Hei!
Löytyykö mukavaa seuraa 35-v. heteronaiselle. Voit olla mies/nainen tai porukka, mutta yksin on tylsä nähdä paikkaa ja käydä syömässä. Itselläni on tarkoitus päästä hetekesi pois Suomesta ja nauttia rentouttavasta lomasta.
Viihteelläkin olisi kiva käydä, mutta joka ilta en ole ole menossa,vaan fiiliksen mukaan.
Odottelen postia. :) [email protected]
Turkin Alanyaan lähtijöitä 9.5.09???
4
546
Vastaukset 4
- nuorekas48
Olen menossa Alanyaan 9.5 ja olen siellä kaksiviikkoa.
Kenen matkatoimiston kautta olet lähdössä? Oletko aikaisemmin ollut kohteessa? voisit laittaa viestiä minulle [email protected]
- nuorekas48
vsimies kirjoitti:
Kenen matkatoimiston kautta olet lähdössä? Oletko aikaisemmin ollut kohteessa? voisit laittaa viestiä minulle [email protected]
Moi. Matkani on Tjäreborgin. Olen ollut Alanyassa useamman kertaa. Viime kesänä kävin viisi kertaa. Olen ollut Lomamatkan, Deturin, Aurinkomatkojen ja Tjäreborgin matkoilla. Minusta nämä Tjäreborgin matkat ovat olleet parhaita, siksi varasin tämämkin matkan sieltä. Kieli taitoa mulla ei paljoa ole mutta hyvin olen tullut toimeen siellä.
nuorekas48 kirjoitti:
Moi. Matkani on Tjäreborgin. Olen ollut Alanyassa useamman kertaa. Viime kesänä kävin viisi kertaa. Olen ollut Lomamatkan, Deturin, Aurinkomatkojen ja Tjäreborgin matkoilla. Minusta nämä Tjäreborgin matkat ovat olleet parhaita, siksi varasin tämämkin matkan sieltä. Kieli taitoa mulla ei paljoa ole mutta hyvin olen tullut toimeen siellä.
Hei!
Kiva juttu. Itse olen menossa Fnnmatkojen kautta.
Mihinkä aikaan sinun lento lähtee? minulla klo 0600 aamulla. Olisi kiva vaihtaa kuulumisia mieluiten sähköpostin kautta. Mullakin aika heikko kielitaito, mutta aina olen matkalla joten kuten pärjännyt. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1081285
- 45901
Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50726- 70666
Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r129664- 67616
- 53597
- 55545
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.93463Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?20460- 34457
Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?115453Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142443- 5438
Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32438- 49437
- 51435
Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e82427- 52403
- 42400