Tälläinen asia mietityttää, että
hain nyt opiskelemaan erityispedagogiikkaa.
Eli sehän tarkoittaa viiden vuoden opintoja.
Mihin on mahdollista hakea töihin jo opiskeluaikana?
Siis alaan liittyviä työmahdollisuuksia miettien.
Ja kuinka pian, kenties jo vuoden opiskelun jälkeen?
Niin ja, osaako kukaan sanoa vaikka oman kokemuksensa puolesta,
että onko palkkaus alaa vasta opiskelevalle huomattavastikin
alhaisempi, kun sitten jo valmistuneelle?
Kiitos etukäteen vastauksista.
Erityispedagogiikka
1
829
Vastaukset
- Kaajsa
Oman kokemukseni mukaan lyhyitä open sijaisuuksia saa hyvin opiskeluaikana. Itse olen tehnyt sijaisuuksia välivuoden aikana, eli ilman mitään alan koulutusta. Mitä pidemmälle on opiskeluissa edennyt, sitä paremmat on mahdollisuudet saada vaativampaa ja vastuullisempaa työtä.
Opiskelija on epäpätevä, joten palkkauskin on tietysti alhaisempi. Tosin lyhyissä muutaman päivän sijaisuuksissa palkkaus tulee pidettyjen tuntien mukaan, kun taas pidemmissä sijaisuuksissa palkka tulee kuukausipalkan mukaan. Itse opetin pari päivää epäpätevänä kuudetta luokkaa, jolloin käteen jäi verojen jälkeen noin 16 e/tunti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614368KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1483139Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo472458Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?482370- 982025
- 241883
- 301606
- 231602
- 1531445
- 341233