Eli oon nyt vähän ihmeissäni.. Menkkojen piti tulla jo reilusti yli viikko sitten muttei ole tullut! Missä voisi olla vika?
Turha muuten tulla valittamaan ettei tässä iässä vielä ne ole niin säännöllisiä, ne alkoi jo neljä vuotta sitten ja on viimeiset puolitoista vuotta olleet säännölliset, joten miten nyt yhtäkkiä jäivät pois?
menkat ei oo tullu vieläkää..?
5
530
Vastaukset
- ......
-raskaus
-hormonihäiriö
-nopea laihtuminen/lihominen
-alipaino
-sairastelu
-raju liikunnan lisääminen
-hormonilääkitys
Siinäpä kai yleisimmät.- ap...
-raskaus
= ei voi olla, olen neitsyt.
-hormonihäiriö
= hmm mikä? mahdollista ehkä..
= eip, paino on pysynyt jo pitkään samana.
-alipaino
= eipä minua voi laihaksi kehua, joten ei..
-sairastelu
= en ole ollut kipeä pitkään aikaan, ainakaan missään tyyliin kuumeessa ja sellaisessa... ja muutenkin on ihan terve olo kaikin puolin?
= ei, liikun normaalisti, kuten ennenkin.
-hormonilääkitys
= ei ole lääkitystä.
Eli tuo hormonihäiriö kai? Melkein tiedänkin mikä sekin on.. :D - ...........
ap... kirjoitti:
-raskaus
-hormonihäiriö
-alipaino
-sairastelu
= en ole ollut kipeä pitkään aikaan, ainakaan missään tyyliin kuumeessa ja sellaisessa... ja muutenkin on ihan terve olo kaikin puolin?
-hormonilääkitys
= ei ole lääkitystä.
Eli tuo hormonihäiriö kai? Melkein tiedänkin mikä sekin on.. :DLisään vielä, että vaikka kuukautiset olisivat olleet monia vuosia säännölliset eikä mitään muutakaan poikkeavaa ole tapahtunut, kuukautiset voivat siitä huolimatta jäädä pois.
Kyllä ne tulevat, joko muutaman viikon myöhässä tai vasta ensi kuun puolella.
Kannattaa käydä terveydenhoitajan juttusilla, ei siinä ole mitään noloa. :) - sinulle aloittaja
ap... kirjoitti:
-raskaus
-hormonihäiriö
-alipaino
-sairastelu
-hormonilääkitys
= ei ole lääkitystä.
Eli tuo hormonihäiriö kai? Melkein tiedänkin mikä sekin on.. :Dsiitä, että olet vielä neitsyt! Säästä itsesi avioliittoon asti. Säästyt monilta murheilta samalla.
Menkat jää pois, jos paino jää alle 45kg. Ei aivan tarkka raja, mutta vaikuttaa osin.
- dfhdfhdfhdfhd
Entäs stressi? Sekin voi aiheuttaa.
Mutta menkat voi kyllä tehdä kepposia, vaikka ne olisivat olleet olemassa jo vuosia... Mä en ainakaan luota niihin täysin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m994513Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013880Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363539- 513240
- 432932
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182539Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222422- 232156
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami171809Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351735