Miten saisin poikaystävän..?

hmmmmmmm

Olen 17v. tyttö enkä ole koskaan seurustellut, suudellut tai ollut muutenkaan silleen tekemisissä poikien kanssa. Olen ujo ja minun on todella vaikea tutustua muihin ihmisiin. Koulussa minua syrjittiin aina. Olin kaikki välitunnit ym. aivan yksin. Koulussa olin aina tuppisuu, opettajalle vastaaminenkin oli vaikeaa muiden läsnäollessa. Minulla ei siis ole yhtäkään kaverityttöä edes.

Minun on vaikea olla omanikäisteni kanssa, etenkin jos on monta. Jos olisi vain yksi niin sitten olisi helpompi puhuakin. Sellaisille ihmisille, jotka jotenkin tunnen/tiedän on hirveän vaikea puhua. Mutta sitten esim. siskojeni kavereille vaikka näkisin ne vasta eka kertaa on jotenkin hirveän helppo puhua ja muille vieraille ihmisille, jotka eivät tiedä minua ollenkaan. Silloin saatan olla hyvinkin rohkea.

Olen jo pitkään halunnut poikaystävän, tietenkin myös ihan kavereitakin. Tuntuu, että tulen olemaan aina yksi, en koskaan saa kavereita saatikka mitään poikaystävää. En halua olla vielä 20-vuotiaanakin neitsyt.

Missä siis voisin tutustua poikiin? En käy koulua tai ole töissä. Toisin sanoen olen aina kotona. Tiedän kyllä, että ei kukaan mua kotiovelta tule hakemaan. Mutta en usko siihenkään, että jos menisin kaupungille niin joku poika kävelisi vastaan ja alkaisi tekemään tuttavuutta. Ei se niin mene. Ja kyllähän minä siis joskus liikunkin kaupungilla, mutta eipä siellä paljon yksin mitään tee:/

Mitään harrastusta en aio aloittaa, ei nyt mikään silleen kiinnostakkaan ja itseasiassa minulla on jo yksi harrastus, josta pidän todella paljon, mutta sielläkin on pelkästään tyttöjä ja tunnen itseni sielläkin ulkopuoliseksi välillä kun en uskalla mennä mukaan niiden juttuihin.

Haluaisin löytää sen pojan ihan really maailmasta, kaikenlaisia nettijuttuja on kyllä tullut kokeiltua, mutta eipä niistä paljon mitään oo tullut. Tää kaupunkin missä asun on myös niin pieni, ei nyt mikään tupputuppukylä, mutta ei todellakaan mikään Helsinki, ei lähellekään..

Kaikki ihmiset jotka jotenkin tuntee/tietää mut, ovat olleet esim. samalla luokalla tai koulussa niin heillä on tietenkin sellainen kuva minusta, että olen erakko/mykkä/muuten vain outo, koska olin siis aina koulussa yksin enkä puhunut mitään. Eivät sellaiset ihmiset ainakaan halua minuun mitenkään tutustua. Aluksi varmasti olisinkin ujo uuden tuttavuuden kanssa ja juttua ei niin paljon tulisi, mutta sitten kun aikaa menee ja opin tuntemaan sen toisen niin sitten sitä juttuakin alkaa tulla ja olen ihan "normaali". Tuntuu vain ettei kukaan edes halua tutustua muhun vaikka olisinki kiva kaveri sitten lopulta.

Omasta mielestäni ulkonäössänikin ei sillen mitään vikaa ole, että se karkottaisi poikia pois luontani. Monet pojat ovat sanoneet, että olen kaunis. Siis sellaiset nettituttavat, joille olen joskus kuviani lähetellyt. Olen myös mukava, luotettava, fiksu ja aivan varmasti olisin hyvä tyttöystäväkin. En vaihda poikia kuin sukkia.

Mistä siis voisin löytää poikaystävän? Miten voisin tutustua poikiin edes kaveripohjalta?

Olen todella epätoivoinen ja uskon, etten oikeasti tule saamaan ketään. Enkä halua sitä ekaa poikaystävää 30-vuotiaana.

