Onkos tänään tehty palstan uusi päiväennätys viestien määrässä? Siis arkipäiväksi? Onko kellään tilastoituna?
Iltapäivää
76
2274
Vastaukset
olevan viestejä. mutta jospa ylläpito nukkuu taikka serkku on matkoilla ;-)
- Donitsi
Kovasti on kirjoituksia tullut, vaikka jotkut omasta mielestään ovat bannissakin.
on monta kertaa sanottu, että jos on bannissa ei pysty kirjoittamaan tänne. Ai niin, sitten joku syytti banninkierrosta :)
hinski kirjoitti:
on monta kertaa sanottu, että jos on bannissa ei pysty kirjoittamaan tänne. Ai niin, sitten joku syytti banninkierrosta :)
vähän sama asia kun kuukautiset? siis tulee ja menee?
majorica kirjoitti:
vähän sama asia kun kuukautiset? siis tulee ja menee?
siksihän se on kierto ;)
- "Donitsi"
.......
- Ärrieri
tilastot puuttuvat.
Iltapäivää kuitenkin.Pitänee viedä leikkikoirat leikkiulos leikkilenkille :Okoko päivän paistoi virtuaaliaurinko kun olin virtuaalisesti virtuaalitöissä, heti kun virtuaalityöaika loppui niin alkoi virtuaalilumisade.
Nuo leikkihauvat nyt kuitenkin väittää leikisti että ne haluaa virtuaaliulos.- Ärrieri
hinski kirjoitti:
ota leikkikakkapussit leikkikakkaa varten :)
päätellen ainakin paska oli ihan ehtaa tavaraa ;D
- Ärrieri
Ursa kirjoitti:
koko päivän paistoi virtuaaliaurinko kun olin virtuaalisesti virtuaalitöissä, heti kun virtuaalityöaika loppui niin alkoi virtuaalilumisade.
Nuo leikkihauvat nyt kuitenkin väittää leikisti että ne haluaa virtuaaliulos.kuulostaakin liian hyvältä ollakseen totta; käyt vaan virtuaalisesti virtuaalitöissä.Käy virtuaalisesti kateeksi >:(
Ärrieri kirjoitti:
päätellen ainakin paska oli ihan ehtaa tavaraa ;D
toivon, että pussikin ole ehta ;)
Ärrieri kirjoitti:
kuulostaakin liian hyvältä ollakseen totta; käyt vaan virtuaalisesti virtuaalitöissä.Käy virtuaalisesti kateeksi >:(
sitten saakin vaan virtuaalipalkkaa ja virtuaalilomia. >:-/ Kannattaaks kadehtia??
ei aavistustakaan viestien tilastollisista määristä.
Virtuaalipalaverissa aamusta, virtuaallista pöytien laskentaa ja mittailua, virtuaallisessa virastossa käyntiä. Uusi virtuaallinen pienimuotoisempi palaveri ja virtuaallisella virtuaali-Turun torilla käynti. Virtuaalliselta virtuaali-Turun kävelykadun varrella olevasta liikkeestä uuden ihqun bleiserin heräteostos.
Kotona ihan oikeet kahveet ja nyt olen tässä.jo melkein huolestuin, etä kaffekin on virtuaali :)
Heräteostokset piristää aina mieltä, minkä värisen ostit?hinski kirjoitti:
jo melkein huolestuin, etä kaffekin on virtuaali :)
Heräteostokset piristää aina mieltä, minkä värisen ostit?vanhanaikuisen isoilla taskuilla varustetun. Roikku tangosta isojen tyttöjen kaupan ulkopuolella;)
Mees kattoon, siellä on pieniäkin kokoja. Hinta 35 euroa, kun normisti saa pulittaa monta kertaa enempi;) Jotakin jäännöspareja ja kotimainen.
Malli taitaa olla enempi tälläsen vanhenevan tantan perusmalli Englantilaisladyjen tyyliin. :=o))))))
Mieheni vain katsoi ja uskalsi sanoa meillä olevan erilaisen maun.umalehtinen kirjoitti:
vanhanaikuisen isoilla taskuilla varustetun. Roikku tangosta isojen tyttöjen kaupan ulkopuolella;)
Mees kattoon, siellä on pieniäkin kokoja. Hinta 35 euroa, kun normisti saa pulittaa monta kertaa enempi;) Jotakin jäännöspareja ja kotimainen.
