Tälläinen asia mietityttää, että
hain nyt opiskelemaan erityispedagogiikkaa.
Eli sehän tarkoittaa viiden vuoden opintoja.
Mihin on mahdollista hakea töihin jo opiskeluaikana?
Siis alaan liittyviä työmahdollisuuksia miettien.
Ja kuinka pian, kenties jo vuoden opiskelun jälkeen?
Niin ja, osaako kukaan sanoa vaikka oman kokemuksensa puolesta,
että onko palkkaus alaa vasta opiskelevalle huomattavastikin
alhaisempi, kun sitten jo valmistuneelle?
Kiitos etukäteen vastauksista.
Erityispedagogiikka
1
772
Vastaukset
- Kaajsa
Oman kokemukseni mukaan lyhyitä open sijaisuuksia saa hyvin opiskeluaikana. Itse olen tehnyt sijaisuuksia välivuoden aikana, eli ilman mitään alan koulutusta. Mitä pidemmälle on opiskeluissa edennyt, sitä paremmat on mahdollisuudet saada vaativampaa ja vastuullisempaa työtä.
Opiskelija on epäpätevä, joten palkkauskin on tietysti alhaisempi. Tosin lyhyissä muutaman päivän sijaisuuksissa palkkaus tulee pidettyjen tuntien mukaan, kun taas pidemmissä sijaisuuksissa palkka tulee kuukausipalkan mukaan. Itse opetin pari päivää epäpätevänä kuudetta luokkaa, jolloin käteen jäi verojen jälkeen noin 16 e/tunti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281478- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541139- 69984
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254944Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193924- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818