Kiitos kaikille avusta! :)

50

7445

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fhs---------

      Turha niitä poikaystäviä on mistään "etsiä".

    • ...................

      Mainitsit, että et haluaisi aloittaa uutta harrastusta.
      Itse olisin ehdottanut uutta harrastusta, tietysti sellaista missä on sekaryhmä, eli poikia ja tyttöjä sekaisin.

      Netissä on mielestäni todella helppo tutustua ihmisiin.
      Voit aina pistää johonkin ilmoituksen esim. tänne Suomi24 :jään, jossa kerrot lyhyesti itsestäsi ja, että kaipailisit ihan oikeaan elämään ystäviä kotipaikkakuntasi läheltä. :)

      Jos sinulla on joku bändi / artisti, mistä tykkäät, voit keskustella netissä vaikkapa bändin tai artistin keskustelupalstalla muiden samanhenkisten ihmisten kanssa, jotka voit myöhemmin tavata vaikkapa jossain keikalla. :)

      Kyllä sinä sen pojan löydät.
      Ei sitä väkisin löydy. :)

    • .........

      Ise olen tutustunut moniin mukaviin poikiin leireillä.

      kannattaa kokeilla...

      Mitä jos rohkaistuisit nyt oikein kunnolla? Ota kaikki sosiaalinen kanssakäyminen avosylin vastaan! Kysele vanhemmiltasi mahtaisiko suvussanne olla ikäisiäsi nuoria? vai onko sulla vaikka joku serkku, johon tutustua? Sitä kautta saisit lisää kavereita.

      Sitten tohon harrastusjuttuun. Mikset uskalla jutella heille?

      Voisit aloittaa nauramalla tyyppien jutuille ja pian kommentoidakkin keskusteluun. Keskustelun päätyttyä voisit vaikka jutella jutun kertojalle tyyliin "näinkin hänet eilen kaupungilla.."

      Ota mallia sosiaalisista ihmisistä lähelläsi:)!

      Tsemppiä, ja anteeksi sekava selitys.

    • minäkö?

      mis kaupungis asut? :)

    • ???

      jo sulla on mese, nii voiks antaa niin voidaan jutella :)

      • Anonyymi

        Nilson



        Mulaon


    • dfhdfhfdx

      anna sähköpostis. haluun kuvia..?

    • - -- - -- -

      Eipä niitä poikia oikein etsiä voi. Eikä kannata jäädä kotiinkaan istuun sellasta odotteleen. Rohkeutta vaan =) Muuta neuvoo on paha antaa.

      • dghg

        Hei! olen ollut leirillä sieltä saanut poikakaverin todella mukavan me oltiin melkein aina yhdessä kerran menin kauppaan niin se oli toisen tytönkaa, niin ei kannata ottaa poikakaverii,


      • Anonyymi
        dghg kirjoitti:

        Hei! olen ollut leirillä sieltä saanut poikakaverin todella mukavan me oltiin melkein aina yhdessä kerran menin kauppaan niin se oli toisen tytönkaa, niin ei kannata ottaa poikakaverii,

        Se voi olla sen kaveri tai serkku ei se tarkota että jos sulla on poikaystävä nii ei se tarkota sitä että vaan sä saisit olla sen kaa


    • Aalto.k

      Aika hyvä viesti. Oon itte ollu samas tilantees aika pitkään ja oon kokeillu myös kaiken laista mut ei o oikee toiminu. Ketään en o tavannu enkä kyllä ikinä oikeen o naispuolisii kavereitakaan tavannu.
      Omia esteitä on justiin tuo ujous ja varmaan kaikkein pahimpana alkoholittomuus sekun ei ilmeisesti ole muotia suomessa...
      Vähän Naureskelin tota sun "En halua olla 20 vuotias neitsyt." Saa mut tuntuu itte asiassa aika kämmiltä kun kohta kilahtaa 19 ja sit onki armeija ja sen jälkeeen oonki sitte jo 20... Ja armeijan aikana en todelakaan oota mitään.
      Se on varmaan kirous mulla että oon tämmöne ihmine että en haluu häritä toisii millää tavalla ja siks vaan yleensä ohittelen ihmisiä pienin elein ja mietiskelen yksinään ja sitte mutruilen kotona.