Malli taitaa olla enempi tälläsen vanhenevan tantan perusmalli Englantilaisladyjen tyyliin. :=o))))))
Mieheni vain katsoi ja uskalsi sanoa meillä olevan erilaisen maun.diplomaattisesti muotoiltu mieheltä :) Mä en ole itse asiassa koskaan omistanut bleiseriä. Paitsi pappani rippikoulupuvun takkia raahasin 80-luvulla perässä, ne oli silloin muotia. Vähän se ehkä muistutti bleiseriä...
hinski kirjoitti:
diplomaattisesti muotoiltu mieheltä :) Mä en ole itse asiassa koskaan omistanut bleiseriä. Paitsi pappani rippikoulupuvun takkia raahasin 80-luvulla perässä, ne oli silloin muotia. Vähän se ehkä muistutti bleiseriä...
äiti on kouluttanut poikansa hyvin.;))
- k.k.k.
umalehtinen kirjoitti:
vanhanaikuisen isoilla taskuilla varustetun. Roikku tangosta isojen tyttöjen kaupan ulkopuolella;)
Mieheni vain katsoi ja uskalsi sanoa meillä olevan erilaisen maun.englantilais-leidiä ja tanttaa ei pidä yhdistää ikinä, hyi tuohan on jo häväistystä aidoille leideille.
k.k.k. kirjoitti:
englantilais-leidiä ja tanttaa ei pidä yhdistää ikinä, hyi tuohan on jo häväistystä aidoille leideille.
koria ja muori mun tällaiseksi loi.
Enkkuladyjen maalaismalliset bleiserit on just eikä melkke:))
Nöf
Enpä ole tallentanut tai tilastoinnut kuinkaa näitä aitoja "virtuaali-viestejä" ja sitten kovasti harmittaa kun sain porttikiellon erääseen taloon jossa ja ikuisen mukamas vielä,ei kiva(-
- jo toinen
porttikiellon saanu kertoo saman asian tällä palstalla, mahtoko olla sama palstahi ko tuolla toisella pois heitetyllä, jos ol niin tais olla mukava palsta ja mukavaa porukkaa ko tänne pit tulla suremmaan.
hinski kirjoitti:
ollut siinä luulossa, että romahti koko tölli. Oli tupajumit kaivautuneet perustuksiin :)
...vakuutus korvaa.
Tältä se varmaan tuntuu jos asuu jossain maanjäristysalueella ja sitten kun kerran tulee sinne missä kerran oli koti, niin kaikki on tuhoutunut. Kaikki!Ursa kirjoitti:
...vakuutus korvaa.
Tältä se varmaan tuntuu jos asuu jossain maanjäristysalueella ja sitten kun kerran tulee sinne missä kerran oli koti, niin kaikki on tuhoutunut. Kaikki!mikään vakuutus korvaa katastrofialueilla elävien henkisiä kärsimyksiä :(
hinski kirjoitti:
ollut siinä luulossa, että romahti koko tölli. Oli tupajumit kaivautuneet perustuksiin :)
tuollasta ajattelinkin jopa minä)))Siellä taitaa olla "rempat menossa"!
Ursa kirjoitti:
...vakuutus korvaa.
Tältä se varmaan tuntuu jos asuu jossain maanjäristysalueella ja sitten kun kerran tulee sinne missä kerran oli koti, niin kaikki on tuhoutunut. Kaikki!niinkuin maailmanlopun meininkiä,ikävä on kova kaikkia niitä jotka siellä talosssa asuivat,kyllä tämä eläm nyt koettelee,,,
hauvanmamma kirjoitti:
taitaa olla kuvaavampi :)
- pääsen sinne
hauvanmamma kirjoitti:
Muutkin on siellä kirjoittelemassa.
pääsen sinne kirjoitti:
Muutkin on siellä kirjoittelemassa.
mukavaa. Kiva, että voit nauttia katastrofin jäljistä :(
hinski kirjoitti:
mikään vakuutus korvaa katastrofialueilla elävien henkisiä kärsimyksiä :(
katasroohvirahastolta voisi hakea korvauksia?
hauvanmamma kirjoitti:
katasroohvirahastolta voisi hakea korvauksia?
kokeilla. Onko se spr:n ylläpitämä?
hinski kirjoitti:
kokeilla. Onko se spr:n ylläpitämä?
se ssih:n,nyt en ole kyllä ihan varma tuosta keltä sitä pitää anoa.
hauvanmamma kirjoitti:
se ssih:n,nyt en ole kyllä ihan varma tuosta keltä sitä pitää anoa.
ssih? Mä ymmärtäisin paremmin hyks: an ;)
hinski kirjoitti:
ssih? Mä ymmärtäisin paremmin hyks: an ;)
etkö mukamas tiedä,sohaisee,sihisee,inisee,härkkii-järjestö:)))
- Myy-Pikkuinen
paskaa jauhetaan niin kannattais kysellä ensin asiasta vaikka minulta.
hauvanmamma kirjoitti:
etkö mukamas tiedä,sohaisee,sihisee,inisee,härkkii-järjestö:)))
mut kuulostaa kovasti niiltä ämpäreiltä :)
Myy-Pikkuinen kirjoitti:
poke tuli paikalle,,
hauvanmamma kirjoitti:
niinkuin maailmanlopun meininkiä,ikävä on kova kaikkia niitä jotka siellä talosssa asuivat,kyllä tämä eläm nyt koettelee,,,
mullekkin pantiin ämpäri päähän ja lensin ulos kun leppäkeihäs ;-)
- omat tietosi
hauvanmamma kirjoitti:
niinkuin maailmanlopun meininkiä,ikävä on kova kaikkia niitä jotka siellä talosssa asuivat,kyllä tämä eläm nyt koettelee,,,
kun rekisteröit itsesi b*********hin?
