Olemme lähdössä kaksin phuket orchid hotelliin, onko muita vanhempi lapsi pareja ? Entä lapsiperheitä joilla samanikäisiä lapsia ? olisi kiva tutustua ja retkeillä yhdessä, taksinvuokrauskin tulisi halvemmaksi;-)
vain asiallisia vastauksia, kiitos
27.3 lähtö
14
1308
Vastaukset
- minsuta voi
sitten sopia perillä kun näkee ketä hotelliin tulee. Ei tämä palsta tavoita kui 1% sinne matkaajista eli täällä on vielä liian aikaista sopia tuttavuuksia. Nyt vaan ei kovin paljon tuon ikäisiä lapsia ole reissussa kun kunnon vanhemmat pitää lapset koulussa eikä Thaimaassa.
- plaaaaa
Voi hyvää päivää näitä kateellisia kommentoijia joilla ei oo itellä varaa lähteä yhtää mihinkään ja tulee vähän parempi mieli (vissiin??) kun saa vähän "näpäyttää" =). Alkuperäiselle kysyjälle, niin itse olen lähdössä jo aikaisemmin, en tosin tuohon hotelliin mutta olen kuullut, että Orchid on suosittu lapsiperhehotelli ja varmasti sieltä seuraa löytyy mikäli sitä haluaa, rohkeasti vaan juttelemaan siellä ihmisille =) ja kiva tietysti olisi jos jo täältä löytyisi sopiva henkilö!
- en nyt ymmärrä
plaaaaa kirjoitti:
Voi hyvää päivää näitä kateellisia kommentoijia joilla ei oo itellä varaa lähteä yhtää mihinkään ja tulee vähän parempi mieli (vissiin??) kun saa vähän "näpäyttää" =). Alkuperäiselle kysyjälle, niin itse olen lähdössä jo aikaisemmin, en tosin tuohon hotelliin mutta olen kuullut, että Orchid on suosittu lapsiperhehotelli ja varmasti sieltä seuraa löytyy mikäli sitä haluaa, rohkeasti vaan juttelemaan siellä ihmisille =) ja kiva tietysti olisi jos jo täältä löytyisi sopiva henkilö!
ja mistä niin päättelet. Kyllä ne yleensä solmitaan nämä jutut sitten perillä eikä etukäteen esim. täällä. Se että joku olisi täällä jolla olisi lapsia ja samanikäisiä vielä, mensisi samaan hotelliin jne, niin erittäin epätodennäköistä. Mutta perillä on helppoa kun näkee silmästä silmään ja voi testata toimiiko kemiat. Sitä ei vielä netissä voi tietää. Näin ainakin me ollaan tehty ja ilman kateutta kun en ymmärrä kohtaa mistä pistäisi kade olla?
- se leipä elättää
Voi sinua reppanaa sääliksi käy :)
Äidille ja tyttärelle mahtavaa lomaa! Itse lähdössä 31.3. siellä varmasti tutustutte mukaviin ja normaaleihin ihmisiin.
Mikäli lapsi menestyy ja pärjää koulussa ei ole mikään ongelma ottaa muutamaa viikkoa lomaa ja siinähän kielitaito ja kulttuurien tuntemus kehittyy.
Nämä palstan katkerat häiriköt eivät onneksi matkustele minnekkään, joten ei suurta vaaraa törmätä idiootteihin.
- en antaisi
ikäinen pidä olla koulussa eikä Thaimaassa. Suomessa on koulupakko, oppivelvollisuus ja jos olisin opettaja niin en antaisi lupaa olla 2 viikkoa pois koulusta, en edes viikkoa kun lomiakin on ja paljon. Tuskin montaa 12 vuotiasta on lähdössä sillä on myös vanhempia jotka ottavat asiat kuten pitää.
- äiti+tytär
Jos huomasin niin viestissä luki vain asiallisia vastauksia. En tarkoittanut viestilläni sitä että solmisin mitään tuttavuuttaa etukäteen, kyselin vain tiedustellakseni asiaa. Ja mitä tulee lapsen poissaoloon koulusta, niin eiköhän sen osaa arvioida jokainen vanhempi itse. Tässäkin tapauksessa lapsi on ns. kympin oppilas ja äiti tarpeeksi fiksu opettamaan samat asiat kuin koulussa käytäisiin läpi. Emmekä suinkaan tee läksyjä Thaimaassa vaan kotona matkan jälkeen. Mutta ymmärrän mielipiteesi jos omat lapsesi eivät ole tarpeeksi fiksuja ollakseen pois koulusta.