      Ei sitä poikaystävää odottamallakaan saa tai ainakaan mun tyypisii. Kävelen ohi vaan pohtimalla omia asiotani yleensä ja ajatellen ehkä että "olipa kaunis likka mut ei se musta välitä." Ja sen sellasta. En osaa mitän flirttiäkään oikeen tunnistaa tai tehä ja hymykin on kivensisässä kun on niin kivettyny tähän maailmaan muutenkin. joskus se menee näin.
      Mua syrjittiin myös koulussa ja likat kans ja siks varmaan en hymyilekkään enää.

      Taisin vuodattaa itte enemmän kun vastasin hehheh...

      • :||

        Haha (yhyy?), minulla sama juttu, eli tänä vuonna täytän 19 eikä melkein mitään kontaktia vastakkaiseen sukupuoleen (miehiin). Pari kertaa olen saanut hätistää haisevia pulsuja pois, erittäin rohkaisevaa.
        En ole ujo, tietysti tuntemattomien seurassa saatan olla varautunut, mutta siis suun aukaiseminen ei ole auttanut asiaa kohdallani. Veikkaanpa että ulkonäköni toimii karkoittimena, olen aikamoinen humanoidi.

        Onneksi minulla on ystävättäriä, joiden seurassa ei ajattele "poitsujuttuja" vaan miettii mitä hauskaa tekisi viikonloppuna (ilman alkoholia) ja kauempanakin tulevaisuudessa. Toivonkin, että tässä elämän varrella tulisi se elämänkumppani vastaan, en kyllä aio metsästää häntä baareista. Hyi, mielummin elän yksin.
        Onpas kyynistä, ei voi mtn.


      • Aalto.k
        :|| kirjoitti:

        Haha (yhyy?), minulla sama juttu, eli tänä vuonna täytän 19 eikä melkein mitään kontaktia vastakkaiseen sukupuoleen (miehiin). Pari kertaa olen saanut hätistää haisevia pulsuja pois, erittäin rohkaisevaa.
        En ole ujo, tietysti tuntemattomien seurassa saatan olla varautunut, mutta siis suun aukaiseminen ei ole auttanut asiaa kohdallani. Veikkaanpa että ulkonäköni toimii karkoittimena, olen aikamoinen humanoidi.

        Onneksi minulla on ystävättäriä, joiden seurassa ei ajattele "poitsujuttuja" vaan miettii mitä hauskaa tekisi viikonloppuna (ilman alkoholia) ja kauempanakin tulevaisuudessa. Toivonkin, että tässä elämän varrella tulisi se elämänkumppani vastaan, en kyllä aio metsästää häntä baareista. Hyi, mielummin elän yksin.
        Onpas kyynistä, ei voi mtn.

        Hyvä et jotaa samanlaisii tyttöiki on liikkeel. Ihan samalla asenteella mennään.


      • :D)
        Aalto.k kirjoitti:

        Hyvä et jotaa samanlaisii tyttöiki on liikkeel. Ihan samalla asenteella mennään.

        Kuin myös, "kiva" kuulla että on samassa jamassa olevia poikia.


    • vielä nuori

      Itsellänikin oli tosi vaikeeta saada huomiota vastakkaiselta sukupuolelta nuorempana. Niin ja asun Helsingissä. Kaupunki voi olla yllättävän yksinäinen paikka. Baari-ikään tultua yritin sitten sieltäkin löytää jonkun, mutta eipä muu kelvannu kuin yhden illan jutut joihin en suostunu. Kaveritkin alko syrjimään kun olin ainut sinkku jonka jälkeen mulle jäi vain yksi hyvä ystävä.

