Olen normaalisti ymmärtäväinen ihminen, mutta tämä "konsoli-sota" alkaa oleen hieman lapsellista ja naurettavaa. Miksi tapella kumpi konsoli on parempi? Jokainen tekee ratkaisut eri asioiden perusteella.
Omistan xbox-360:n, uuden pc:n jolla pelittää viimeisimmät pelit täppi asetuksilla, playstation 2 ja vanha xbox. Kaikilla tulee pelailtua tasaiseen tahtiin.
Joku saattaa ihmetellä miksen omista playstation 3:sta. Vastaus on simpeli. En aio maksaa 400 euroa laitteesta jonka käyttötarkoitus on ´pääasiassa pelaaminen. "mutta siinä on blueray!", vanha ja todella kulunut puolustus lause. Tietokoneessanikin on blue ray, eikä se nostanut koneen hintaa juuri ollenkaa. "Se on tehokkaampi kuin xbox-360" ja sillä on merkitystä miten? Teho ei merkitse juuri mitään, vaan miten pelin tekijä voivat käyttää tehon hyväksi. Muistatte varmaan aikoinaan playstation 1:llä Final Fantasy 7:n ja 8:n grafiikka eron? Jos ette muista, niin googlea käyttämällä katsokaa niiden kahden ero.
Jos playstation 3 lakkaisi olemasta ylikallis viihdepaketti voisin jopa harkita sen hankkimista. Mutta koska se on nyt niin kallis ja sillä on vain muutama "yksinoikeus peli" niin se jää kyllä kauppaan lojumaan minun kohdallani.
Jos joku jaksoi lukea tänne asti, tajusi varmaan että tekstini tarkoitus oli valistaa näitä "forum trolleja" jotka tappelevat täälä siitä kumpin on parempi box vai ps.
Ihmetyttää
6
284
Vastaukset
- kuinvesi
Olen täysin samaa mieltä. Varsinkin kun hankin taskurahat postin jaolla niin on mukavampaa ostaa halvempi ja kuitenkin melkein saman tasoinen kone. Xboxiin tehdään vielä enemmän pelejäkin mitä olen huomioinut. Nyt vaan tässä kauppaan tällä viikolla xboxin ostoon ja joku peli siihen viereen. Olisiko hyviä ehdotuksia pelistä?
Ja jos tahtoo parempaa xboxia niin onhan tuo xbox 360 elitekin kaupoissa. Siinä on jotai eroja ei kyllä nyt tule mieleen mitä ne oli. =)- E.F.F
Hmm, on vaikea suositella pelejä muille tietämättä heidän pelimakua. Mutta laitetaanpa hieman ehdotuksia.
Toiminta/Taistelu pelejä:
Dynasty warrior 6
Dead or alive 4
Soul Calibur 3 (vai oliko se 4?)
Dead rising
Chromehounds
Armored core: for the answer
Rooli- ja seikkailupelejä:
Fallout 3
Fable 2
Lost Odyssey
Auto ja urheilu peleistä en osaa suositella mitään muuta kuin NHL sarjaa, Need for speed sarjaa sekä Forza motorsport 2:sta.
Kannattaa katsoa netistä arvosteluita, ja jos mahdollista ladata demoja xbox livestä mikäli sellainen löytyy. Ne auttavat ostoksissa. - veeedddd
E.F.F kirjoitti:
Hmm, on vaikea suositella pelejä muille tietämättä heidän pelimakua. Mutta laitetaanpa hieman ehdotuksia.
Toiminta/Taistelu pelejä:
Dynasty warrior 6
Dead or alive 4
Soul Calibur 3 (vai oliko se 4?)
Dead rising
Chromehounds
Armored core: for the answer
Rooli- ja seikkailupelejä:
Fallout 3
Fable 2
Lost Odyssey
Auto ja urheilu peleistä en osaa suositella mitään muuta kuin NHL sarjaa, Need for speed sarjaa sekä Forza motorsport 2:sta.
Kannattaa katsoa netistä arvosteluita, ja jos mahdollista ladata demoja xbox livestä mikäli sellainen löytyy. Ne auttavat ostoksissa.Todellakin, olen samaa mieltä, tämä konsolisota on naurettavaa. Itse pitäydyn pc:ssä, eikä ole mielipidettä kumpiko on parempi xbox vai ps3, kun olen vain ps3 kaverin luona pelannut.
- xbox
On Halo 3. Suosittelen sitä, jos pidät räiskintäpeleistä.
- rndm.
Just Cause 2. Ykkösosakin on hyvä. Just Cause on vähän kuin GTA, mutta trooppisella saarella.
- tämä konsolisota
rndm. kirjoitti:
Just Cause 2. Ykkösosakin on hyvä. Just Cause on vähän kuin GTA, mutta trooppisella saarella.
olen täysin samaa mieltä siitä että tämä konsolisota on täysin turha. itselläni on xbox 360 mutta en hauku ps3:sta minun mielestä kummatkin on hyviä kosoleita tai no miks ei wii.
se on vain siitä mistä tykkää. ai niin suosittelen peliksi army of two:tä jos pidät räiskintä peleistä. :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32711Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062481Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42229Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441845- 321423
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141413- 1761145
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011114Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201043Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81908