Apua!
Voitteko kertoa kokemuksenne/suosittelunne JR asemien lähellä olevista edullisista, PUHTAISTA, businesshotelleista/hostelleista:
osaka-namba
tokio-ueno tai tokio
kioto jr
kiitos etukäteen!
Tokio-Osaka-Kioto majoitus
1
812
Vastaukset
- japaniinkohta
Moi, en tieda kuinka pikainen lahto on edessa, mutta olen kuullut etta lyhyella varoitusajalla Japanin hotellivaraukset ovat hankalia... MUTTA itse lahden reilun 2 viikon paasta ja varasin hotellit Tokiosta ja Kiotosta jo tammikuussa - viime viikolla sitten huomasin, etta Tokion hotellissa oli uusi tarjous (-50% alkuperaisesta hinnasta) ja peruin vanhan varauksen ja varasin tarjoushinnalla isomman huoneen. Hyvia kommentteja tuntuu loytyvan netistakin Tokion hotellista- Best Western Shinjuku Astina (http://www.bw-shinjuku.com/eng/index.html). Kavelymatkan paassa Shinjukun asemalta. Hotelli on avattu viime vuonna ja talla hetkella heilla tosiaan on 1-vuotistarjous -50% executive-huoneista. Varasin twin huoneen 2 aikuiselle ja 2 lapselle ja hintaa tuli noin 100 euroa yolle joka Tokion hintatasoon verrattuna on aika edullinen. Hyvatasoiselta hotellilta vaikuttaa ja varauksen saa tehtya katevasti netissa. Kiotosta varasin Hearton Hotel nimisesta hotellista twin huoneen ja hintaa tuli suurinpiirtein saman verran, tama ei tosin ole kovin lahella Kioton asemaa (mutta metroaseman kupeessa) eika ole yhta tasokas kuin Tokion Best Western. Hyvaa matkaa ap:lle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 225071
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r23463Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361300- 1011292
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121210- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17903viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168845En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61773- 36757