      No netti ei ole mulle mikään uus juttu ja yritin sitä kauttaa löytää myös jotain seuraa. Monen huonon kerran jälkeen(puhutaan vuosista) löysinkin tosi ihanan kundin ja kohta se muuttaa tänne kaupunkiin mun luokse puolen vuoden seurustelun jälkeen :)

      Menetin neitsyyteni hänelle kuukausi sitten, olen itse 21. Vaikka sitä nuorempana välillä mietti et ehkä olis vaan pitäny mennä niiden epämäärästen miesten mukaan niin kuin kaikki muut kaverit niin nyt voin hyvillä mielin sanoo et onneksi odotin et joku kunnollinen tulee vastaan :) En ole yhtään katkera vaikka neitsyys menikin vasta 21 vuotiaana. Olipahan positiivinen kokemus toisin kuin valtaosalla nuorista tytöistä jotka alottaa seksuaalisen kanssakäymisen liian nuorina. Tiedän että kärsivällisyys on nuorena vaikeeta, mutta toisaalta sen kehittäminen voi helpottaa elämää.

      Ihan toivoa valaen ajattelin oman tarinani kertoa. Rimaa ei kannata muiden takia alas laittaa koska siinä vain joutuu itse kärsimään jos toinen ei ole kanssasi oikeista syistä. Kehotan aloittamaan kaveripohjalta harrastusten kautta ja kehittämään sosiaalisuutta. Kyllä se jokaiselle tulee jossain vaiheessa vastaan ja sitten huokaset onnesta :)

      • nestahotbabe16

        Moi!
        Mikset sä käy koulua? Jos oot jo lopettanut, nii mene yliopistoon. En nyt kerta kaikkiaan älyä.
        Mä oon 16 vee tyttö. Arvaa oliks mulla vaikeeta ku 2 vuotta sitten tulin uuteen kouluun ja kaikki meijän koululaiset oli hirmusii rasisteja, ja ku mä oon musta nii kundit suorastaan karttoivat mua. Se ei ollu tod kivaa.
        Nyt mulla on kundikaveri ja meillä tosiaan synkkaa. Poikaystävää ei kannata etsiä. Pitää vain elää omaa elämäänsä. Muista, että jos ei ole mahdollisuutta hakeutua haluamiinsa tilanteisiin, tee ne itse!
        Oon nyt seurustellut puolisen vuotta ja oon happy.
        Nesta


      • Llllllrt

        Kiva kuulla että sua onnisti noin! Tää netti tosiaankin voi olla ihan hyvä keino löytää
        seuraa. Ainoo ongelma on se, että kuten sanoit niin voi kestää että löytää sen oikean. Kun netissä kuka tahansa voi vaikuttaa vaikka kuinka kivalta mutta saattaa paljastuu ihan toisenlaiseks, joten siinä mielessä helpompi olla vaan kasvotusten sen toisen kanssa...


    • Lanka

      Hei!
      Olen 17-vuotias tyttö. Etsisin saman ikäistä poikaa tai pari vuotta vanhempaa.
      Olen kiva ja rehellinen.
      Pidän liikunnasta ja leipomisesta. Myös käsityöt ovat harrastukseni.

      Jos kiinnostaa, niin voin vastata viestiin.

      • Kuhan kyselen

        Mistä päin oot kotosin?


      • EHKÄ OLET SE OIKEA

        Moi!


        Mä etsin 17 v. tyttöö...

        Voisitko tulla tavataan 12.10 klo 14:30...
        Osoite on
        Kauppalankatu 17
        PL 30
        32201 LOIMAA

        T: Loimaalainen 17v.


      • 17 vvvvvvvvvvvv

        Moi!

        Mä etsin 17 v. tyttöö...

        Voisitko tulla tavataan 12.10 klo 14:30...
        Osoite on
        Kauppalankatu 17
        PL 30
        32201 LOIMAA

        T: Loimaalainen 17v.


    • Asylum Shaco

      Juu, trolli iskee, kirjotit et "Olen myös .... fiksu ...."
      Enpä tiiä ku laitat kuvia nettiin..

    • Tämmönen tapaus

      Sama homma, olen 18 v poika ja olen niin ujo tollasissa asioissa että vähän toivottomalta vaikuttaa... En käy yleensä ulkona ryyppäämässä mutta mulla on muutama kaveri joiden kanssa jotain tulee tehtyä joskus vapaa-ajalla. Kuitenkin suuri osa ajasta menee kotona ihmetellessä. Vaikka jo periaatteessa aikuinen olenkin niin jotenkin tosi vaikee lähestyä tyttöjä mitenkään kun en oikeestaan melkein ikinä puhu niille..

