Hyvä kampaaja Porvoosta?

etsivä löytää

Moi,

vanhan luottokampaajani lopetettua ja nyt jo kahteen kampaajaan pettyneenä, olen etsimässä taas uutta parturia.

Itsellä lyhyt värjätty tukka, jota saa aika pitkälle leikata ja värjätä omien ideoiden mukaisesti. Nyt siis etsinkin parturia, jolla olisi niitä ideoita ja joka uskaltaisi niitä toteuttaa. Hänen pitäisi myös olla reipas otteissaan.

Löytäisinkö hänet tätä kautta ;)?

26

9098

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • On paras

Suosittelen itse myös ellaa. Mukavat tytöt ja mukava paikka muutenkin. Luottokampaaja jota en vaihda!

• :-D

Hyviä ovat. Mullakin lyhyt makee kampaus aina kuin sieltä astun ulos. :D

• 42-vuotias

Hei,

Hairteamin henkilökunnalla (vanhoja Napsilaisia) on näkemystä ja kokemusta. Jo 10 vuoden ajan olen käyttänyt samaa kampaajaa en IKINÄ ole ollut tyytymätön !!!! Kysy Soita sinne ja varaa Katjalta aika. Sieltä löytyy tietoa ja taitoa.... Ja Asennetta !
      Itse olen kahlannut kampaajia läpi vaikka kuinka paljon ja tänne jämähdin, ei ole syytä muuttaa :D

• tanik

ella!

• Sevillasta

miten voi lyhyttä tukka pitkälle leikata? Ossaatko puhua ? suomee tai ruottii? Sitä voi kysyä ja kertoa toiveistaan ennenkä asettuu giljotiiniin.

ihan turha syyttöö parturia tai kampaajoo.

ps. tätä kautta löydät vain ihmisarvoa loukkaavia vastauksia.

• Maiste

Paras on Evrika Maiste!

• pp

Osaatko itse lukea?
        Itsellä lyhyt värjätty tukka, jota saa aika pitkälle leikata ja värjätä omien ideoiden mukaisesti.
        Tarkoittaa että hänellä on lyhyet hiukset ja niitä saa leikata vaikka vielä lyhemmäksi!!!!!!!

• idjs

eiran salonki on halpa ja hyvä kannattaa kokeilla ;)

• Haikara

Kampaamo Päämestari todella laadukas. On kokemusta ja näkemystä.

• todella hyvä..:)
        Haikara kirjoitti:

Kampaamo Päämestari todella laadukas. On kokemusta ja näkemystä.

kampaamo päämestari todella hyvä tulokas porvooseen.kahdesti olen käynyt ja ollut aina tyytyväinen ja mikä asiakaspalvelu....

• toyboy h

Antonio & Brown Hole stadissa

• tyytyväinen

salon 33 Daniela, ehdottomasti paras :)

• Lumimarja2012

Hair By, Jaana. Rauhankadulla. Suosittelen, on juuri sitä silmää ja taitoa tehdä yksilöllisiä leikkauksia.

• Arvaavaankuka

Salon 33 ja Viivi! Ehdottomasti paras!

• TyytyväineN asiakas

Sokos - Hyvä Olo, mutta enhän minä nimeä tiedä.

Tuntomerkit: Sievä, lyhyet punertavat hiukset, mielestäni reilusti alle 40v, normaali vartaloinen.

• huijattu olo

Kävin Salon33ssa. Pitkän odottelun jälkeen sain ajan. Valitettavasti kampaaja ei vissiin puhunnut samaa kampaamokieltä kuin minä (tai tarkistanut tarpeeksi että oli ymmärtänyt minua oikein) koska lopputulos oli ihan eri kun olin ite ajatellut. Sanoin etten ollut tyytyväinen, mutta kampaaja ei edes pahoitellut asiaa. Lopputulos oli kuulemma minun oma vikani ja saisin maksaa toisen satasen (ei mitään alennuksia) että saisin hiuksia jonka olin toivonnut.

