Mikä miehiä kiehtoo

keski-ikäisessä nyksässä?

Me ollaan/oltiin ihana nuori pari, ja meillä on kolme lasta, kaksoset ja yksi nuorempi.
Nyt mies "rakastui" (mun kuvitelma, tietty)keski-ikäiseen harp..un!! Kuvitelkaa!!! Olen täsyin järkyttynyt! En ymmärrä, mikä mies reppanaa kiehtoo nainen,j olla on yli 20 vuotaat kersat, kohta mummoksi tulossa varmaan!
Omat lapset ei sitten enää olleetkaan mitään. Joten tulkitsen tämän sillälailla, että miestäkiehto vapaus lapsista, ei niinkään tämä harp...pu!

18

962

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mutta---

---minullakin on melkein kaksikymppinen kersa (18v). Miehelläni on ala-asteikäiset lapset.

Olen siis automaattisesti vanha harppu?

Ikää minulla on 35 v., miehelläni 37.

• wilma60

Me keski-ikäiset naisihmiset ollaan kyllä aika ihania. Elämänkokemusta takana vaikka kuinka paljon, olemme sinut itsemme kanssa ja kun on tyytyväinen itseensä niin se heijastuu kyllä ulospäinkin. Hyväksymme itsemme sellaisena kuin olemme siitäkin huolimatta että niitä kiloja ja ryppyjä näkyisi. Mulla ikää yli 40 mutta lapset vielä pieniä; nuorimmainen alle kouluikäinen.

Jos nainen on tulossa kohta mummoksi niin hänellä elämä aika seesteistä ja rasitteista vapaata. Jos minunkin elämä olisi sujunut haaveideni ja toiveideni mukaan niin odottaisin pääsyä mummoksi. En missään nimessä olisi voinut nuorena kuvitella, että keski-ikäisenä (vanhana) naisena olen kolmen pienen lapsen yh-äiti. Mutta elämä ei aina suju niinkuin suunnittelee vaan on täynnä yllätyksiä.

• YLI 40 vuotias

NAINEN..siis tää on ehdottomasti elämäni parasta aikaa,ja paras ikä:)

Ja oikeesti..ne miehet yhä katsoo..ihastuneina;)

• aloitus..

Oma avioliittoni karuiutui aikoinaan kun itseäni 3 vuotta nuorempi mieheni ihastui itseäni kaksi vuotta vanhempaan naiseen.Ja en todellakaan usko että siihen ihastumiseen ikä vaikutti mitenkään..yhteisen lapsen kun he viel tekivät;)

Ja sitten nykyliittooni,jossa itse olen miestäni vajaan vuoden nuorempi...ja hänen eksänsä on minua 12vuotta nuorempi.

Meille tuo ikä merkitsee lähinnä sitä että on yhteinen musiikkimaku,yhteisiä nuoruuden muistoja..kun olemme samoilla kulmilla nuoruutemme viettäneet.
      Ne yhdistävät,muiden asioiden lisäksi.

Mies kertoi ettei hänen eksänsä ymmärtänyt häntä puolesta sanastakaan,kuten meillä siten on..ja syynä osin se kun heillä oli niin pal ikäeroakin.

Kun mieheni tapasin,hän oli samanlainen sinkku kkuin itsekin olin..hänen eksänsä oli lähtenyt oman ikäisensä miehen matkaan.Joten se suhde ei todellakaan toiminut.

Itse en oo harppu,vaikka lähempänä 44 oonkin..vaan viehättävä ja mukava naisihminen.Törkeetä nimitelleä..sillä kaikista tulee joskus vanhoja..myös sinusta;)

• siksi

että hän saa kyseiseltä naiselta jotain mitä ei sinulta saanut, esim. huomiota, hellyyttä, seksiä.

• vain..

esimerkkinä että erottuani treffailin itseäni 13 vuotta nuorempaa miestä vähän aikaa. Itse hain fyysistä läheisyyttä mutta homma tyssäsi siihen että mies rakastui. Itse olin siis 36 ja hän 23.
      Oltiinihan eri elämäntilanteissa, ja minun halustani homma tyssäsi. Tuon nuoren miehen mielestä mikään ei ole niin ihanaa ja haluttavaa kun kypsä nainen joka on sinut itsensä kanssa, ei häpeile itseään vaan heittäytyy villinä tilanteeseen kuin tilanteeseen. ja huom ! osaa tuottaa miehelle mielihyvää, enkä nyt puhu pelkästään seksistä.

• ikäinen olet ja

minkä ikäinen oli miehesi?
      Minä olen itse 41v ja lapseni on 18v. Uusi puolisoni on 39v ja hänen lapsensa ovat 16v ja 17v.
      Mielestäni en ole mikään vanha harpppu?
      Ikä ei ole pelkästään numero, vaan siihen vaikuttaa ihmisen koko olemus, millaisen harpun kuvan sitten itsestään antaakaan. Eli nuorempikin voi olla hyvin harppumainen.

• huukinjannu

No puuttumatta se paremmin teidän tapaukseenne, kommentoin vain tota harppu-osastoa...

Eli ei tarvii kuin katsella katukuvaa: yli nelikymppiset naiset nykypäivänä huoliteltuja, seksikkäitä, tasapainoisia....