- taisi osua
äiti+tytär kirjoitti:
Jos huomasin niin viestissä luki vain asiallisia vastauksia. En tarkoittanut viestilläni sitä että solmisin mitään tuttavuuttaa etukäteen, kyselin vain tiedustellakseni asiaa. Ja mitä tulee lapsen poissaoloon koulusta, niin eiköhän sen osaa arvioida jokainen vanhempi itse. Tässäkin tapauksessa lapsi on ns. kympin oppilas ja äiti tarpeeksi fiksu opettamaan samat asiat kuin koulussa käytäisiin läpi. Emmekä suinkaan tee läksyjä Thaimaassa vaan kotona matkan jälkeen. Mutta ymmärrän mielipiteesi jos omat lapsesi eivät ole tarpeeksi fiksuja ollakseen pois koulusta.
kuitata kun ei muuta keksinyt. Vai 10 lapsi ja niin vielä fiksu äitkin. En nyt oikein usko kun sinun juttua lukee mutta saahan sitä kuvitella olevansa ihan mikä vaan. Minun lapset on kyllä koulunsa käynneet ja molemmat asuu yhdysvalloissa ja tekevät tohtorin töitä Seatlessa, toinen Nykissä. Käyty on esim. Thaimaassa 15 vuotta sitten mutta nykyään ihan paikoissa ja sanotaan tässä yhteydessä että meidän arvoisissa paikoissa ja niitä ei ole Thaimaassa. Fiksulle yh äidille tiedoksi että lopeta tai koeta edes paremmin peittää tyhmyytesi.
- jouluna Thaimaahan
taisi osua kirjoitti:
kuitata kun ei muuta keksinyt. Vai 10 lapsi ja niin vielä fiksu äitkin. En nyt oikein usko kun sinun juttua lukee mutta saahan sitä kuvitella olevansa ihan mikä vaan. Minun lapset on kyllä koulunsa käynneet ja molemmat asuu yhdysvalloissa ja tekevät tohtorin töitä Seatlessa, toinen Nykissä. Käyty on esim. Thaimaassa 15 vuotta sitten mutta nykyään ihan paikoissa ja sanotaan tässä yhteydessä että meidän arvoisissa paikoissa ja niitä ei ole Thaimaassa. Fiksulle yh äidille tiedoksi että lopeta tai koeta edes paremmin peittää tyhmyytesi.
Mitä ihmettä noin fiksujen aikuisten lasten vanhempi täällä Thaimaakeskustelussa oikein arvostelee asiallista kysyjää.
Taitaa sinulla kuitenkin Thaimaan matka olla ihan vain haaveissa. - ELÄMÄ !!!!!!
taisi osua kirjoitti:
Ei Juma_a_ta hei anna siis jo olla ,eikä se ole jokaisen oma asia mitä tekee ja miten, mitä se edes sinulle nipottaja kuuluu.Hanki oma elämä äläkä puutu muiden elämään jota et edes tunne!!!!!!!!!!!
- Lapsia
taisi osua kirjoitti:
Tovottavasti sinulla ei edes ole lapsia kun asenteesi on tuollainen!
Suomessa on Oppivelvollisuus, mutta ei Koulupakko.
Siinäpä ei opettaja voi evätä matkaa kunhan tullessa suorittaa kokeet ;).
Näinpä se sanoi opetusministeriö ainakin aikaisemmin. Ja jos sinä olisit opettaja niin tietäisit? pykälät!. Esim. 5 vkoa?, onnistuu kun vanhemmat pystyy laittamaan lapsellensa opetuksen, siis kirjat vaikka mukaan.
Ja koulun käynti on varmaankin tehokkaampaa Lomalla.
Ps. taitaisit laittaa lapset sairaanakin kouluun?.- sitä
taisi osua kirjoitti:
Unelmoida.
Ensinnäkin Suomessa on oppivelvollisuus, (niin kuin joku jo mainitsikin), ei siia koulupakkoa.
Toiseksi, opettaja myöntää alle kolmen päivän poissaolot. Pidemmät poissaolot pitää anoa rehtorilta. Ja siihen tarvitaan kaiketi jonkinlaista menestymistä koulussa, että luvan saa.
Näin ainakin täällä etelä-Suomessa.
Eli jos olisit niin fiksu,kuin väität, et olisi tehnyt tuollaisia asiavirheitä.
Toivotan vain oikein aurinkoista lomaa aloittajalle, menette upeaan maahan.
- lähdös
Juu,menossa ollaan edelleen.Meillä lähtö 24.3.
Hotelli on sama ja reissussa on isä ja poika joka on 9v.Ehkä tapaamme. - KhaoLakiin
Täälläkin on lähdössä äiti (avioliitossa) ja 17v.ammattikoululainen (joka saa nivaskan tehtäviä suoritettavaksi poissaoloajalta) 18v. abi. Lähdemme KhaoLakiin 28.3-12.4.09 .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 14510820
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1485393Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p414135Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1323612Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352664Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191916Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3591582Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?981577Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?741435Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311396