Tulin hulluksi

sairauskertomus

Jos psykiatrian poliklinikan lääkäri hommaa ihmisen pois kettumaisesta palkkatukityöstä sen vuoksi että on saanut hermoromahduksen, tuleeko karenssi?
Jos sinne keskusteluun tulee sosiaalinainen sairaalasta, psykiatri ja se pakollinen työvoimaviranomainen, auttaako se?
Kun on menty näin pitkälle kun työkkäri poukottaa ihmisia mihin työhön vaan niin palaahan ne hermot lopulta!

Onko kellään palaneet käämit näin pahasti?

6

700

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Spriiman

Työttömät "orjat" hoitavat työvoimatoimistojen aiheuttamat henkiset häiriöt yleensä hulvattomalla viinan ja huumeiden käytöllä. Mielenterveyspalveluita on niin vaikea saada. Onnea sinulle, olet kuivilla siitä helvetistä.

• sairauskertomus

Ei ihan.
        Lupasivat auttaa siis minua pääsemään irti työpaikasta, mutta sitten kuulemma olen niin rajoitteinen etten kelpaa enää normaaleille työmarkkinoille.
        (Vaikka tuntuu ettei minua kukaan huoli vaikka olisinkin ihan terve.)
        Siihen mukaan tunkee joku erityistyövoimaneuvoja.
        Pelkään että ne työntää minut typpiin!
        Miksi jotkut nuoret saa eläkkeen ja tämmöinen 40 vee joutuu pompitukseen.
        Pitäiskö minun alkaa heilua puukon kanssa vai läträtä viinaa? En ymmärrä.
        Niin huono en ole, etä saisin eläkkeen, vai testaako ne?

Typin pelon peikko lisää kierroksia jo ennestäänkin haperossa sielussa!

• Ainut*

Jos psykiatri antaa riittävän kammottavan diagnoosin, niin psykiatrinen diagnoosi yleensä pelastaa karenssilta.

Toinen juttu on sitten se, että kannattaako työkkäriin viedä sellaista lausuntoa, jossa on leimatta seinähulluksi. Sen jälkeen on työkkärissäkin leimattu ja siirtyy vajaakuntoisten luokkaan. .

• piese

Olen päättänyt, että jos minut pakotetaan työkkärin toimesta kusetustyöorjakursseille tai typ-touhuihin, soitan terveyskeskukseen todella pahan ja akuutin itsetuhoisen masennuksen vallassa.
        Eikä ihan hirveästi edes tarvi liiotella.
        Jos siirretään vajaakuntoiseksi so what? Ainakin jättävät rauhaan.
        Osan tasan tarkkaan hakea itse töitä mol:in sivuilta jos niitä sellaisia palkallisia töitä löytyy, että jotain jää käteenkin.
        Tähän asti työkkäristä ei ole ollut muuta kuin haittaa työllistymiselleni.

• paperit, tuskin
        piese kirjoitti:

Olen päättänyt, että jos minut pakotetaan työkkärin toimesta kusetustyöorjakursseille tai typ-touhuihin, soitan terveyskeskukseen todella pahan ja akuutin itsetuhoisen masennuksen vallassa.
        Eikä ihan hirveästi edes tarvi liiotella.
        Jos siirretään vajaakuntoiseksi so what? Ainakin jättävät rauhaan.
        Osan tasan tarkkaan hakea itse töitä mol:in sivuilta jos niitä sellaisia palkallisia töitä löytyy, että jotain jää käteenkin.
        Tähän asti työkkäristä ei ole ollut muuta kuin haittaa työllistymiselleni.

pääset mihinkään vapaalla markkinoilla olevaan duuniin. Hulln papereiden ankkiminen on ollut pätevin tapa päästä työkyvyttömyyseläkkeelle nuorena, jopa Kelan vakutuslääkärit taitavat hyväksyä näitä lausuntoja. Valinta voi olla hyvinkin viisas ellei odwsta sen kummempia työelämästä ja tyytyy varsin pieneen eläkkeeseen

• sairauskertomus.....
        paperit, tuskin kirjoitti:

pääset mihinkään vapaalla markkinoilla olevaan duuniin. Hulln papereiden ankkiminen on ollut pätevin tapa päästä työkyvyttömyyseläkkeelle nuorena, jopa Kelan vakutuslääkärit taitavat hyväksyä näitä lausuntoja. Valinta voi olla hyvinkin viisas ellei odwsta sen kummempia työelämästä ja tyytyy varsin pieneen eläkkeeseen

Olet varsin oikeassa.
        Tuskin tämmöistä kukaan huolii mihinkään, ammattikin on niin pahasti homeessa ja tätä titteliäkään enää ei ole olemassa.
        Sihteeritkin on jo nykyään hienoja assistenttejä.
        Tällä hetkellä hermot on palaneet ihan loppuun, kiitos omalta osaltaan työkkärin pompituksen.
        Kyllä minulla on niin karmeeta kertomusta, kaikki mitä piti tehdä jonkun hullun esimiehen alaisena.
        Itseäni en sentään myynyt, sen verran ruma olemus.
        Lapselle sain sentään koulutksen, valkoisen lakin, jolla sitten pääsee itse tappelemaan yhteiskuntaan.

Tästä hermoromahduksesta voin syyttää, kettumaista lapsuutta, perimää ja tätä työttömyyttä.
        Taitaa olla parasta luovuttaa ja alkaa hoitaa itseään.
        Pikkuserkku ampui itseään päähän krapuloissaan ja toinen kuoli hämärästi, kun yritti hullun papereita, taisi ottaa vahingossa liikaa jonkun napin.
        Kyllä tätä materiaalia piisaa sen verran, luulisi nyt jo piisaavan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      110
      7662
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      116
      5318
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      119
      3547
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      29
      3527
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2574
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1886
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      356
      1530
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1521
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      69
      1381
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1366
    Aihe