Kokemuksia vanhemmista navigaattoreista ja niihin saatavista kartoista...
Minulla on n. 4v. vanha siis ilmeisesti ikäloppu navigaattori veneessä valmistaja on Magellan uusia karttoja siihen ei saa mistään eikä edes vanhoja löydy... Harmittaa taas heittää 1000€ roskiin toimivan laitteen mukana...
Olisiko kenelläkään tälläiseen karttasarjaa Turun saaristosta ja/tai Ahvenanmaalta että saisi edes jonkunlaisen kopion. Seuravaa navigaattoria en osta ellei myyjä takaa siihen edes 10v karttapaäivityksiä.
nm. paperikartta paras kartta.
Navigaattori
2
530
Vastaukset 2
- Ei plotterin käyttäjä.
edullisia käytettyjä kannettavia tietokoneita
Win XP käyttöjärjestelmällä ja pientä GPS-mokkulaa sekä sopivia karttoja, esim Meri-CD.
Ei tule kalliiksi ja toimii.
Tuntuu kyllä ihmeelliseltä jos ei 4 vuotiaaseen navigaattoriin saa karttoja??
Oletkos tämän linkin perusteella etsinyt?
http://www.google.fi/search?source=ig&hl=fi&rlz=&=&q=Magellan FX 324 kartat&btnG=Google-haku&meta=lr=&aq=fKyselty on valmistajan myyntiyhtiöstä Enlannista asti vastaus ei ole eisaa..
Läppärit eivät kestä kovin hyvin vesisadetta tai muutenkaan kovempia kelejä merellä. Läppäreiden akkukestoisuus rajautuu muutamaan tuntiin eikä tuo 100 Ah. akkukaan montaa vuorokautta pidä läppäriä hengissä...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291344
Stubbin ylimielinen uho vie Suomea sotaan!!?
https://m.youtube.com/watch?v=aQ3c540lm9o Miten voi olla että maamme presidentii toimii näin vastuuttomasti kuten hölöt4581053Miesten suusta kuultua
Olen tässä samaa nyt muutaman kerran kuullut miesten suusta seuraavaa, toki hieman erilaisin sanavalinnoin kerrottuna: "159627Sinkut-palstan suurin valhe
Sinkut-palstan suurin valhe on väite siitä, että naisten olisi helpompaa pariutua kuin miesten. Niin kauan kuin sitä va187564- 43559
Martina Aitolehti täräyttää suorat sanat Immu Fight Nightista: "Menen tietysti voittamaan"
Martina Aitolehti on ehtivä. Nyt hän on mukana Immu Fight Nightissa - ja kehässä vastaan tulee Nanna Karalahti. Miten l68538- 71533
- 39519
- 40507
Haluaisin mies tietää pari juttua
Haluisin mies laittaa sulle viestiä ja kysyä paria asiaa sulta. Mun piti kysyä ne tässä joitakin päiviä sitten irl, mutt20506