Kokemuksia vanhemmista navigaattoreista ja niihin saatavista kartoista...
Minulla on n. 4v. vanha siis ilmeisesti ikäloppu navigaattori veneessä valmistaja on Magellan uusia karttoja siihen ei saa mistään eikä edes vanhoja löydy... Harmittaa taas heittää 1000€ roskiin toimivan laitteen mukana...
Olisiko kenelläkään tälläiseen karttasarjaa Turun saaristosta ja/tai Ahvenanmaalta että saisi edes jonkunlaisen kopion. Seuravaa navigaattoria en osta ellei myyjä takaa siihen edes 10v karttapaäivityksiä.
nm. paperikartta paras kartta.
Navigaattori
2
530
Vastaukset
- Ei plotterin käyttäjä.
edullisia käytettyjä kannettavia tietokoneita
Win XP käyttöjärjestelmällä ja pientä GPS-mokkulaa sekä sopivia karttoja, esim Meri-CD.
Ei tule kalliiksi ja toimii.
Tuntuu kyllä ihmeelliseltä jos ei 4 vuotiaaseen navigaattoriin saa karttoja??
Oletkos tämän linkin perusteella etsinyt?
http://www.google.fi/search?source=ig&hl=fi&rlz=&=&q=Magellan FX 324 kartat&btnG=Google-haku&meta=lr=&aq=fKyselty on valmistajan myyntiyhtiöstä Enlannista asti vastaus ei ole eisaa..
Läppärit eivät kestä kovin hyvin vesisadetta tai muutenkaan kovempia kelejä merellä. Läppäreiden akkukestoisuus rajautuu muutamaan tuntiin eikä tuo 100 Ah. akkukaan montaa vuorokautta pidä läppäriä hengissä...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!601772Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella
Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r1411491Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka721258La Promesa sarjan ystäville iso pettymys - Yleltä lisäinfoa asiasta
La Promesa suosikkisarjan kohtalosta on tullut tietoa. Tämä ei kyllä välttämättä ilahduta sarjan faneja. Lue lisää: htt11875- 67840
- 76739
Nyt kun olen vähän huppelissa niin uskallan sanoa
Mikä minua oikein närästää... Tiedän että meillä on ollut vaikeaa mutta miten kauan sulla on ollut toinen mies vai oliko39551- 52531
- 38514
- 55486