Nyt sieltä lentää pihalle tosi moni ja tiedot on väärissä käsissä. hinski kirjoitti:
mut kuulostaa kovasti niiltä ämpäreiltä :)
ensimmäinen,se ei ole sitten mikään rekisteröity järjestö,,ihan vain virtuaallinen))
majorica kirjoitti:
mullekkin pantiin ämpäri päähän ja lensin ulos kun leppäkeihäs ;-)
kun on muitakin kohtalontovereita.))))
- Virtuaalikoneistaja
hauvanmamma kirjoitti:
poke tuli paikalle,,
olikin oikein ystävällinen tervehdys.
omat tietosi kirjoitti:
Nyt sieltä lentää pihalle tosi moni ja tiedot on väärissä käsissä.mikä kuhmu otsassa kun pantiin kärrylle ja kyytiä. ja siitä tipahin ojaan. sit vielä joku pani haisevan turskan suuhun. vaikkakin uskon että se oli ihan aito ruotsalainen hapansilakka.
omat tietosi kirjoitti:
Nyt sieltä lentää pihalle tosi moni ja tiedot on väärissä käsissä.Missä lentää?
hauvanmamma kirjoitti:
ensimmäinen,se ei ole sitten mikään rekisteröity järjestö,,ihan vain virtuaallinen))
ja ihan virtuaalinen järjestö ihan virtuaalisesti ei virtuaalisesti virallinen, virtuaalisesti pihalla..
- kihveli3
majorica kirjoitti:
mikä kuhmu otsassa kun pantiin kärrylle ja kyytiä. ja siitä tipahin ojaan. sit vielä joku pani haisevan turskan suuhun. vaikkakin uskon että se oli ihan aito ruotsalainen hapansilakka.
on kuhmu päässä, polvessa mustelma, varvas melkein sijoiltaan ja sormi kipeänä, hurjaa menoa, ei voi muuta sanoa. Mutta onneksi säästyin sentään sekä turskalta että hapansilakalta!!! Eli nyt voi hyvillä mielin lähteä nukkumaan =) Öitä!
kihveli3 kirjoitti:
on kuhmu päässä, polvessa mustelma, varvas melkein sijoiltaan ja sormi kipeänä, hurjaa menoa, ei voi muuta sanoa. Mutta onneksi säästyin sentään sekä turskalta että hapansilakalta!!! Eli nyt voi hyvillä mielin lähteä nukkumaan =) Öitä!
sitten tuuria. en tiedä miten tuo minun putoaminen vaikkuttaa mun aivokapasiteettiin. mutta toivotaan parasta. hyviä unia ja turskien kuvia ;-)
- jauhaja
Myy-Pikkuinen kirjoitti:
ai sää oottii nykyseltää olovinas tääl joku käskyttäjä,
mää ainski jauhan tääl paskaa ilman siun lupaas jos tykkäsen. - minä ainakaan
Myy-Pikkuinen kirjoitti:
siedän sitä että joku kakara minua alkaisi pomottamaan.
Ei uudesta foorumista tule mitään jos et muuta asennettasi. - Myy-Pikkuinen
jauhaja kirjoitti:
ai sää oottii nykyseltää olovinas tääl joku käskyttäjä,
mää ainski jauhan tääl paskaa ilman siun lupaas jos tykkäsen.jauhaa vaikka aivos.
- Myy-Pikkuinen
minä ainakaan kirjoitti:
siedän sitä että joku kakara minua alkaisi pomottamaan.
Ei uudesta foorumista tule mitään jos et muuta asennettasi.ja oikein iso =)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
- että..
Myy-Pikkuinen kirjoitti:
ja oikein iso =)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Ärri sai uusiksi sen yön levyn jonka menetti vanhan auton mukana?
- minuu ei kakrut komentele
Myy-Pikkuinen kirjoitti:
jauhaa vaikka aivos.
siun tasolleis en kyllä alistu.
- Myy-Pikkuinen
että.. kirjoitti:
=)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
- Ärrieri
että.. kirjoitti:
ei taida nyt olla kaikki muumit laaksossa?