Kun tulin kotiin poikaystäväni kysyi mitä oli tapahtunut hiuksilleni ja kaksi päivää sen jälkeen kaveri (joka ei tiennyt kampaamokäynnistäni) sanoi että minun pitäisi käydä kampaajalla koska hiukseni olivat kasvaneet niin epäsiistiksi..

Toinen kampaaja leikkasi hiukset uudelleen niin nyt ne ovat taas tasaiset ja paremmat, mutta harmittaa kyllä.

• Salon 33 tuleen.

Salon 33 - todella ammattitaidotonta ainakin kynsi- ja ripsipuolella. Lopputulos manikyyrin ja ripsienpidennysten suhteen itsellä oli kutakuinkin katastrofaalinen.

• älä mee

Naps´ssa hiukseni pilattiin. Halusin kullanvaaleita raitoja, mutta tulin ulos, hiukset pilalla, vetysuperoksidiblondina, latvat palaneina.

• eläkeläinen ip;llä

Jos et halua olla saman näköinen20v.niin sopii kokea jotain uutta,itse tein sen ja Salon XY ja Viiviä voin todella suositella,itselläni lyhyet hiukset!

• ??!!??

Onko Viivi ollut jossain muualla ennen töissä?

• torin lähellä

On kyllä,en tiedä missä joten soita ja kysy!

• efef1

Olen ollut Viivillä ja en unohda käyntiä ikinä. Kauhein kampaamoreissu KOSKAAN. En keksi mitään hyvää mainittavaa. :( Voi tosin olla, että oli huono päivä. Hiuksenikin meni pilalle.

• Vastaus kysymykseen

Sou Hair and Beauty.
      Siellä voi menä kenelle hyvänsä ja aina lopputulos on loistava. Itselläni nimittäin samat kriteerit kuin alkuperäisellä kysyjällä :)

• SuperhyväKampaaja

Kynsistä ja ripsistä en tiedä, mutta itse olen aina saanut juuri sellaiset hiukset kun olen halunnut Salon 33. Hiukseni leikkaa ja värjää aina Anni Björk. Kaikki tuttuni, jotka ovat leikkauttaneet hiukset Annilla ovat olleet tosi tyytyväisiä, eivätkä enää uskalla leikkauttaa muualla...kuten en enää minäkään :) Minun mielestäni täällä tyhmästi mollataan kampaamoita....jokaisessa on monta työntekijää, joista joku voi olla hyvä ja joku huono....kun joku kysyy hyvää kampaajaa, niin hän ei varmasti halua tietää kuka on huono...

• SiiriSirkkeli

Mansku ja Minna.
      Tekee juuri sellaiset hiukset kuin asiakas haluaa, ja jos ei osaa kertoa kunnolla, niin lukee sen asiakkaasta. Tyttäreni on niiiiin tyytyväinen joka kerta, kun tulee hänen luotaan :)
      Tyttäreni kävi niin monen kampaajan luona, eikä kukaan muu osannut leikata/uskaltanut muuttaa radikaalisti, kuin Ellan toinen kampaaja ja Manskun Minna.

• fiestas

Voin suositella Sokoksen Hyvää Oloa (Jannika) sekä Cleverin parturi-kampaamoa. Molemmista liikkeistä saa hyvää palvelua ja rahoilleen vastinetta.

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      93
      1692
    2. Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr
      Maailman menoa
      214
      1359
    3. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      83
      1298
    4. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      55
      962
    5. Aika usein mietin sitä

Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t
      Ikävä
      46
      911
    6. Rakastan sinua ja

Tiedät sen.
      Ikävä
      47
      908
    7. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      38
      888
    8. Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !

Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si
      Suomussalmi
      9
      854
    9. On ikävä sua

Rakas ❤️.
      Ikävä
      46
      832
    10. IS Viikonloppu 26.-27.4.2025

Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika
      Sanaristikot
      35
      799
    Aihe