miten se nyt onkaan onko ongelmaa jos laittaa 70 mm vintti-iitan sinne kattotuolien väliin ja villaa 50 mm sen alapuolelle? Saunasatu on turhan kallista tavaraa.
Vintti-iita ja villa
lisätilaa
3
603
Vastaukset
- sitä...
villaa ulkopuolelle ja se foam sisäpuolelle.
- tilansäästön takia
ulkopuolella koska 50 mm tuuletusrako riittää. Sisäpuoli harkinnassa.
- justus_222
normaalistihan 100mm mutta polyuretaanilevyllä tuo on 50mm, siis vaikka kuvitellun aluskatteen ja vintti-iidan väliin tuo 50mm
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7193124Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3622812Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o672623Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä322522Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582078Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181589Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121582- 491569
- 791569
- 571469