka ikävä kyllä Lontoon päässä ilmoitetaan noin 40-50 min ennen koneen lähtöä. Kun lähtöportti ilmoitetaan lähdet kävelemään portille.
- transatlantic
On vaikea arvioida kuinka kauan tässä (USA:n) päässä menee passi- ja tulliselvitykseen. Jonojen pituus riippuu siitä kuinka monta lentoa on saapunut samoihin aikoihin, paikalla olevien virkailijoiden määrästä ja kuinka pian matkalaukut ilmestyvät hihnalle.
Itse arvioin aina noin tunnin menevän muodollisuuksiin, mutta saattaa käydä nopeamminkin kuten myös hitaamminkin.- Lähellä
Jep,toi tunti pitää aika hyvin paikkaansa.Laskeutunut kaikille kolmelle New Yorkin kentälle,ja JFK on varmaan se "hitain" kenttä ajatellen passin tarkastusta.Newarkin kokemukseni ovat olleet ihan hyviä ja homma on toiminut jouhevasti.
Ja Newarkin kentältä pääsee dösällä PTA:N dösäterminaalin joka on Manhattanilla n.30-45minsaa ja hinta oli 15$.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse664454Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1043727Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1083351Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.211906Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575681893Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.871149- 89903
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.110851- 49851
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä23784