ikuinen syksy sillä on kamalaa kun tulee taas kesä ja hyttysiä?
Olen syysihminen henkeen ja vereen.
Voi kumpa
4
198
Vastaukset
- viivi-amaldiina
suomessa olekkin pitkä syksy, alkaa nyt keväällä ja loppuu ennen joulua...
- se niinkin
suomen kesät ovat petollisia kaikella tavalla, myös ilimojen puolesta....
Äläs nyt kun mie odotan niin kovasti kesää!!!
Keväästä en tosin niin välita vaikka hyvää siinäkin on se valon lisääntyminen. Mutta huonoa se kauhea kuravelli. Ja se kun aurinko paljastaa kaiken lian ja pölyn kotoa ja likaiset ikkunat.
Mutta kesä AAAAAAAHHHHH! Ei haittaa hyttyset eikä kärpäset. Odotan vain sitä aurinkoa ja hellettä! Ja lomaa!
Mutta kun tarpeeksi hikoilee kesällä niin alkaa jo odotella sysksyä. Sen ihania värejä, kirpeitä aamuja ja hämärtyviä iltoja.
Mutta ensin on kesä, ihana kesä!elä ihmeessä puhukaan, kesä pittää olla ensin, - ja sitäpaitsi viime kesähän oli syksyä melkein kokoajan :/
Nyt on kunnon kesän vuoro, sieltä se syksyki tulee, - tykkään syksystä, mutta joku tolkku silti :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 853557
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)803236Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683062On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle702720Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442222- 651802
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,261761- 351735
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181699- 601658