,.,¤ Anelin ¤,.,

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.


¤.,.ANELIN.,.¤

Minä etsin
- Ylhäältäkin -
Pyysin ja anelin
Sinä tiedät minut
Sinä tunnet sydämeni
Anelin - sitten löysin

Piiloon, sydämen piiloon
- Toit valon -
Ihanan hennon valon
Herätit kevään
Minä otan sut kiinni
Otan kiinni, en päästä irti

Kiva kutkutus rinnassani
- Naurun näppylät -
Tulkaa tänne, Sitä tahdon
Huutaa kaikille, Hähhää !
Tää on mun ilo - Ihan mun
Tätä mä - Anelin...


,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

http://www.youtube.com/watch?v=6IWpN3oXHf4

10

538

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaaru

      olen onnellinen
      sain Sinut aarteeksi
      taluttamaan minut
      arjesta juhlaan
      seisomaan rinnallani

      Sinä olet minulla
      piilossa katseilta
      kavalilta

      kun minä konttaan
      Sinä nostat minut
      kannat huomiseen

      olemme toisillemme
      olkapäät arjen harmaudessa

      Huomenta otakoppi... sait sormeni näppäilemään muutamia kirjaimia peräkkäin. Hieno runo Sinulla:)

      • Kopittelija

        Hei Kaaru ! Kiva jos pidit runostani mutta
        kyllä kommenttisi on myös erinomaisen hyvä... :))

        Hyvää päivää sinne T. (*J*)


    • lindalinda1

      kuvien kavalkadi ja biisi.

      Mutta niin on runossasikin kevään raikkautta,
      vallattomuutta ja huumoria.

      Kiitos, todella maukas oli aamurunosi.

      • Kopittelija

        jos tykkäsit tämän hörppiä aamukahvin kanssa ! :)

        Ja kyllähän tolla Topilla on hieno ääni ja
        biisi jyrää eteenpäin hienosti !

        Hyvää päivää sinne T: (*J*)


    • *MURUKULTA*

      (*J*) *_*_*_*_*_*_*_*_* (*J*)

      Iloa valoa ja rakkautta
      maailma näyttää - tuoksuu upeelta

      Omenapuiden kauniit hedelmät
      tunnen jo - makealta maistuvat

      Niittyjen kukkahaat - hymyilen
      värejä - tuoksua tulvillaan

      Auringon leikkiä lehdillä
      tuulessa heinät taipuvat ilolla

      Valoa toit viimein minun luokseni
      näin - silmissä kaikki on nyt kaunista

      (*J*) *_*_*_*_*_*_*_*_* (*J*)

      • Kopittelija

        Minä tässä kahvia hörppeilen ja musiikkeja kuunnellen !
        Kiva jos tykkäsit runostani ! :)
        Eihän se nyt kummonen mutta semmoista kömpelöä sanaleikittelyä vaan...
        Keväästä täällä vaan lurittelen vaikka yöllä satanut uutta lunta monta senttiä.. ;)
        Noh, eikö se "uusi lumi ole vanhan surma", niinhän vanha kansa sanoo vai miten se teillä yli sata vuotiailla on ?

        Eiköhän se kevät-esikkokin sieltä vielä nouse !

        Laita sinäkin pannu kuumaksi, niin piristää se päivää... kuuma kahvi *Nauraa*

        Iloisin terveisin (*J*)


    • vergeet-mij-niet

      sitten Topin laulamaan mainion runon kera, kyllä tämmöinen sopii aamu, eikun nyt jo päiväkahvin seuraksi.:)

      • Kopittelija

        Kevätkukkais tervehdys sulle !

        Joo... kyllä nyt kannattaa jo päiväkahvit keittää ! Varsinkin jos aamukahveista on jäänyt vähän joku vajaaksi... ;)

        Kiva jos pidit ! Piristystä päivääsi !

        Terveisin: (*J*)


    • padme_amidala

      ..mukavaa lukea sinulta tälläinen iloisempi runo : )
      koristeluitten ja linkin kanssa hyvä kokonaisuus. Huomaa kyllä sinulla olevan kevättä rinnassa. Mitähän tässä vielä on odotettavissa. Teit vielä lisää iloisia pilkahduksia tänne palstalle tuomalla toisen runosi tuolla ylempänä : )

      Kiitokset lukuhetkistä Otakoppi kesää odotellessa : )
      (ja naureskelusta)

      • Kopittelija

        Kiva jos olet tykännyt lukemastasi ja musiikista myös !
        Ajattelin tässä vähän eri tyyleillä kirjoittaa ja kokeilla "kirjailijan" lahjojani ja yrittää
        jotenkin tuoda asioita esiin ikäänkuin eri näkökulmista ! Sellainen on avartavaa ! :)

        Kiitos kommenteista ! T: (*J*)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      265
      626
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      598
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      547
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      513
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe