Tokio-Osaka-Kioto majoitus

Pikalähtö

Apua!
Voitteko kertoa kokemuksenne/suosittelunne JR asemien lähellä olevista edullisista, PUHTAISTA, businesshotelleista/hostelleista:
osaka-namba
tokio-ueno tai tokio
kioto jr
kiitos etukäteen!

1

732

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • japaniinkohta

Moi,
      en tieda kuinka pikainen lahto on edessa, mutta olen kuullut etta lyhyella varoitusajalla Japanin hotellivaraukset ovat hankalia... MUTTA itse lahden reilun 2 viikon paasta ja varasin hotellit Tokiosta ja Kiotosta jo tammikuussa - viime viikolla sitten huomasin, etta Tokion hotellissa oli uusi tarjous (-50% alkuperaisesta hinnasta) ja peruin vanhan varauksen ja varasin tarjoushinnalla isomman huoneen.
      Hyvia kommentteja tuntuu loytyvan netistakin Tokion hotellista- Best Western Shinjuku Astina (http://www.bw-shinjuku.com/eng/index.html). Kavelymatkan paassa Shinjukun asemalta. Hotelli on avattu viime vuonna ja talla hetkella heilla tosiaan on 1-vuotistarjous -50% executive-huoneista.
      Varasin twin huoneen 2 aikuiselle ja 2 lapselle ja hintaa tuli noin 100 euroa yolle joka Tokion hintatasoon verrattuna on aika edullinen. Hyvatasoiselta hotellilta vaikuttaa ja varauksen saa tehtya katevasti netissa.
      Kiotosta varasin Hearton Hotel nimisesta hotellista twin huoneen ja hintaa tuli suurinpiirtein saman verran, tama ei tosin ole kovin lahella Kioton asemaa (mutta metroaseman kupeessa) eika ole yhta tasokas kuin Tokion Best Western.
      Hyvaa matkaa ap:lle!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisa meni synnyttämään

Hyvinkään sairaalaan. https://www.seiska.fi/kotimaa/maisa-torppa-saapui-synnyttamaan-mikko-rakas-kuvasi-kultaansa-videokameralla-katso-kuvat?utm_sou
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      7554
    2. Nikokin nauraa Sofian ikävälle

https://www.seiska.fi/kotimaa/niko-ranta-aho-sai-kuulla-sofia-belorfin-rajusta-piikittelysta-tvssa-paljonkertova-reaktio Mutta nainen ei vaan älyä hä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      130
      2825
    3. Onko Maralla rahat loppu

Elkö ole varaa ottaa remppamiestä vaan Pikkarainen joutuu maalaamaan. Vitsi mikä teatteri video taas. Vaimo katsoo kun mä maalaan. En kestä, mut ei mu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      92
      2192
    4. 41
      1535
    5. Onko Martina Aitolehden rikostuomiot este USA-matkalle?

Avataanpa tästä kokonaan oma keskustelu nyt kun aihe nousi toisen otsikon alla esiin. Miten käy maailmanmestaruuskisojen? Pääseekö rikostaustainen Mar
      Kotimaiset julkkisjuorut
      131
      1325
    6. Sano että sä

Huijasit mua, et halusit vain testata mun tunteita? 🥺
      Ikävä
      79
      1092
    7. Maran ja Hannun yhteenmuutto

Ai että mä odotan sitä, että pariskunnan arki alkaa. Tähän asti ollut alkuhuumaa ja siinä jo yksi välirikko, Mara poisti hempeilykuvat instasta. Katot
      Kotimaiset julkkisjuorut
      53
      1083
    8. Stefan mitä mietiskelet, et kihlanut Sofiaa vaikka nättiä kihlasormusta näytti toinen kädessään.

Sofi odottaa sormusta kuin kuuta taivaalta ja mikähän on Stefanin laittanut nyt niin mietteleväiseksi ja epävarmaksi ykskaks. ?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      41
      1050
    9. Mama Aitolehti syömässä

Ja säilyttää maskia käsivarressa. No onpa hygieenista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      54
      887
    Aihe