Sekä Paula Koiviniemi itse että levy-yhtiönsä ovat valinneet kummallisen tien uuden levyn julkaisun ja jakelun suhteen; vain Iskelmä-radiossa. Ja mehän ei sitä kanavaa kuunnella!!P joten miksi miksi? tämä moka on tehty. Sopii ihmetellä Paulankin tätä vaikka lopun uransa. Saattaa kuuntelijat vähentyä kun vain tuolla kanavalla esiintyy.
"Paula Koivuniemen toukokuussa julkaistavan 'Nainen' -albumin nimikappale ja esikoissingle soi Iskelmässä naistenpäivän kunniaksi perjantaista lähtien. Kappaleen voit kuulla vain Iskelmästä."
Ura vaarassa
Huolestunut henkilö
3
735
Vastaukset
- Olli Kolaa
Onko se Paula itse?
- 1987
Business is business....
- Pasi
"Nainen" kuuluu muillakin kanavilla. Biisi on noussut jo listoillekin, mm. Radio Top 20 -listalle (joka on paikallisradioiden lista, debytoi sijalla 20 viikolla 13), Radio Suomen soitetuimmat -listalle (debytoi sijalla 3 viikolla 12) ja Tätä Suomi Tanssii -listalle (debytoi sijalla 15 huhtikuun alun listalla).
Biisi soi siis vain aivan aluksi vain Iskelmäradiossa, nyt jo muuallakin, joten voit heittää huolesi :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1873076
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.642626- 2032240
- 741886
- 1021793
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91691- 1041509
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191176- 811130
- 951089