¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.
¤.,.ANELIN.,.¤
Minä etsin
- Ylhäältäkin -
Pyysin ja anelin
Sinä tiedät minut
Sinä tunnet sydämeni
Anelin - sitten löysin
Piiloon, sydämen piiloon
- Toit valon -
Ihanan hennon valon
Herätit kevään
Minä otan sut kiinni
Otan kiinni, en päästä irti
Kiva kutkutus rinnassani
- Naurun näppylät -
Tulkaa tänne, Sitä tahdon
Huutaa kaikille, Hähhää !
Tää on mun ilo - Ihan mun
Tätä mä - Anelin...
,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
http://www.youtube.com/watch?v=6IWpN3oXHf4
,.,¤ Anelin ¤,.,
10
538
Vastaukset
- kaaru
olen onnellinen
sain Sinut aarteeksi
taluttamaan minut
arjesta juhlaan
seisomaan rinnallani
Sinä olet minulla
piilossa katseilta
kavalilta
kun minä konttaan
Sinä nostat minut
kannat huomiseen
olemme toisillemme
olkapäät arjen harmaudessa
Huomenta otakoppi... sait sormeni näppäilemään muutamia kirjaimia peräkkäin. Hieno runo Sinulla:)- Kopittelija
Hei Kaaru ! Kiva jos pidit runostani mutta
kyllä kommenttisi on myös erinomaisen hyvä... :))
Hyvää päivää sinne T. (*J*)
- lindalinda1
kuvien kavalkadi ja biisi.
Mutta niin on runossasikin kevään raikkautta,
vallattomuutta ja huumoria.
Kiitos, todella maukas oli aamurunosi.- Kopittelija
jos tykkäsit tämän hörppiä aamukahvin kanssa ! :)
Ja kyllähän tolla Topilla on hieno ääni ja
biisi jyrää eteenpäin hienosti !
Hyvää päivää sinne T: (*J*)
- *MURUKULTA*
(*J*) *_*_*_*_*_*_*_*_* (*J*)
Iloa valoa ja rakkautta
maailma näyttää - tuoksuu upeelta
Omenapuiden kauniit hedelmät
tunnen jo - makealta maistuvat
Niittyjen kukkahaat - hymyilen
värejä - tuoksua tulvillaan
Auringon leikkiä lehdillä
tuulessa heinät taipuvat ilolla
Valoa toit viimein minun luokseni
näin - silmissä kaikki on nyt kaunista
(*J*) *_*_*_*_*_*_*_*_* (*J*)- Kopittelija
Minä tässä kahvia hörppeilen ja musiikkeja kuunnellen !
Kiva jos tykkäsit runostani ! :)
Eihän se nyt kummonen mutta semmoista kömpelöä sanaleikittelyä vaan...
Keväästä täällä vaan lurittelen vaikka yöllä satanut uutta lunta monta senttiä.. ;)
Noh, eikö se "uusi lumi ole vanhan surma", niinhän vanha kansa sanoo vai miten se teillä yli sata vuotiailla on ?
Eiköhän se kevät-esikkokin sieltä vielä nouse !
Laita sinäkin pannu kuumaksi, niin piristää se päivää... kuuma kahvi *Nauraa*
Iloisin terveisin (*J*)
- vergeet-mij-niet
sitten Topin laulamaan mainion runon kera, kyllä tämmöinen sopii aamu, eikun nyt jo päiväkahvin seuraksi.:)
- Kopittelija
Kevätkukkais tervehdys sulle !
Joo... kyllä nyt kannattaa jo päiväkahvit keittää ! Varsinkin jos aamukahveista on jäänyt vähän joku vajaaksi... ;)
Kiva jos pidit ! Piristystä päivääsi !
Terveisin: (*J*)
- padme_amidala
..mukavaa lukea sinulta tälläinen iloisempi runo : )
koristeluitten ja linkin kanssa hyvä kokonaisuus. Huomaa kyllä sinulla olevan kevättä rinnassa. Mitähän tässä vielä on odotettavissa. Teit vielä lisää iloisia pilkahduksia tänne palstalle tuomalla toisen runosi tuolla ylempänä : )
Kiitokset lukuhetkistä Otakoppi kesää odotellessa : )
(ja naureskelusta)- Kopittelija
Kiva jos olet tykännyt lukemastasi ja musiikista myös !
Ajattelin tässä vähän eri tyyleillä kirjoittaa ja kokeilla "kirjailijan" lahjojani ja yrittää
jotenkin tuoda asioita esiin ikäänkuin eri näkökulmista ! Sellainen on avartavaa ! :)
Kiitos kommenteista ! T: (*J*)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101104
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18649Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat265626- 77598
- 104574
- 54547
- 26522
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49513- 47437
