Miten pukeudut

kyssäri-68

Pukeudutko -nuorekkaasti, -liian nuorekkaasti?!, vai -ehkä voisit pukeutua nuorekkaammin?

16

517

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miljoonapulu

Mieluiten nuorekkaasti.

• Another-68

pukeutuminen on suhteellista. Mikä on mielestäsi nuorekasta? Farkut, saapikkaat ja neulepaita?

Entä liian nuorekasta? Minihame, legginsit ja toppi?

Tykkään espritistä ja henkkamaukasta kaikella muulla omaan vartalooni sopivalla höystettynä. Kaipa sitten olen liian nuorekas...

• Photosmart

Suhteellista se on todellakin.
        Nimittän minä olen kokoni puolesta pysynyt suunnilleen nuoruuden mitoissa, ja vaatteet varmasti näyttävät nuorekkaammilta minun päälläni kuin 10-> kg painavemmalla.
        Miettikäähän, sama vaate ja eripainoiset kantajat, kumpi on nuorekkaampi?

• miljoonapulu

Vastaa säkin miten pukeudut kysymykseesi.

• kyssäri-68

Välillä innostun tilaamaan ulkomailta liian nuorekkaita vaatteita, jotka roikkuvat nyt piilossa kaapin perällä.
        Pitäisikin varata kirpparipöytä...

Esprit on makuuni ja Vilalta saa ihania yläosia.

90-luvun taitteessa kuljin ruokaostoksillakin jakkupuvussa. xD
        Nyt odottelen uutta "aikuistumista"

• tyyli hallussa

Tilannepukeutuja. Rennosti, nuorekkaasti, trendikkäästi,persoonallisesti, mutta myös tilaisuuden vaatimalla tavalla klassisesti, hillitysti tms.
      Ja koskaan ei lainaa tyttären vaatekaapista - hän saa pitää oman kaappinsa ja tyylinsä - uudestaan en halua pukeutumisen kautta nuoruutta elää. Mua ei siis voi takaapäin luulla 15-vuotiaaksi teiniksi..

• miljoonapulu

Miten pukeudut. Onko jotain tiettyjä värejä mistä tykkäät enemmän kuin toisista?

• 1966

Olin raskaana ja takaapäin pojat vislas.
        Wow, wuuff.
        Nyt yleensä kai vihelletään peli pokki.
        Pukeutua olen osannut aina, ikääni en siinä mieti.
        Oma tyylini iskemätön.
        Olen tosi tyytyväinen,ei sitä tarvitse toisilta kysellä.
        Toiset kertoo.

• :==.---=--

Siis pukeudun. Suihkussa yleensä kylläkin olen ilman vaatteita.

Olen ratkaissut pukeutumiskoodin aikoinaan rationaalisesti. Pääasia, että kaikki on mustaa. Ain menee sävysävyyn kiireessäkin, ja sävyjä on aivan valtavasti.

=DW=

• miljoonapulu

Ahaa sulla sama juttu kuin mullakin; pääasia että kaikki mustaa.
        Ja hiukan hopean väristä siellä täällä mutta ei liikaa sillai sopivasti, ikäänkuin "mausteena" siitä tykkään :).

• rusketusraitoja

Just tulin suihkusta ja laitoin itseruskettavaa, joten puoli tuntia täytyy kekkuloida vielä pukeutumatta...Sitten jotain trikoota ylle.

• Rusketus raita

Mitä tuotetta käyttät. Voidetta vai Suihkua? Voitko kertoa! " yksi utelias "

• pukkaa
        Rusketus raita kirjoitti:

Mitä tuotetta käyttät. Voidetta vai Suihkua? Voitko kertoa! " yksi utelias "

Simin solsticea - ja rusketuksesta tuli jälleen upea;)))

• Oltsu.L

tilanteessa ku tilanteesa, ennen tilannetta alkavaa :)

Kansallis-puku,.... eiku Tuulipuku ja päätäni koristelee Suomi-lippis :D
      Kesä lähestyy uhkaavasti, se tietää lava-tansseja. Silloin mulla onne tuuliset prässättynä nuorekkaasti, vähän niinku sexysti...silleen :))

• CLoetta..

Olen paria kuukautta vaill 50. Pukeudun aika lailla mielialan mukaan. JOskin työhön valitsen vaatteet aika neutraalisti tavallaan itseäni ilmaisten. Tykkään pukeutua ja laittaa itseäni. Pidän hameista ja mekoista sekä erilaisista tunikoista. Lempivärini ovat ruskean kaikki sävyt, musta ja harmaa. Eli ei mitään räiskyvää tai värikästä mutta vaatteet eivät sitten muuten ole tylsiä ja asusteita tykkään käyttää, varsinkin huiveja.

En tiedä miten ikäiseni keskimääräisesti pukeutuvat koska ystäväpiirissäni löytyy joka lähtöön pukeutujia; on liian nuorekasta pukeutumista (eli pukeutuu kuin tyttäreni), todella naisellista pukeutujaa, iki-tyylikästä ja sitten välinpitämätöntä. Itse taidan olla sekoitus kaikkea paitsi en välinpitämättömyyttä. Myös kotona pukeudun, joskin paljon rennommin mutta kuitenkin niin, että kotivaatteita ei tarvitse vaihtaa jos lähtee esim. kyläilemään tmv.

• Keväällä

Jzzarit jalkaan ja kohti taivutuksia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      3
      2711
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2481
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      4
      2229
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1845
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1433
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1413
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1145
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1124
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1043
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      928
    Aihe