    • Lanka

      "Mistä päin oot kotosin?"
      Asustelen pohjois-savossa.

    • Lanka

      Tämmöinen tapaus: Itsekkin olen ujo joissakin asiossa, mutta se on normaalia. Mutta toivottavasti kaikki onnistuu! Rohkeasti vaan juttelemaan tytöille.

    • jese200

      voisko kukaa auttaa oon 8v ja oon ihastunu muutamaan poikaan meidän luokalla
      mutta en vain saa niidenhuomioo ittelleni:(
      oon kyllä ollu yhen kerran kahen söpön pojan kaa mut ei se auttanut asiaa...
      haluaisin poikkiksen auttakaa jos olette ollut itse samassa tilanteesa pienenä!

      • ss-tyypit

        me ollaan 10 vuotta ja samassa liemessä ollaan oltu jo vuosi.....


    • youmeweus

      moi! oon 16v ja yläasteella mulla ei ollu yhtäkää kunnon seurustelusuhdetta. mul oli paljon poikaKAVEREITA mut kukaa ei oikee sytyttäny. nyt lukion ekalla oon löytäny niin upeen pojan et parempaa saa hakea ja joka päivä mietin mitä hyvää oon tehny ansaitakseni sen.

      ku rakkautta vähiten odottaa, se tulee sun elämään oman kokemukseni perusteella. jos joku ois keväällä sanonu et mä tapaan syksyllä harvinaisen upeen pojan, oisin nauranu. nyt tää unelma on kuitenki täyttä totta vaikka sitä on välillä vaikeeta uskoa.

    • __JK__12v

      Moi! Olen 12v tyttö ja seurustellut 2 kertaa. Nyt exäni yrittää saada minua takaisin mutta en halua häntä koska olen ihastunut minun luokan yhteen poikaan nimeltä Joona. mutta olen laittanut hänelle viestiä asiasta ja hän vain sanoo ettei haluaisi olla kanssani! Mitä teen olen niin onneton kun hän ei edes huomaa minua

    • inkuuuuuuuuuuu

      moi tykkääkö poika musta jos se kattoo mua ja puhuuu mulle ja lähentelee mua viestii nopsaa.

    • viisasmiau

      et siis varmaan vaihda sukkia ikinä ? huh

      • Idioottimiau

        Se _ei_ vaihda poikia niin ko sukkia...


    • Olen todella samanlaisessa tilanteessa aloittajan kanssa. Sillä erolla että olen juuri eronnut. Tuntuu tosi pahalta.
      Minunkin on todella vaikea saada minkäänlaista kontaktia tyttöihin.
      Asiaa ei helpoita se että olen niin sanotusti "vammainen" kovin moni nuori ei hyväksyisi minua millään tavalla sen takia. CP-vamma ei vaikuta kun hieman liikkumiseeni. Pääni sisällä olen kuitenkin melko fiksu.
      Onneksi pelaan jalkapalloa niin on jotain mikä minut pitää elossa......

    • tootuden kertoja

      no ootko ajatellut kokeilla vaikka tätä oot jossain kaupassa ja jos joku kivan näkönen mies tulee niin tiputa vahingossa jotain ,koska siinä näkee myös minkälainen hän on ,onko hän aluvias vai onko se väärä yleesä on oikea mutta älä lannistu

