Nyt on ollut tarjouksia litteistä halpisnäytöistä joissa on tarjolla VGA tai VGA / DVI liitäntä. Kysymys 1: Toimivatko nämä vanhan HP:n kanssa jossa on VGA-portti, kortti NVIVIA GeForce2 MX/MX400? Kysymys 2: Jos toimivat, tarjoaako littunäyttö parempilaatuisen isomman kuvan? Kannattaako vaihtaa 17" Compaq V700-näytöstä litteään 19" - 20" - 22" näyttöön jossa on siis VGA -liitäntä? Jos tarjolla näyttö jossa on myös NVI, käykö tällainen näytöksi uudempaan koneeseen? Littunäyttöjä mainostetaan tilaa säästävinä mutta se on minulle yhdentekevää koska en aio säilyttää mitään näytön takana. Sen sijaan isompi ja parempi kuva ja laajakuva voisivat kiinnostaa. Onko kellään kertoa omista kokemuksistaan? Kiitos etukäteen!
Kannattaako vaihtaa halpis-littunäyttöön?
6
377
Vastaukset
Iso LCD-näyttö on yhtä juhlaa pienen putken jälkeen. Itse en ole käyttänyt putkia 2000-luvun alun jälkeen.
- Freightliner
Vieläkö joku käyttää putkea,mulla on jo kolmas littu menossa.Ensin oli 17,sitten Wide 19 ja nyt on 22 Wide ja näistä tuo 22 on kaikkein halvin.Jos on oikein vanha näytönohjain saattaa olla että se ei tue laajakuvaa.
- esim.
Freightliner kirjoitti:
Vieläkö joku käyttää putkea,mulla on jo kolmas littu menossa.Ensin oli 17,sitten Wide 19 ja nyt on 22 Wide ja näistä tuo 22 on kaikkein halvin.Jos on oikein vanha näytönohjain saattaa olla että se ei tue laajakuvaa.
on vielä putkinäyttö. Vanha (vm 98) nokian 21" mutta kun hyvin toimii niin en vaihda ennenkuin särkyy.
- Leiska.
Freightliner kirjoitti:
"Vieläkö joku käyttää putkea" Kyllä toki / ja peräti useampaakin.
Täältä löytyy omalta pöydältä Sony GDM-F520 21", Dell P1130 21" sekä Sony GDM-FW900 24", ei valittamista.
Meiltä lähti kaikki litut "kierätykseen".
Ps. Uusia "edistysaskeleita" odotellessa :) - Pysytäänkin vielä.
Freightliner kirjoitti:
Kaksi Nokian 21 tuumaista putkea Matroxin 450:nen perässä. Lisäksi yksi Eizon putki kakkoskoneella. Ja surffikoneessa jokin halpa littu.
Toimii ok ammattikuvankäsittelssä. Huippu Sonyn putken saa käytettynä alle satasen. Prolittua ei alle tonnin.
Kyllä litut on nykyään jo hyviä, laatu vaan maksaa rahaa. Vasteajat tms ei kiinnosta, lähinnä bittisyys ja värintoisto. - gunu
Pysytäänkin vielä. kirjoitti:
Kaksi Nokian 21 tuumaista putkea Matroxin 450:nen perässä. Lisäksi yksi Eizon putki kakkoskoneella. Ja surffikoneessa jokin halpa littu.
Toimii ok ammattikuvankäsittelssä. Huippu Sonyn putken saa käytettynä alle satasen. Prolittua ei alle tonnin.
Kyllä litut on nykyään jo hyviä, laatu vaan maksaa rahaa. Vasteajat tms ei kiinnosta, lähinnä bittisyys ja värintoisto....jo toista viikkoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse754537Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053769Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1423473Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.371970Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691921Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891229- 1181035
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.129950- 55925
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25837