koska tuloni,mitä saan liitolta on kuukaudessa nettona vain noin 650e..asun äitini kanssa.ja vuokraa en joudu maksamaan.mutta on minulla auto,tietokone yms laskut.
ei ole varmaan oikeutta perusosaan,mutta saisinkohan sosiaalitoimistosta jotain avustusta edes jos hakisin?
Onko minulla oikeus?
5
432
Vastaukset
Täysi-ikäisellä on oikeus saada kuukaudessa käyttöön 304,74 kun asuu vanhempansa kanssa.
Tuo 304,74 euroa sisältää kyllä sitten nuo auto, tietokone yms. laskut.
Tällä hetkellä sinulla on siis 350 € liikaa tuloja/kk jotta voisit jotain saada.- mitään rajaa...
Mihin ihmeeseen sun rahat menee, kun et edes maksa vuokraa ja tuskin edes ruokaasi maksat, olet siis äitisi elätti, huh huh ja aikuinen vielä!!!
Nyt on ihan pakko kysyä, mihin sä sitä avustusta sitten hakisit???- väinämöisen paha uni
on todella kallista. Toimeentulotukiasiakkaalla ei siihen ole mitenkään varaa.
- aloittaja
kaikenlaisiin asioihin..otin muuten selvää,minulla on oíkeus ttt:hen..mutta ei tietysti koko osuuteen...niin ja maksanhan minä vuokraa...tai ainakin minä näytin sossulle vuokrasopimuksen...hehehehe.....joka ainakin viimeksi meni läpi..;-)
väinämöisen paha uni kirjoitti:
on todella kallista. Toimeentulotukiasiakkaalla ei siihen ole mitenkään varaa.
Tiedän monta tt-tukiasiakasta joilla on auto. Ja ihan hyvin selviävät autonkin kuluista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996074
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804792Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv973049Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p282853Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262115Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191516Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351067Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125970- 48774