    • 29udh

      Moi(: Mulla taas ihan toinen juttu, olen aika suosittu meidän koulussa ja vietän paljon aikaa tyttöjen ja poikien kanssa. Mua itteeni oikeen harmittaa välillä ne ihmiset keillä ei ole kavereita, mun mielestä olisi ainakin kiva jos joku uusi ihminen tulisi vaan jutteleen, olen todella avoin uusille ihmisille ja paljon niitäkin kavereita jotka ovat todella ujoja(: Suosittelen samaa niinkun jotkut muutkin että kannattaa mennä vaikka jollekkin leirille ja siellä mennä vaikka juttelemaan jollekkin toiselle tytölle, vaikka hän vaikuttaisi ihan erillaiselta kuin sinä niin aina ystävyys suhteet eivät perustu siihen että ihmiset ovat samanlaisia. Kielimatkatkin onhyvä tapa saada uusia kavereita! Olin itse juuri tänä kesänä kielimatkalla, lähdin yksin niinkun moni muukin siinä ryhmässä. Isäntäperheeseen kanssani tuli kaksi vuottavanhempaa tyttöä kanssani.Heidän kanssa kun tutustuin heti ja kolme viikkoa kokoajan yhdessä niin siinä sitä uutta ystävyyttä tekee. Nyt kielimatkan jälkeen olen viettänyt näiden tyttöjen kanssa aikaa. Hyppäsin junaan ja menin heitä katsomaan ja samalla tutustuin heidän kavereihinsa(: Vaikka olisitkin ujo ja sinulla ei olisi kavereita niin kannattaa mennä juttelemaan uudelle ihmiselle ihan reippaasti, vaikka että mistä hän onkotoisin ja minkä ikäinen ja onka hänellä sisaruksia, mitä harrastaa, onko lemmikeitä ja jos hän vaikka harrastaa jotain niin voit siitä esim esittää kysymyksiä!:) Vaikka vähän pelottaakin mennä puhumaan uusille ihmisille niin aina yritys kannattaa koska sieltä voi löytyä joku kiva kaveri, Kun puhut tälle kaverille niin voit aina välillä sanoa sinne väliin vaikka että "tuo harrastus vaikuttaa todella mukavalta!:)" Anteeksi sekava selitys mutta toivottavasti rohkaisi/auttoi vähän ! :)

    • olkaavähäparemminXD

      jumalauta hankkikaa elämä XD naurettavin teksti mitä oon ikinä lukenu täällä X'DD

    • Olemme samanlaisia

      Itelläniki sama ongelma kuin kirjoittjalla. Eli oon ujo. En mene oikeastaan muiden tyttöjen tai kenenkään seuraan mukaan juttelee kun varmaan eivät halua ottaa mua mukaan keskusteluihin. Enkä uskalla mennä mukaan. Haluaisin että jotkus edes sanoisi mulle moi. Mutta kun kukaan ei sano ees sitä.

      • ( : --)

        (:-)


    • ujouden huippu

      Mä oon 9w ja mä vaan aina hymyilin kaikille ja silleen olin kiva ja nii mut sit kerran kuvis luokassa jouduin istumaa yhen pojan viereen jota oon rakastanu jo 5 vuotta sit me aletii piirtää mä piirsin omasta mielest iha ruman piirroksen sit se poika vaa sano et mun piirustus oli tosi hieno sit menin ihan mykäks sitä seuraavan päivän se kysy et haluunko jätskii en uskaltanu sanoo mitää joten nykyinen vaa päätä ja siit se alko ollaan oltu yhes koht kaks kuu kaut

      • upouuden huippu

        Ps. Mun vanhemmat ei tiiä mitää ja siel lukee nykyinen nii pitäs lukee nyökytin


      • 14v yksinäinen :*(
        upouuden huippu kirjoitti:

        Ps. Mun vanhemmat ei tiiä mitää ja siel lukee nykyinen nii pitäs lukee nyökytin

        Mua inhottaa kun oon 14v ja musta ei kukaan tykkää kun oon vähän energisempi mitä muut :D ja asun pienessä paikassa jossa ei kyllä ole paljon ketään mutta käyn välil oulussa mutta eihän NE vastaan tuu ja ruvetaan seukkaan :D toivoisin sellaista komeeta, symppistä, vähän hölmöÄ ja vähän voimakasta poikaa ;) kaverit ainä lähtee kylälle ja pyytää toisia mukaan muttei koskaan mua ja mä oon kysynyt niiltä muttei ne ota. Jos ottais niin mulla vois olla poikaystävä koska siellä on yleensä paljon poikia ja tulee juttelemaan niille :( minuakin Aina sanoo yksi poika ihmiseksi joka jää yksinäiseksi ja pysyy ja sitten menee tyttöystävän kanssa leuhkana ohi :'( jos saisin poinaystävän niin se voisi olla minun kanssa kaupungilla, kylällä ja missä vain missä olisi ihana


