######################
;) ÄLÄ KATSO ;)
Älä katso mua noin
Mä en riitä - Sulle
Sä riivit mua
- Sydän huutaa -
*
Sä viet mut uneen
Tää ei o mun
Mä en tajuu
- Herätä mut -
*
Mä en kestä
Mä hajoon
Älä katso mua noin
- Herää Mä -
*
Mä lähen menee
Mä lyön seinään
Rystyset - Tää tuska !
- Se syö mut -
########################
http://www.youtube.com/watch?v=zNoktGdY9v4
;) Älä Katso ! ;)
5
495
Vastaukset
- vergeet-mij-niet
olipas se, etten sanoisi. Kannatti katsoa kumminkin:.)
- Kopittelija
yrittää käyttää ja näin runon pläjäyttää ! :D
Ettei olis niin yksitoikkoisia mun runot ! ;)
Tässä vähän tällästä " nuorisouhmaa" väliin... ;D
Menisinköhän mä "murkusta" vielä ? *nauraa*
Terveisin: (*J*) - vergeet-mij-niet
Kopittelija kirjoitti:
yrittää käyttää ja näin runon pläjäyttää ! :D
Ettei olis niin yksitoikkoisia mun runot ! ;)
Tässä vähän tällästä " nuorisouhmaa" väliin... ;D
Menisinköhän mä "murkusta" vielä ? *nauraa*
Terveisin: (*J*)ote, ei käy kieltäminen. Murkkujahan on toki monenlaisia... ;@
- Mysteriet
Ensin vei runo ja sitten musiikki...
Palauta mut!- Kopittelija
Hengitä syvään... tunnet itsesi rauhalliseksi...tunnet kuinka hengityksesi rauhoittuu... tunnet kuinka sykkeesi rauhoittuu ja tunnet kuinka levollisesti veri alkaa kulkeutua sormen päihisi...
Ajattelet kesää ja olet uimarannalla... viltillä ... lepäät... olet rauhallinen, rauhallinen, rauhallinen,,,,,,,,
Kyllä se siitä ! :D T: (*J*) :))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html944555Avopuoliso, mies-/naisystävä vai mikä?
Kävin eilen irl keskustelun, joka jätti minut pohtimaan seuraavaa ... millä nimityksellä kutsua henkilöä, jonka kanssa o2494273Miksi Kuhmolaiset on niin nyrpeä ilmeisiä?
Miksi suurin osa (ei onneksi kaikki) on niin typääntyneen näkösiä elämäänsä? Tuijotetaan toisia pahansuopaisesti ja kat243689Huvittava ilmiö: Vasemmistolaiset uskoo sokeasti SDP:n parantavan heidän
elämäänsä, jos demarit johtaa seuraavaa hallitusta (Kyse on siis palstan vasemmistolaisista) Totuus on toinen, nimittäi1743365Riikka ohoi! Saksa alensi bensaveroa, missä euron bensa?
Perussuomalaisten yksi vaalilupauksista oli euron bensiini suomalaisille autoilijoille. Ei ole näkynyt. Jopa vasemmis753104Tulipalo rivitalossa, tuhoutuu täysin
Kainuun pelastuslaitos sai hieman puolenyön jälkeen maanantaina ilmoituksen rivitalon huoneistossa syttyneestä tulipalos812989Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1282646Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2122625- 492281
- 251859