Kiva olla ansaitulla

sotilaseläkkeellä

Nauttia elämästä ja naisistakin.armystä pääsee nuorekkaana ja terveenä täysinpalvelleena hyvälle eläkkeelle.vois vaikka tehdä jotain kivaa duuniakin.jos itseäni huvittaa.kyllä noi kevätnaiset / rouvat ovat rock.

19

545

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HTZA

palkkatasolla, duuni on kivaa, ja sitä riittää.
      Rahaa on muijiin ja harrastuksiin.
      Hyvä verkosto alan huippuihin. Ihmisiin jotka harrastavat, duunaavat, ja osaavat ihan kaikkea.
      Osaavat muutakin kuin putkenkäsittelyä jollain pienellä hepillä.
      Tällä palkalla rokkaavat kaikki.
      On kiva olla laajasti yleissivistynyt, ja töissä, hyvällä palkalla.

• on mukava

ku on leipätyönsä tehnyt eikä kelpaa enää minnekään muualle kuin tänne foorumin sisäpihalle.

• änmmänläyskänä
        on mukava kirjoitti:

ku on leipätyönsä tehnyt eikä kelpaa enää minnekään muualle kuin tänne foorumin sisäpihalle.

mukavaa olla :-)) tittelivapaana ja puolivallattomana tytönhupakkona.

• Wiisari

Kun on välillä maksanut veroja yli puolet tuloistaan. Kiva haistattaa pitkät kaikelle sivistykselle ja elää siivottomasti. kerrankin on kivaa!

• *olla*

muuten vaan vapaana ja nauttia olemassa olosta kuvitellen kaikkea naisellista hömppää...lähdenkö bongailee miehiä,lojunko ihanasti sängyssä vain haaveillen niistä ja toisaalta tarvitsenko edes niitä...? ;-))

• niitä
        änmmänläyskänä kirjoitti:

mukavaa olla :-)) tittelivapaana ja puolivallattomana tytönhupakkona.

kokovallattomia? olis kiva nähdä sellaisia. Oma eukko on vähintäänkin puoliniuhottava ;).

• kolmenkuukauden yhtämittaisen päänsäryn jälkeen "kondiksessa" ja nauttia pienestä eläkkeestä sekä vapaaehtoisesta palkkatyöstä, josta joutaa 70-80% hyväntekeväisyyteen.

jk.Töistä en malttanut olla tietenkään poissa, sillä mukavampi tehdä jotain ja potea, kuin vain potea.

Ps. Meillä saa rokata kaikki!
        Hyvää kevään odotusta jok'ikiselle!

• henrii

jos on kivaa.

• viivi-amaldiina

Onnea vaan.
      Niin se jäi tuttavani Kallekin, nautti olostaan hetken ja tekee nyt sivutoimityötä sen suuren eläkkeen lisäksi.

Täällä naiset liikkuu vielä talviturkiksissaan, mutta nautintohan on kävelevää karvaakin katsella. :)

• kurkusta alas

Ryypäten ja rähisten ja itsestään meteliä pitäen
      menee eläkkeet ja terveys.

• Wiisari

Niitä, joissa kapiaiset sai halvalla viinaa? Taidettiin lopettaa kun huomattiin maksakirroosin olevan armeijaamme uhkaava suurin vaara?

• duunissa

Erityisen kivaa on olla duunissa kun eläkeikä karkaa käsistä. Joku hallitus tai joku muu keksii aina jotakin uutta.

• HTZA

Ja Eduskunta olet sinä.
        Eli, eläkepäätökset ovat sinun päätöksiäsi.

• Riepoteltu

Käy se eläköitymisen odottelu näinkin.

• anteeksi tyhmyyteni
        HTZA kirjoitti:

Ja Eduskunta olet sinä.
        Eli, eläkepäätökset ovat sinun päätöksiäsi.

Kuinka minä olen muka hallitus ja eduskunta? Voisitko suomentaa.

• vaan kuulu
        anteeksi tyhmyyteni kirjoitti:

nukkuvaanpuolueeseen?

• ikäpäivänä

äänestämiselläni valtuuttanut ketään tekemään seminaareissa sellaisia päätöksiä kuin tekivät kysymättä muilta. Tuli fiilis diktaattorimaisesta meiningistä. Olen aina ajatellut, että demokratiassa ei tärkeitä ja kauaskantoisia päätöksiä tehdä noin vain kuulematta eri osapuolia. Äänestämällä en mieletäni ole antanut tällaista valtuutusta. Sitäpaitsi tässä eläkeasiassa oltiin tehty isoja muutoksia jo vuonna 2005. Näiden muutosten vaikutus ei vielä ole nähtävissä. Olisiko kannattanut odottaa muutama vuosi ja katsoa kuinka kansa edelliseen muutokseen reagoi.
        Onneksi, tuo asia tavallaan pyörrettiin. Kuulostellaan.

• HTZA

ovat olemassa koska sinä äänestät.
        Ja vaikka et äänestäisikään, ne ovat olemassa.
        Toistaiseksi homman nimi on Demokratia, Sharia tulee sitten myöhemmin.

• Riepoteltu.

Tuo vakiintunut olotila on upea asia.

Olen itse elämän riepoteltavana.

Pakenen aktivointitoimenpiteitä 3kk:n jaksoiksi Espanjaan.
      Jokaiseen väliin on saatava vähintään kuukauden todistettava työjakso Suomessa.

Tunnen itseni täysinpalvelleeksi mutta eläke- ja työmarkkinasäädöstö ovat eri mieltä.

Menee tämä aika näinkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      58
      5524
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      195
      3537
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      22
      2355
    4. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      18
      2338
    5. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      9
      1108
    6. Huonosti.

Oletko kohdellut kaivattuasi huonosti? Miksi?
      Ikävä
      102
      1028
    7. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      62
      1007
    8. Rötösherra käräjillä

Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu
      Ähtäri
      18
      992
    9. Häneen rakastuminen oli sellaista

että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta
      Ikävä
      79
      945
    10. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      80
      937
    Aihe