      • lukijolajinen
        14v yksinäinen :*( kirjoitti:

        Mua inhottaa kun oon 14v ja musta ei kukaan tykkää kun oon vähän energisempi mitä muut :D ja asun pienessä paikassa jossa ei kyllä ole paljon ketään mutta käyn välil oulussa mutta eihän NE vastaan tuu ja ruvetaan seukkaan :D toivoisin sellaista komeeta, symppistä, vähän hölmöÄ ja vähän voimakasta poikaa ;) kaverit ainä lähtee kylälle ja pyytää toisia mukaan muttei koskaan mua ja mä oon kysynyt niiltä muttei ne ota. Jos ottais niin mulla vois olla poikaystävä koska siellä on yleensä paljon poikia ja tulee juttelemaan niille :( minuakin Aina sanoo yksi poika ihmiseksi joka jää yksinäiseksi ja pysyy ja sitten menee tyttöystävän kanssa leuhkana ohi :'( jos saisin poinaystävän niin se voisi olla minun kanssa kaupungilla, kylällä ja missä vain missä olisi ihana

        Ei sun kannata mennä massan mukaan, ole just sellanen kun olet. Jonain päivänä löydät samanlaisen ihmisen kun ite oot, ei noi sun "kaverit" kuulosta kovinkaan paljon sun laisilta. 14-vuotiaana ei kovin vakavaa kyllä kukaan saa aikaan ja väitekin siitä että kukaan ei ole 18-vuotiaana neitsyt on ihan väärin. On päinvastoin harvinaista ettei ole neitsyt. Sitten kun oikea ihminen tulee vastaan niin olet vaan kiitollinen ettet mennyt nuorena "pilaamaan" itseäsi jonkun mulkun kanssa : )


    • Piharatamo

      Tuu kikkaa Toppsunder ;)

    • Delyz

      En siedä näitä "ei poikaystävää pidä etsiä." Ymmärrän, että poikia ei vaihdella tuosta vain miten mieli huvittaa. Mutta jos tosiaan haluaisi tutustua poikiin, make it happen! Mene kaupungille, ole ulkona. :) Tietysti ei kannata rynnätä suoraan kysymään rakkautta mutta tuttavuuksia saa tehdä. Tee jotain rohkeaa! Tiedän, että pelkona on aina "Sori oon varattu" mutta jos näin käy, sitten käy. Se ei ole maailmanloppu ;)

    • lottakisu

      No kanataa teha sille et jos tykkää jostan niin kanataa eti sen numero ja kysyy et tykkäätkö musta ja niin se alkaa mula ainakin alkoin niin

    • Anonyymi

      Viimenen kommentti on 2015 vuodelta, nyt 2019 melkein 2020. Ei ole varmaan enään yksin

    • Anonyymi

      Sori oon myöhässä mutta kokeile Randomi.fi

    • Anonyymi

      Moi! Mä oon 9v täytän tänä vuonna kymmenen

      • Anonyymi

        Eiks sun pitäs olla leikkimässä hiekkalaatikolla. Tää ei todellakaan oo oikee paikkka sun ikäiselle.


    • Anonyymi

      Moi oon Emma.vaahtera oon 13.vuotias tyttö.Olen seurustellut 2 pojan kanssa minulla on paljon kavereita. Myös poikakin mutta kukaan luokaltani ei taida olla kiinnostunut minusta.Käyn tällä hetkellä Moision yläkoulua 7h:luokkaa .olen rehellinen , ystävällinen tykkään leipoa äitini kanssa ja minulla on 3 siskoa.minulla on siniset silmät ja vaaleat hiukset mutta minulla on värjätty hiukset🙂.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      63
      2013
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      55
      1731
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      59
      1634
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1557
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1535
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1455
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe