ärg kirjotin vahingossa rakkaus-palstalle tän eka joten tässä sama teksti jonka alunperin piti kuulua tänne..
Olen 175cm pitkä tyttö ja painan 80kg.
Välillä ajattelen että hitto kun tuntuu että olen
isokokoinen :( en näytä suoranaisesti Läskiltä, olen kuulemma sportti-mallinen tjsp eli minulla on suhtkoht ryhdikkäät hartiat ja hyvä ryhti, olen melko pieni yläkropastani, ainoa asia missä on vähän enemmän ylimääräistä on vielä jenkkakahvojen kohdalle jäänyt rasva edellisistä laihdutuksistani. Perse ja jalat sitten ovat vähän tukevampaa, erityisesti se takamus :( ei se ns. hehtaarin kokoinen nyt ole mutta kuitenkin! Nyt tosin on edes vähän mukavampaa kun 16-18-vuotiaista edes 1/1000 on samantyyppinen (:D) Mutta mitä mieltä pojat ovat noin pitkistä tytöistä? Aika moni suomalainenkin jätkä on joku 170-180cm (vain, anteeksi oli pakko lisätä). On toki ihanaa että jotain pitkiä löytyy joukosta täältäkin päin :) mutta..
Onko poikien päälimmäinen "unelma" (kuitenkin ihan reallife), pienikokoinen vaiks 160cm 15 vuotiaan näköinen tyttönen? Tai tuolla 15-vuodella tarkoitan lähinnä sellaista nuorta ehkä suurimmaksi osaksi teinityttöseltä näyttävää.
Jotain minussa täytyy olla hyvääkin koska miehet/pojat ovat aina olleet aina hyvissä väleissä kanssani ja on ollut kaikenlaista kiinnostusta ja säpinää aina silloin tällöin. Ahdistaa vain ajatella että olen tällainen enkä muuksi muutu.
Lähinnä tuo pituus siis.. painoa saa pudotettua ja se on tavoitteenikin, olen pudottanutkin jo 5 kg joten olen aika hyvässä alussa vaikka itse sanonkin :)
pitkä ja isokokoinen?... ja....
4
589
Vastaukset
- cdcd 16
Hätäile. Itse oon 179 ja kyllä sä mulle kelpaisit, eika painokaan ole ongelma, pidän sillai pyöreähköistä, jotenkin ovat naisellisempia.
Mutta perse on tärkein, jos se on kookas on se sexsikäs. Ikivanha sananparsi "Voima se on miehen kunnia ja naisella iso perse" - ajattele minua yhtään
Olen 195cm ja mies. Sinusta on kamalaa olla peräti 175cm pitkä... Pitäisikö muijien olla aina vähintään 30cm lyhyempi äijää? Btw painan 80kg.
- denjir
Mä haluaisin isokokoisen ja perseisen tytön, oon 18, ota minut jooko?
- .............
Itse olen 175 cm ja painan 55 kg. Olen kuulema normaalipainoisen puolella, mutta voisin painaa paljon enemmänkin. Omasta mielestäni olen joistain paikoista liian laiha, mutta joissain paikoissa on hieman ylimääräsitä. Tuo kuulostaa aika paljolta, mutta en sitten tiedä onko se jos on roteva ym
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m533837Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163685Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3983481Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o813287Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363069Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582558- 502445
- 1032295
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise142079Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182079