olen saanut tarpeekseni

lähden

en kestä enään, jatkuvaa kiusaamista.. itsetuntoni on kadonnut kokonaan. vaikka kukaan ei sanoisin mitään tiedän heidän ajattelevan kuinka hirveä tai halveksuttava olen. kaverini jättivät minut koska vittuilen ja phun paskaa(mukamas)... minulla ei ole enään ketään, lähden pois..kauas pois, vuorten taa, siellä rauhan saan..

6

898

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heehoo

Oikeesti!?!?

• sama kun yllä

(eka luokka)äitillä oli alkoholi ongelmii(huom isä ei koskaan ollu kuvioisa ne eros kun äiteen
        masussa) se tuli joka yö kännissä kotio ja varasti mun mankan ja soitti anssi kelan minnaa
        (jääny traumat kappaleesta).. sit se välillä löikin jos en antanu mankkaa, no 1-3 luokat oli
        tollasta, muutettiin karkkuun ja kaikki kaverit katos paitsi santeri, olin tulla hulluks kun
        ainoo kaveri asu 16km päässä.. ei sitä jaksanu
        sitten vitosella aleksi muutti karkkuun ja siitä tuli mun paras kaveri, mua kiusattiin koko
        kolme vuotta ala-asteella siitä et oon läski ja haukuttiin tussuks(ala asteen lempini oli ennen tesse)..
        sit alko sylvää ja kiussaaminen jatku vielä pahempana. aloin viilteleen ja söin kaikkii lääkkeitä ihan hulluna..
        sit sain sannin ja pietan kaveriks.. alko sellanen hyvä jakso.. kunnes ne sit päätti kuinka kauhee ihminen oon
        jatkoin viiltelyy ja itkin joka päivä tähän päivään asti

• v. niin mä v. tekisin
        sama kun yllä kirjoitti:

(eka luokka)äitillä oli alkoholi ongelmii(huom isä ei koskaan ollu kuvioisa ne eros kun äiteen
        masussa) se tuli joka yö kännissä kotio ja varasti mun mankan ja soitti anssi kelan minnaa
        (jääny traumat kappaleesta).. sit se välillä löikin jos en antanu mankkaa, no 1-3 luokat oli
        tollasta, muutettiin karkkuun ja kaikki kaverit katos paitsi santeri, olin tulla hulluks kun
        sitten vitosella aleksi muutti karkkuun ja siitä tuli mun paras kaveri, mua kiusattiin koko
        kolme vuotta ala-asteella siitä et oon läski ja haukuttiin tussuks(ala asteen lempini oli ennen tesse)..
        sit alko sylvää ja kiussaaminen jatku vielä pahempana. aloin viilteleen ja söin kaikkii lääkkeitä ihan hulluna..
        sit sain sannin ja pietan kaveriks.. alko sellanen hyvä jakso.. kunnes ne sit päätti kuinka kauhee ihminen oon

ei se mankumalla parane. Näytä että inisijät ei sua voita. Pärjäät ilmanki .On täs muutki pärjänneet ja sisu vaan kasvaa

• tiijä, vaikka
        v. niin mä v. tekisin kirjoitti:

ei se mankumalla parane. Näytä että inisijät ei sua voita. Pärjäät ilmanki .On täs muutki pärjänneet ja sisu vaan kasvaa

susta tulis myöhemmin kirjailija tai joku julkkis
        kuvittele , että sä paljastat julkisesti sun kiusaajat. Eik sul oo ketään kenenkaa voisit bamlata?????

• aikoinaan kiusattu
        sama kun yllä kirjoitti:

Kerronpa lyhyesti tarinani, ja toivon että se auttaisi sinua jaksamaan, tarkoituksena on siis osoittaa että vaikeastakin paikasta voi selvitä... tarkoitus ei siis ole mitenkään "kilpailla" kauheilla kokemuksilla, kokemuksesi ovat ihan sinun omiasi ja varmasti sinusta tuntuu tosi pahalta. Mutta silti, tässä se tarina olisi, lyhennettynä, kaikkea kokemaani en viitsi tänne vuodattaa...

Lapsuuteni oli vaikea, äitini kuoli kun olin 2-vuotias, ja isä lähti silloin lätkimään. Olen nähnyt hänet vain kerran elämässäni.
        Kasvoin sukulaisteni luona (sanon vain näin, koska en viitsi tarkemmin kertoa) maalla ja olin aika yksinäinen lapsi. Ei minulla ollut montakaan kaveria, jos yhtäkään. Opin viihtymään yksin ja keksimään omia leikkejäni.
        Koulussa ala-aste meni ihan ok, mutta yläasteelle siirryttyäni alkoi suoranainen helvetti. Minua kiusattiin koko yläasteen ajan, eikä minua kiusannut vain muutama tyyppi vaan melkeinpä kaikki, opettajatkaan eivät juuri kiinnittäneet asiaan huomiota. Eikä kiusaaminen mihinkään nimittelyyn, haukkumiseen ja selän takana puhumiseen jäänyt, vaan oli ihan fyysistä (pienin juttu oli varmaan kynällä tökkiminen ja lumipesut, pahin juttu päähän lyöminen koulumatkojen aikana, kun koulun hlö.kunta siis ei ollut näkemässä). Yläasteella minulla oli yksi kaveri, mutta häntäkin kiusattiin, ja menetin hänetkin, koska hän sairastui psyykkisesti ja joutui hoitoon joksikin aikaa. Se oli kovaa aikaa, olin aina yksinäinen, ja joskus tuli mieleen, että pääsisinpä täältä rauhallisempaan paikkaan... toisin sanoen, itsemurha-ajatuksia kävi mielessä. Lukiossa hakkaaminen loppui, mutta juoruilusta ja ulossulkemisesta ei loppua tullut. Jotenkin kuitenkin vain selvisin siitä kaikesta...

Ja mitä sitten tapahtui? Lähdin toiselle paikkakunnalle opiskelemaan ja täytyy sanoa, että silloin elämäni muuttui täysin.
        En ole enää yksinäinen, vaan ympärilläni on paljon ihania ihmisiä. Olen menestynyt opinnoissani suht hyvin, mutta aikaa vie myös muu toiminta, mm. politiikka on imaissut mukaansa. Saattaa kuulostaa tylsältä, mutta sitä se ei ole; olen saanut tavata paljon ihmisiä ja matkustella, vierailla mielenkiintoisissa paikoissa... ja jostain syystä minut on otettu hyvin vastaan, sekä Suomessa että ulkomailla. Sellaista haukkumista, jota joskus nuorempana koin, en ole enää kokenut. Toki mielipide-eroja ja väittelyjä on, mutta se on erilaista. Ja ehkä olen nyt paksunahkaisempi, ensinnäkin kaiken kokemani ja toiseksi koulutukseni ym. ansiosta.
        Mitä tällä halusin sanoa... vaikka sinulla nyt olisi vaikeaa, niin voit silti pärjätä elämässäsi. NÄYTÄ NIILLE!!

• vvvvvvvvvvvvvvvvv

vvvvvvvvvvvvvvvvv

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      108
      7558
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      106
      5286
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      116
      3526
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      25
      3491
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2554
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1876
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      355
      1527
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1521
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1356
    10. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      59
      1349
    Aihe