Nälkä tuntuu olevan

Suolivyö!

Ainoa halu on ruokahalu ja lääkäri kielsi syömästä.
Kokeilen elää ohjeiden mukaan!!!
Rankkaa varmaan tulee olemaan.

5

240

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Samat säännöt

Pitäis 10% pudottaa, en tiedä onnistunko, mutta mihinkään poppakonsteihin en ala.
      Tässä on raasteita jo tehty alkajaisiksi, ja raikasta vettä pitää olla kaiken aikaa...
      Stemppiä sullekin.

• Suolivyö

Minulla kiloissa 5, mutta ei yhtään helppoa.
        Olen ollut tässä painossa useita kymmeniä vuosia, henkilökohtainen lääkäri vaihtui, ennen oli mies nyt on nainen.
        Olen lisännyt liikuntaa puolisen tuntia, jospa se siitä.

• Maalaismies*
        Suolivyö kirjoitti:

Minulla kiloissa 5, mutta ei yhtään helppoa.
        Olen ollut tässä painossa useita kymmeniä vuosia, henkilökohtainen lääkäri vaihtui, ennen oli mies nyt on nainen.
        Olen lisännyt liikuntaa puolisen tuntia, jospa se siitä.

Liikunta lisää ruokahalua joten ellei muuta ravintotottumuksia, tulosta ei tule. Monesti pelkästään luopuminen jostakin yksittäisestä "paheesta" auttaa. Joku on huomannut laihtuneensa luopuessaan voin käytöstä, toinen on huomannut saman jättäessään wienerit, joku karkit jne.

Olen pyrkinyt (hyvällä menestyksellä) noudattamaan asiantuntijoiden ohjeita. Nälässä ei tarvitse olla, mutta sokerin, suolan ja rasvan käytön rajoittaminen pelkästään auttaa. Vihannesten ja hedelmien käyttöä lisättävä ja näitä keveitä välipaloja muutaman tunnin väliajoin kun nauttii niin nälkä pysyy loitolla. Iltaisin kuuden jälkeen ei pitäisi enää syödä mitään.

Kun löytää itselleen sopivan rytmin, tulosta tulee pikku hiljaa ja tyytyväisyys kasvaa.

• Maalaismies* kirjoitti:

Liikunta lisää ruokahalua joten ellei muuta ravintotottumuksia, tulosta ei tule. Monesti pelkästään luopuminen jostakin yksittäisestä "paheesta" auttaa. Joku on huomannut laihtuneensa luopuessaan voin käytöstä, toinen on huomannut saman jättäessään wienerit, joku karkit jne.

Olen pyrkinyt (hyvällä menestyksellä) noudattamaan asiantuntijoiden ohjeita. Nälässä ei tarvitse olla, mutta sokerin, suolan ja rasvan käytön rajoittaminen pelkästään auttaa. Vihannesten ja hedelmien käyttöä lisättävä ja näitä keveitä välipaloja muutaman tunnin väliajoin kun nauttii niin nälkä pysyy loitolla. Iltaisin kuuden jälkeen ei pitäisi enää syödä mitään.

Kun löytää itselleen sopivan rytmin, tulosta tulee pikku hiljaa ja tyytyväisyys kasvaa.

En ollut vuosiin mitannut pituttani ja käytin painoindeksin pituuden neliössä lukuarvona sotilaspassissa ollutta pituuttani.
        Kun sitten mittasin 50 vuoden kuluttua uudelleen oman pituuteni, niin huomasin lyhentyneeni 2cm.
        Painoideksin luku muuttui oitis ja jouduin kuurille.

• Ylipainoa mutta..
        Jopel kirjoitti:

En ollut vuosiin mitannut pituttani ja käytin painoindeksin pituuden neliössä lukuarvona sotilaspassissa ollutta pituuttani.
        Kun sitten mittasin 50 vuoden kuluttua uudelleen oman pituuteni, niin huomasin lyhentyneeni 2cm.
        Painoideksin luku muuttui oitis ja jouduin kuurille.

Olen koko ikäni kuitenkin pysynyt samassa painossa, lasten teon jälkeen, ei nousua ei laskua.
        Lääkäri vaihtui, voihan se olla hyvä saada hiukan pois, tuntuu vaan niin ihmeeltä kun yhtä-äkkiä ei olekaan kaikki hyvin.
        Voihan olla että alkujännitys uusiin potilaihin nähden piti 'puhua' ulos, näyttää että osaa..
        Kai minä yritän mutta mutta ja mutta....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      91
      5896
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4762
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      93
      3001
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      26
      2780
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      25
      2036
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1486
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1047
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1018
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      940
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      754
    Aihe