Nauttia elämästä ja naisistakin.armystä pääsee nuorekkaana ja terveenä täysinpalvelleena hyvälle eläkkeelle.vois vaikka tehdä jotain kivaa duuniakin.jos itseäni huvittaa.kyllä noi kevätnaiset / rouvat ovat rock.
Kiva olla ansaitulla
19
542
Vastaukset
- HTZA
palkkatasolla, duuni on kivaa, ja sitä riittää.
Rahaa on muijiin ja harrastuksiin.
Hyvä verkosto alan huippuihin. Ihmisiin jotka harrastavat, duunaavat, ja osaavat ihan kaikkea.
Osaavat muutakin kuin putkenkäsittelyä jollain pienellä hepillä.
Tällä palkalla rokkaavat kaikki.
On kiva olla laajasti yleissivistynyt, ja töissä, hyvällä palkalla.- on mukava
ku on leipätyönsä tehnyt eikä kelpaa enää minnekään muualle kuin tänne foorumin sisäpihalle.
- änmmänläyskänä
on mukava kirjoitti:
ku on leipätyönsä tehnyt eikä kelpaa enää minnekään muualle kuin tänne foorumin sisäpihalle.
mukavaa olla :-)) tittelivapaana ja puolivallattomana tytönhupakkona.
- Wiisari
Kun on välillä maksanut veroja yli puolet tuloistaan. Kiva haistattaa pitkät kaikelle sivistykselle ja elää siivottomasti. kerrankin on kivaa!
- *olla*
muuten vaan vapaana ja nauttia olemassa olosta kuvitellen kaikkea naisellista hömppää...lähdenkö bongailee miehiä,lojunko ihanasti sängyssä vain haaveillen niistä ja toisaalta tarvitsenko edes niitä...? ;-))
- niitä
änmmänläyskänä kirjoitti:
mukavaa olla :-)) tittelivapaana ja puolivallattomana tytönhupakkona.
kokovallattomia? olis kiva nähdä sellaisia. Oma eukko on vähintäänkin puoliniuhottava ;).
kolmenkuukauden yhtämittaisen päänsäryn jälkeen "kondiksessa" ja nauttia pienestä eläkkeestä sekä vapaaehtoisesta palkkatyöstä, josta joutaa 70-80% hyväntekeväisyyteen.
jk.Töistä en malttanut olla tietenkään poissa, sillä mukavampi tehdä jotain ja potea, kuin vain potea.
Ps. Meillä saa rokata kaikki!
Hyvää kevään odotusta jok'ikiselle!
- henrii
jos on kivaa.
- viivi-amaldiina
Onnea vaan.
Niin se jäi tuttavani Kallekin, nautti olostaan hetken ja tekee nyt sivutoimityötä sen suuren eläkkeen lisäksi.
Täällä naiset liikkuu vielä talviturkiksissaan, mutta nautintohan on kävelevää karvaakin katsella. :) - kurkusta alas
Ryypäten ja rähisten ja itsestään meteliä pitäen
menee eläkkeet ja terveys.- Wiisari
Niitä, joissa kapiaiset sai halvalla viinaa? Taidettiin lopettaa kun huomattiin maksakirroosin olevan armeijaamme uhkaava suurin vaara?
- duunissa
Erityisen kivaa on olla duunissa kun eläkeikä karkaa käsistä. Joku hallitus tai joku muu keksii aina jotakin uutta.
- HTZA
Ja Eduskunta olet sinä.
Eli, eläkepäätökset ovat sinun päätöksiäsi. - Riepoteltu
Käy se eläköitymisen odottelu näinkin.
- anteeksi tyhmyyteni
HTZA kirjoitti:
Ja Eduskunta olet sinä.
Eli, eläkepäätökset ovat sinun päätöksiäsi.Kuinka minä olen muka hallitus ja eduskunta? Voisitko suomentaa.
- vaan kuulu
anteeksi tyhmyyteni kirjoitti:
Kuinka minä olen muka hallitus ja eduskunta? Voisitko suomentaa.
nukkuvaanpuolueeseen?
- ikäpäivänä
äänestämiselläni valtuuttanut ketään tekemään seminaareissa sellaisia päätöksiä kuin tekivät kysymättä muilta. Tuli fiilis diktaattorimaisesta meiningistä. Olen aina ajatellut, että demokratiassa ei tärkeitä ja kauaskantoisia päätöksiä tehdä noin vain kuulematta eri osapuolia. Äänestämällä en mieletäni ole antanut tällaista valtuutusta. Sitäpaitsi tässä eläkeasiassa oltiin tehty isoja muutoksia jo vuonna 2005. Näiden muutosten vaikutus ei vielä ole nähtävissä. Olisiko kannattanut odottaa muutama vuosi ja katsoa kuinka kansa edelliseen muutokseen reagoi.
Onneksi, tuo asia tavallaan pyörrettiin. Kuulostellaan. - HTZA
ovat olemassa koska sinä äänestät.
Ja vaikka et äänestäisikään, ne ovat olemassa.
Toistaiseksi homman nimi on Demokratia, Sharia tulee sitten myöhemmin.
- Riepoteltu.
Tuo vakiintunut olotila on upea asia.
Olen itse elämän riepoteltavana.
Pakenen aktivointitoimenpiteitä 3kk:n jaksoiksi Espanjaan.
Jokaiseen väliin on saatava vähintään kuukauden todistettava työjakso Suomessa.
Tunnen itseni täysinpalvelleeksi mutta eläke- ja työmarkkinasäädöstö ovat eri mieltä.
Menee tämä aika näinkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706734
- 594552
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s293496- 613047
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161915- 171620
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271616Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401543- 341409
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471350