Tantrakurssi naisille jotka rakastavat naisia Tammisaaressa 15.-17.5.2009

sunny

Nyt vihdoinkin!
Tantrakurssi vain naisille!
Kurssi on avoin pareille ja sinkuille. Heille jotka elävät naisten kanssa ja heille jotka vasta uneksivat siitä, sekä naisille jotka muuten vaan haluavat kokea kohtaamisia toisten naisten kanssa. Kurssilla teemme yksin, pareittain ja pienissä ryhmissä erilaisia harjoituksia kuten hengitysharjoituksia, tantrisia meditaatioita, kosketusta ja tantrista hierontaa, seremonioita, tanssimme ja keskustelemme. Tavoitteena on avautua kokemaan enemmän läsnäoloa, rakkautta ja yhteyttä itseemme, toisiimme ja koko olemassaoloon.
Tantra on loistava tapa päästä yhteyteen sisimpäämme, omaan ytimeen jossa vain rakkaus ja valo hallitsevat. Tantristen harjoitusten ja meditaatioiden avulla voimme luoda kohtaamisia oman sisimpämme sekä toisten kanssa. Kohtaamisia jossa seksuaalisuutemme sekä vanhat haavamme saavat mahdollisuuden eheytyä luodakseen enemmän tilaa rakkaudelle. Kohtaamisia jotka auttavat
energiamme virtaamaan voimakkaammin ja vapaammin. Kohtaamisia jotka auttavat meitä
tulemaan niiksi upeiksi naisiksi joita jo itse asiassa olemme.
Tantra on laajimmillaan tapa elää ja katsoa maailmaa rakkauden, hyväksynnän ja läsnäolon
kautta. Tantrassa seksuaalisuus on hyväksytty ja arvostettu osa elämää. Tantrinen
seksuaalisuus on luonnollista ja henkistä seksuaalisuutta jolla on tärkeä rooli kokonaisvaltaisessa hyvinvoinnissa.
Tantrinen työskentely on monelle toimiva tie itsensä hyväksymiseen ja rakastamiseen sekä
seksuaalisuuteen liittyvien lukkojen ja ennakkoasenteiden purkamiseen. Parisuhteessa
tantra voi auttaa syvän luottamuksen rakentamisessa sekä pakkomielteisestä omistushalusta luopumisessa itseluottamuksen ja itseen kohdistuvan rakkauden vahvistuessa.
Ohjaaja: Shanti Limnell
Hinta: 250€ sis. täyshoidon
Aika: 15.-17. toukokuuta
Paikka: Villa Westergård, Tammisaari
Yhteystiedot: [email protected] tai 358 44 505 4145
Kotisivut: www.awarenesstherapy.net
Shanti Limnell on seksuaali- ja pariterapeutti.
Hän on usean vuoden ajan opiskellut ja harjoittanut tantraa italialaisen Radha C. Luglion ohjauksessa sekä
itse opettanut tantraa kuuden vuoden ajan.
Hän pitää vastaanottoa ja kursseja pariskunnille ja sinkuille sekä ohjaa perhekonstellaatioita.

2

566

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      145
      10494
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3003
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      206
      2819
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2117
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1868
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1699
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1626
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1587
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1533
    10. 82
      1398
    Aihe