Ja nuoret äidit usein homssuisia,takkutukkaisia,omasta ulkonäöstään huolehtimattomia,ylipainoisia ketjupolttajia...

Mutta yks juttu vielä pomppas jutustasi silmään: eli ei kai se sen keski-ikäisen naisen vika ole, jos exäsi ei huolehdi lapsistaan. Eiköhän ole miehessä vika.

• mummo-ikäinen naisen

kuvatus verrattavissa minuun, oli minulle, lapsillemme ja koko suvulle melkoinen yllätys. Anoppi oli aivan järkyttynyt, ja appi ukko sanoi, että no nyt häkin sitten sai varavaimon, ja naureskellen pyöritteli päätään. Kyllä sitä on ihmetelty koko suvun voimin, mikä miestä kietoo elämänsä ehtoo puolella oleva ihmisraunio.
      No jokaisella on makunsa, mutta itse voin todeta hyvin onnellisena, että eipähän ainakaan parempaan ja kauniimpaan vaihtanut. Ehkä etsii vanhasta naisesta tukea ja turvaa vanhoille päivilleen.
      Mies käy varmaan jotain sisäitä kriisiä itsensä kanssa, ja elää nyt jotain ihme vaihetta elämässään, tai sitten on mennyt järjiltään ja on aivan sekaisin. No, eipä kuulu enää meidän maailmaan, sen verran yököttää moinen touhu.

• hullu...

sitä huonompaan vaihtais.... siis mikähän sä sit ole... no kirjotuksestasi päätellen katkera, ahdasmielinen, nalkuttava pihtari-akka.
        Ihmekkös siis että vaihtoi ukko parempaan.

• jos 35 vuotias mies
        hullu... kirjoitti:

sitä huonompaan vaihtais.... siis mikähän sä sit ole... no kirjotuksestasi päätellen katkera, ahdasmielinen, nalkuttava pihtari-akka.
        Ihmekkös siis että vaihtoi ukko parempaan.

otta 75 vuotaan eronneen naisen, niin minusta se on jo ha, no en mene sanomaan mitään, mutta on jotain vikaa.

• 53v.nainen vastaa

todennäköisesti exmiehesi sai sinusta tarpeekseen ja vaihtoi vanhempaan.Teksistäsi huokuu niin selkeä katkeruus ja viha tuota exmiehesi uutta kumppania kohtaan,että uskon sinun olevan erittäin mustasukkainen tuolle uudelle naiselle.Ehkä exmmiehesi saa häneltä todellakin jotain mitä sinulta ei saanut.Lämpöä,hellyyttä,hoivaa (kaiketi vielä seksiäkin).Kuulut luullakseni sarjaan.....lapsia et sitten näe etkä tapaa enään.Osuinkohan oikeaan???.

• oikeastikohan
        53v.nainen vastaa kirjoitti:

todennäköisesti exmiehesi sai sinusta tarpeekseen ja vaihtoi vanhempaan.Teksistäsi huokuu niin selkeä katkeruus ja viha tuota exmiehesi uutta kumppania kohtaan,että uskon sinun olevan erittäin mustasukkainen tuolle uudelle naiselle.Ehkä exmmiehesi saa häneltä todellakin jotain mitä sinulta ei saanut.Lämpöä,hellyyttä,hoivaa (kaiketi vielä seksiäkin).Kuulut luullakseni sarjaan.....lapsia et sitten näe etkä tapaa enään.Osuinkohan oikeaan???.

tämä palstaa provoava ämmä on 53.
        No se onkin sit vaihdevuosien vaikeus mitä raukka täällä purkaa.. ku n ei varmaan ees seksi enää maita.

• 53v.nainen provoile
        oikeastikohan kirjoitti:

tämä palstaa provoava ämmä on 53.
        No se onkin sit vaihdevuosien vaikeus mitä raukka täällä purkaa.. ku n ei varmaan ees seksi enää maita.

täällä vaan sinä PROVO-HILMA.Ja kyllä minulle seksikin vielä maittaa niin kauan kuin sokeri suussa sulaa....Onhan mieheni niin ihana.

• tuo
        53v.nainen provoile kirjoitti:

täällä vaan sinä PROVO-HILMA.Ja kyllä minulle seksikin vielä maittaa niin kauan kuin sokeri suussa sulaa....Onhan mieheni niin ihana.

Hilma sopisi paremmin tuollaisen vanhan ämmän nimeksi.

• provo-hilmaa.....
        tuo kirjoitti:

Hilma sopisi paremmin tuollaisen vanhan ämmän nimeksi.

olla vielä korvantaukset märkinä......

• ei*
        provo-hilmaa..... kirjoitti:

olla vielä korvantaukset märkinä......

sit varmaan märkää paikkaa löydykkään. Muutenkin vanha kurttuinen rusina.

• hassu aloitus

loppuvatko Liss...ulta aiheet?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      333
      5697
    2. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      76
      5179
    3. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      48
      4246
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      52
      3901
    5. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      43
      3554
    6. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      150
      3309
    7. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      92
      3115
    8. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      23
      2610
    9. Mitä tapahtuu

Sitten keväällä ja kesällä
      Ikävä
      43
      2239
    10. Voitko sanoa jotain

Hellää?
      Ikävä
      49