Pituus?

normaali?

Eli olen n. 173cm pitkä (ehkä vähän päälle) ja ei siinä muuten mitään, mutta kun olen vasta 13-vuotias, niin onko normaalia?

11

850

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ........

Tais tulla väärään paikkaan... ei voi mitään. :D

• Mightnotwanttohavemyfries

Ite oon 19v ja 180cm pitkä. Oonkohan nyt varmasti ihan normaali :\ ?

Heh.. kyllä se on ihan normaalia. Itse olin tuossa iässä n 155-160cm mutta moni oli myös ton päälle 175. Jotkut kasvaa nopeammin kuin toiset, nyt olen samanpituinen kuin moni luokkakaverini. He vain kasvoivat aiemmin mutta pituus jämähti silti n 180-185 senttiin.

• kylläpä vvaan....

Kyyllä se aivan normaalia on, ei tarvitse surra jos joku sanoo että se on epänormaalia. Tosiasiassa saisit olla ylpeä että olet niin pitkä. Pituus kasvattaa auktoriteettiä ja parantaa työnsaamismahdollisuuksia joissakin tehtävissä.Minäkin olen pitkä, ja olen poika. Olin sinun ikäisenäsi samoissa mitoissa.

• normaalia

itse olen 177cm poika 13v ja jotkut kavereistakin on samanpituisia.

• Pollta!

Älä vittu mee vetää röökiä hittari ite olin 180cm pitkä ku täytin 14 ja rupesin kitkee röökiä siin 13,5v ja siihe sit hiipu mun pituus kasvu toki oon nyt 189 mut olis vitun siistii jos en olis polttanu ja olisin joku 2metrii pitkä

niin ja siis toi on iha normi juttu 13v 178 mitä lie olitkaan :D älä pelkää lol, MUT ET VITTU VEDÄ RÖÖKIÄ OK?, syö vitusti proteiinia saat kunno lihakset jäbäst tulee kunno jätti saat vitusti pilluu kaikki chikut tulee et * uuh ihanaa ku oot noin pitkä mikäköhä muukin sul on== ;) ;)* et siin sulle mieattimistä!!!

• aloittaja

"saat vitusti pilluu." Huomautinko, että olen tyttö ;).

• hmm mm m
        aloittaja kirjoitti:

"saat vitusti pilluu." Huomautinko, että olen tyttö ;).

Oikeastaan et huomauttanut missään vaiheessa sukupuoltasi.

• aloittaja
        hmm mm m kirjoitti:

Oikeastaan et huomauttanut missään vaiheessa sukupuoltasi.

Mahtavaa..

• asdasdsa

itte oon 17, koht 18 ja oon 173===)

• onjuu

On tuo ihan "normaalia". Jokainen kasvaa eritahtiin ja todennäköisesti jos olet nyt kavereitasi pidempi, niin et välttämättä ole kauaa. Osa kavereista jää lyhyemmäksi, osa saattaa jopa kasvaa ohi. En tiedä mitään pituuskasvukäyristäs tai mitään, mutta kuvittelisin, että suurin osa pituuskasvusta sulla on jo mennyt. Etenki jos menkat on alkanu.

Saatat vielä pari senttiä kasvaa, mutta tuskin suuremmin. Riippuu myös isästäs ja äidistäs, onko he miten pitkiä niin sekin antaa os. viittaa sun lopulliseen pituuteen. Kannattaa myös kysyy äitiltäs sun pituuskasvuennuste. Ja tosiaan, jos menkat on alkanu, et enää kasva kuin pari senttiä. jos ei oo alkanu, nii voi olla että kasvat viitisenkin senttiä tm.

Tommonen reilu 170cm ei oo suomalaiseksi naiseksi edes hirmu pitkä, etkä ole ollenkaan silmiinpistävä pituuden suhteen tai mitään. Kävelet vaa selkä suoras ja ryhdikkäänä niin näyttääpi hyvältä. Se on kauheen näköstä jos vähäkää pitkää ihmiset kävelee surkees ryhdis. :D

Ite oon koht 16v tyttö ja n. 175cm, enkä koe itteeni edes järin pitkäksi vaan ihan sopivaksi. :D

• aloittaja

Äitini on jo nyt mua päätä lyhyempi =).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      3
      2711
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2481
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      4
      2229
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1845
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1433
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1413
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1145
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1124
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1043
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      928
    Aihe