Janakkalan kunnanhallitus päätti maanantaina, että kuntaan palkataan vanhusten ulkoiluttaja puoleksi vuodeksi toukokuun alusta lähtien.
Ulkoiluttajan tehtävänä on myös tehdä selvitystä lisäulkoilutuksen tarpeesta sekä selvittää yhteistyön mahdollisuutta kolmannen sektorin eli vapaaehtoistyöntekijöiden kanssa.
Määräaikaisen ulkoiluttaminen palkkaamista ehdotti Petri Ojanen (vihr.). Hallitus päätti asiasta yksimielisesti.
Kunnanhallitus ei vielä antanut vastausta viime joulukuussa tehtyyn valtuustoponteen, jossa kehotettiin selvittämään ulkoiluttamisen tilanne ja tarve. Kunnanhallitus palaa asiaan syksyllä. (HäSa)
Janakkalan kunnanhallitus
päätti maanantaina
2
453
Vastaukset
Asia on ihan hieno ,hatun nostoniin alitteen tekijälle kuin kunnanhallituksellekin.
Mutta kun olen siitä tutavien kanssa jutellut,niin onko meissä jo niin paha asenne vamma että pitää maksaa siitä että käy jonkun vanhuksen kanssa ulkona? Heidän työllään meillä on näinkin hyvä yhteiskunta kun tämä Janakkala on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857465- 965404
- 2584612
- 444505
- 623257
- 492695
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222358- 492333
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292332- 412184