Janakkalan kunnanhallitus päätti maanantaina, että kuntaan palkataan vanhusten ulkoiluttaja puoleksi vuodeksi toukokuun alusta lähtien.
Ulkoiluttajan tehtävänä on myös tehdä selvitystä lisäulkoilutuksen tarpeesta sekä selvittää yhteistyön mahdollisuutta kolmannen sektorin eli vapaaehtoistyöntekijöiden kanssa.
Määräaikaisen ulkoiluttaminen palkkaamista ehdotti Petri Ojanen (vihr.). Hallitus päätti asiasta yksimielisesti.
Kunnanhallitus ei vielä antanut vastausta viime joulukuussa tehtyyn valtuustoponteen, jossa kehotettiin selvittämään ulkoiluttamisen tilanne ja tarve. Kunnanhallitus palaa asiaan syksyllä. (HäSa)
Janakkalan kunnanhallitus
päätti maanantaina
2
458
Vastaukset
Asia on ihan hieno ,hatun nostoniin alitteen tekijälle kuin kunnanhallituksellekin.
Mutta kun olen siitä tutavien kanssa jutellut,niin onko meissä jo niin paha asenne vamma että pitää maksaa siitä että käy jonkun vanhuksen kanssa ulkona? Heidän työllään meillä on näinkin hyvä yhteiskunta kun tämä Janakkala on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354203- 552915
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut462828- 302603
Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82555Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3242551- 382129
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t541875Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461673- 1411527