Englannin valtakunnallinen 2009?

koululainen

Milloin teillä on englanninvaltakunnallinen?
Mulla on 4.8.. Jos jollakin on aikaisemmin, niin haluuks kertoo mitä kaikkee tulee ja mikä on esseen aihe.

24

9263

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • obpilas

Enpä tiedä onko elokuussa, mutta valtakunnallinen englannin 9.luokan koe järjestetään 08.04.2009.

Ja tuskin kukaan voi kysymyksiä tietää etukäteen.

• koululainen

obpilas onks sul samana päivänä? monesko tunti? ehtisitko kertomaan mitä siihen tulee.

• Mitä helvettiä te panikoitte noita valtakunnallisia. Kaverin kanssa heitettii kuuntelu osuudes enne kuuntelun alkamista rastit ruutuihi. No vitullee meni mut todistuksee 8. Ei ne sen valtakunnallisen tuloksia kato jos opella yhtää järkee päässä. Oon kovis huutakaa mun nimee. :-------------------D

• koululainen

Korjaan, se on kaikilla huhtikuussa 2009 ja mulla se on 8.4. Sattuuko jollaki olemaan aikaisemmin?
      mä voin kans kertoo mitä sit siihen kysyttiin.

• valtakunnallinen järjestetään aina samaan aikaan joka koulussa, jos sellanen järjestetään. Sehän ei oo pakollinen ja koulu saa ite päättää pitääks ne sen.
        Tuskin kellään se on yhtään aiemin siis.

• moikkavaaaan
        Minaa kirjoitti:

valtakunnallinen järjestetään aina samaan aikaan joka koulussa, jos sellanen järjestetään. Sehän ei oo pakollinen ja koulu saa ite päättää pitääks ne sen.

Viime vuonna oli jollain parikin viikkoa aikaisemmin muita kouluja ja sai muut kysymykset. Nyt varmaa pakko samaan aikaan järjestää, moni sai aika paljon apua siit.

• höpöpöpö
        Minaa kirjoitti:

valtakunnallinen järjestetään aina samaan aikaan joka koulussa, jos sellanen järjestetään. Sehän ei oo pakollinen ja koulu saa ite päättää pitääks ne sen.

ei se oo kaikilla kouluilla yhtä aikaa. mun kavereilla se oli 8.4 ja mulla se on vasta 16.4

• hui

sepäsonkin jo huomenna, meillä se vaikuttaa arvosanaan niinkuin oikea koekin.. -.-

• Utelias Tippleipä

mikä oli vaikein tehtävä ja mikä helpoin? Millasia esseeaiheita oli tänä vuonna? Entä mistä kuuntelu kerto?

• ^^^^
        Utelias Tippleipä kirjoitti:

mikä oli vaikein tehtävä ja mikä helpoin? Millasia esseeaiheita oli tänä vuonna? Entä mistä kuuntelu kerto?

Valtakunnallinen oli helppo. Vain se kuuntelu jäi harmittamaan.. ::( siinähän puhuttiin jostain blondist ja piilokamerast..

• heip
        Utelias Tippleipä kirjoitti:

mitä kysymyksia kuuntelussa oli? mitä henkilöitä piti siinä tunnistaa???? pliis kertokaa

• bunita
        heip kirjoitti:

mitä kysymyksia kuuntelussa oli? mitä henkilöitä piti siinä tunnistaa???? pliis kertokaa

siinä kuulemma piti tunnistaa joitaki henkilöitä, et mist maast ne on.. kertokaa pliis mulle niitä..muuten saan nelosen..

• ssnn,,,
        bunita kirjoitti:

siinä kuulemma piti tunnistaa joitaki henkilöitä, et mist maast ne on.. kertokaa pliis mulle niitä..muuten saan nelosen..

Tossa kulttuurituntemuksessa piti laittaa vaan 10 neljästätoista vaihtoehdosta. Ois ehkä kannattanu lukee tarkemmin ku laitoin kaikki 14. Mitenköhän opet arvostelee tuon.

• seuraavasti:
        ssnn,,, kirjoitti:

Tossa kulttuurituntemuksessa piti laittaa vaan 10 neljästätoista vaihtoehdosta. Ois ehkä kannattanu lukee tarkemmin ku laitoin kaikki 14. Mitenköhän opet arvostelee tuon.

Oli 15 kohtaa, 10 piti vastata. Jos vastasit enempään kuin kymmeneen (ei väliä vastasitko 11, 12, 13, 14 tai 15, käytäntö on sama) sinulta arvostellaan 10 ensimmäistä, eli kohdat 1-10.

• jhkh-.
        seuraavasti: kirjoitti:

Oli 15 kohtaa, 10 piti vastata. Jos vastasit enempään kuin kymmeneen (ei väliä vastasitko 11, 12, 13, 14 tai 15, käytäntö on sama) sinulta arvostellaan 10 ensimmäistä, eli kohdat 1-10.

Tässäkin vähän erilaisia käytäntöjä eri kouluissa. Meillä epähuomiossa opettaja neuvo laittaan kaikki 15 siihen ja arvosteltiin kaikki. Eli jos laitoit kaikki 15 ja kaikki oikein niin täydet ja taas jos laitoit 13 ja sulla 10 niistä oikein niin täydet pisteet.

• tiinuliina

Englannin valtakunnallinen KOE on mul koht. kertokaa mitä kulttuurintuntemuksessa pitää osata

• eelou

Huomenna olis. Olkaa kilttejä ja kertokaa mitä siihen tulee ja mahollisia oikeita vastauksia. Tai siis et mitä kannattaa harjotella. Esim. kulttuurintuntemusta varten. Kiitti :) Autan jatkossa kans parhaani mukaan

• Nimetön
        eelou kirjoitti:

Huomenna olis. Olkaa kilttejä ja kertokaa mitä siihen tulee ja mahollisia oikeita vastauksia. Tai siis et mitä kannattaa harjotella. Esim. kulttuurintuntemusta varten. Kiitti :) Autan jatkossa kans parhaani mukaan

mulla se on 25.4 että ei todellakaan ole samaan aikaan, mutta voisiko joku kertoa rakenne osiosta ja kulttuuri osiosta ja muista mitä ikinä siitä muistattekaan

• aerer
        Nimetön kirjoitti:

mulla se on 25.4 että ei todellakaan ole samaan aikaan, mutta voisiko joku kertoa rakenne osiosta ja kulttuuri osiosta ja muista mitä ikinä siitä muistattekaan

no ei näköjään ookaan, muaalla ei mennä lauantaisin kouluun

• Nimetön
        aerer kirjoitti:

no ei näköjään ookaan, muaalla ei mennä lauantaisin kouluun

niin siis 24pv

• morrro

Mitä kokeessa kysyttiin? Mitä asioita pitää osata?

• hihihihihiii

esseen aihe on kakka

• valtteri5483

mä tiiän mistä saa ne vastaukset www.finbreak.tk mun sivut jonne oon laittaan vastaukset

• yjrkul

jep, esseen aihe sukcs!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      4
      3673
    2. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      193
      3589
    3. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      128
      3320
    4. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      71
      3291
    5. Korpelanvaara

Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit
      Suomussalmi
      20
      2176
    6. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      25
      1758
    7. Osaatko arvata

Mitä ajattelin?
      Ikävä
      31
      1506
    8. Heippa nainen

Tykkään susta niin että halkeen 😘 Kivaa iltaa. t-mies
      Ikävä
      32