hei tietääkö kukaan järjestetäänkö lahdessa benji hyppyja? hakusessa olisi myös tasokas eroottinen miestanssija.
polttarit lahdessa
6
3414
Vastaukset
- Perhonen
Moikka!
En osaa äkkiseltään vastata kumpaankaan kysymykseen, mutta itselleni ja miehelleni järjestettiin polttarit (siis omat molemmille, tietty) pari vuotta sitten täällä Lahdessa. Minä pääsin laskeutumaan köysien varassa Suurmäen runkoa ylhäältä alas ja oli aika huikeaa eli suosittelen! Miehelleni taas uskoteltiin, että se joutuisi laskemaan pikkumäen suksilla ja se raukka meni ja uskoi! Oikeasti pääsi sitten lohdukkeeksi hyppäämään benjihyppymäisesti pikkumäen ylätasanteelta. Eli tällaista täällä ainakin on tarjolla! - jjjjjjjjjjjjjjdddddddddddddd
Katos www.saunailta.fi sielä linkki polttarihommiin, en tiedä järkkääkö hyppyjä mutta jotain vastaavaa.
- apukaaso
Tietääkö/muistaako kukaan? Ja onko ko. taholla nettisivuja?
- ...
apukaaso kirjoitti:
katso saunailta.fi-vinkkejä-ohjelmapalvelu-polttariohjelmaa
- Janikasi
apukaaso kirjoitti:
Täältä löytyy hyppyrimäillä järjestettäviä juttuja:
http://www.kolumbus.fi/t2.antti/upgrade_flash/upgrade_flash.html
- ...
benji-hyppyjä järjestetään lahdessa 12–13.6. F1 venekisojen yhteydessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 164512
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831682Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2701532Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731505Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2421381Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121150Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341110Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041089- 931034
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi651013