- Myy-Pikkuinen
minuu ei kakrut komentele kirjoitti:
siun tasolleis en kyllä alistu.
riman jo monesti! =)))) ja lisää =))))))))))
että.. kirjoitti:
olla ulkopuolinen. Varmaan tosi pahalta. Käyt katselemassa toisten elämää ja keskusteluja muualla, voimatta osallistua koskaan niihin. Sitten kopsaat niitä tänne ihan toiselle foorumille.
- En ole
umalehtinen kirjoitti:
olla ulkopuolinen. Varmaan tosi pahalta. Käyt katselemassa toisten elämää ja keskusteluja muualla, voimatta osallistua koskaan niihin. Sitten kopsaat niitä tänne ihan toiselle foorumille.
ulkopuolinen, minulla on tunnukset myyn foorumille kuten muillakin ämpyillä.
En kirjoita nyt omalla rekatulla nikilläni koska tiedän mitä sen jälkeen tapahtuu.
Turha kenenkään syyttää n.sorsaa, myyläiselle tämä huomautus.
sorsalla ei ole mitään tekemistä asian kanssa.
Minua kyllästyttää ämpyjen lapselliset jutut. Haluaisin kirjoitella itse valitsemieni ihmisten kanssa mutta se ei onnistu.
Tiedät minun asioistani liikaa. - kommentti!
umalehtinen kirjoitti:
Elämää nettipalstalla?
Oletko vakavissasi, onko sinun elämäsi todellakin jollain nettipalstalla kuten kirjoitit? - hyvä huomio
umalehtinen kirjoitti:
fani yittää viedä loppuun sen mihkä ei pystynyt rekkautuneena. fania korpee voimattomuus.
yritystä siltä ei puutu. En ole kirjoitti:
En kirjoita nyt omalla rekatulla nikilläni koska tiedän mitä sen jälkeen tapahtuu.
Minua kyllästyttää ämpyjen lapselliset jutut. Haluaisin kirjoitella itse valitsemieni ihmisten kanssa mutta se ei onnistu.
Tiedät minun asioistani liikaa.vaihtoehtona on, ettet voi rekkaantua, kun et ole koskaan rekkautunut :)
- Virtuaalikoneistaja
En ole kirjoitti:
Tiedät minun asioistani liikaa.ihminen, jos koet että "ämpyjen" jutut ovat lapsellisia älä kirjoita heidän kanssaan, sieltä "myyn forumilta" pääsee ihan varmasti pois, eihän sinun siellä ole pakko olla ja tottakai sinä voit kirjoitella kenelle haluat, hyvä ihminen.
näköjjään aloittanut klikkaamisen,(mekko,essu,,) olisi voinut tehdä työnsä loppuun asti,täytyykö mun nyt uhrautua auttamaan häntä?
- kyllä..
tehdä sen.
- uskallusta
hauvanmamma kirjoitti:
millään mennä Ursan reviirille.
Eikö ole lupa?
uskallusta kirjoitti:
Eikö ole lupa?
housuun,pakko myöntäää ja sitä lupaakaan ei ole vielä herunut.
- siellä nyt
hauvanmamma kirjoitti:
housuun,pakko myöntäää ja sitä lupaakaan ei ole vielä herunut.
kirjoittamassa, poista äkkiä niin eivät huomaa ja poista sen jälkeen nämä viestit.
Yhteensä 6 käyttäjää paikalla :: 4 rekisteröitynyttä, ei yhtään piilotettua ja 2 vierailijaa (Tieto perustuu viimeisen 5 minuutin aikana olleisiin aktiivisiin käyttäjiin)
Eniten yhtaikaisia käyttäjiä on ollut 11 kpl, 17 Maalis 2009, 22:39
Rekisteröityneet käyttäjät: siellä nyt kirjoitti:
kirjoittamassa, poista äkkiä niin eivät huomaa ja poista sen jälkeen nämä viestit.
Yhteensä 6 käyttäjää paikalla :: 4 rekisteröitynyttä, ei yhtään piilotettua ja 2 vierailijaa (Tieto perustuu viimeisen 5 minuutin aikana olleisiin aktiivisiin käyttäjiin)
Eniten yhtaikaisia käyttäjiä on ollut 11 kpl, 17 Maalis 2009, 22:39
Rekisteröityneet käyttäjät:ei mitkään säännöt kiellä ketään kirjoittamasta juuri niin monella palstalla kuin haluaa.
- arkipiru
mutta jotain näyttää olevan tapahtunut meidän klikkaajamme ja Yp:n välillä, kun noi poistopyynnöt ei enään kelpaakaan, ja myöskin siksi viestien määrä on suhteessa entisiin päiviin korkea.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h572960Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062741- 332459
Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv382451Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501938Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151559- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061257- 1771213
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731060