Ties monesko kerta mutta pelottavaa luettavaa suomalaisen koululaisen kannalta.
Taas yksi, asukasmäärältään noin Suomen kokoinen, Saksan liittovaltion osavaltio siirtyy koulutoimen osalta Linuxiin.
http://www.linux-magazine.com/online/news/skolelinux_for_germany_s_rhineland_palatinate_schools
Suomi tippuu
39
684
Vastaukset
- Penguin
Mitenkä ihmeessä missasin tuon? :)
Suomi tosissaan meinaa tippua kyydistä. - dynastia
Miksi turhaan taistella tutkainta vastaan?
Maailma kuuluu Windowsille.- tietää.
>...kuuluu Windowsille.
Ja rahat Gatesille. Jep jep.
- kyydistä
Ties monesko kerta mutta pelottavaa luettavaa saksalaisen koululaisen kannalta.
Taas yksi, asukasmäärältään noin Suomen kokoinen, Saksan liittovaltion osavaltio siirtyy koulutoimen osalta Linuxiin.
http://www.linux-magazine.com/online/news/skolelinux_for_germany_s_rhineland_palatinate_schools- mukana..
eikä mitään tipu. Windowsia suosiva maa on se joka tippuu kehityksestä!
- kyydistä*
mukana.. kirjoitti:
eikä mitään tipu. Windowsia suosiva maa on se joka tippuu kehityksestä!
kuten itse näet. Jos ylipäätään osaat lukea. Jota vahvasti epäilen.
http://www.linux-magazine.com/online/news/skolelinux_fo r_germany_s_rhineland_palatinate_schools - etevä!
Varmaan tuohon vaaditaan joku winumerkonomin koulutus? ;)
- Saksa siis pysyy
kyydistä* kirjoitti:
kuten itse näet. Jos ylipäätään osaat lukea. Jota vahvasti epäilen.
http://www.linux-magazine.com/online/news/skolelinux_fo r_germany_s_rhineland_palatinate_schoolskehityksessä mukana, nimittäin sen ansiosta että siirtyy linuxiin! Sinä winufanaatikko et sille voi mitään! Suomi on tässä se joka tippuu kehityksestä pysymällä jääräpäisesti kiinni jossain menneisyydessä, monopolissa ja kommunismissa (ts. windows-maailmassa).
- ja vähän
etevä! kirjoitti:
Varmaan tuohon vaaditaan joku winumerkonomin koulutus? ;)
M$-opistoa pari päivää ja sitten Steven perseen nuolemista tai ehkä jopa kielen tunkemista Steven perseeseen. :D
- Penguin
Saksa oli välillä hyvinkin vauhdissa mukana, mutta nyt meinaa jäädä jälkeen Venäjää, Intiaa, Ranskaa, Koreaa ja Vietnamia ainakin.
Näissä maissa valtio on hyvinkin Linux-myönteinen ja isoja muutoksia on tapahtumassa. - päinvastoin
Saksa siis pysyy kirjoitti:
kehityksessä mukana, nimittäin sen ansiosta että siirtyy linuxiin! Sinä winufanaatikko et sille voi mitään! Suomi on tässä se joka tippuu kehityksestä pysymällä jääräpäisesti kiinni jossain menneisyydessä, monopolissa ja kommunismissa (ts. windows-maailmassa).
saksa tippuu kyydistä juuri siksi että siirtyy linuxiin
- kyydistä.
Penguin kirjoitti:
Saksa oli välillä hyvinkin vauhdissa mukana, mutta nyt meinaa jäädä jälkeen Venäjää, Intiaa, Ranskaa, Koreaa ja Vietnamia ainakin.
Näissä maissa valtio on hyvinkin Linux-myönteinen ja isoja muutoksia on tapahtumassa.Noissä maissa valtio on hyvinkin Linux-myönteinen ja voimakasta taantumaa on noissa maissa jo tapahtumassa.
- hyi
ja vähän kirjoitti:
M$-opistoa pari päivää ja sitten Steven perseen nuolemista tai ehkä jopa kielen tunkemista Steven perseeseen. :D
inhottavia harrastuksia. Mikähän pervo sinäkin lienet. Hyi sua!
- olla Pentti?
päinvastoin kirjoitti:
Vastaamalla jokaiseen säikeeseen varmistat että kaikki varmasti löytävät näin positiivisen Linux-viestin ja se saa mahdollisimman paljon lukijoita?
- etkö sä
päinvastoin kirjoitti:
pönttö tajua että windowsissa pysyminen on kehityksestä tippumista? Onko winufanin niin pirun vaikeaa hyväksyä sitä että elätte menneessä maailmassa? Windowsin aika alkaa olla ohi!
- harrasta moisia
hyi kirjoitti:
inhottavia harrastuksia. Mikähän pervo sinäkin lienet. Hyi sua!
toisinkuin te winufanit ja Steven alamaiset. Tehän sitä Steven persettä nuolette!
- vasta onkin
kyydistä. kirjoitti:
Noissä maissa valtio on hyvinkin Linux-myönteinen ja voimakasta taantumaa on noissa maissa jo tapahtumassa.
ja syy on se että meillä mielummin lahjoitetaan rahaa jenkkeihin Microsoftille kuin se että meillä suosittais jotain järkevämpää! Sen takia Suomi on syvällä suossa.
- eikä.............
olla Pentti? kirjoitti:
Vastaamalla jokaiseen säikeeseen varmistat että kaikki varmasti löytävät näin positiivisen Linux-viestin ja se saa mahdollisimman paljon lukijoita?
Pentti nimistä henkilöä kuulu myöskään tuttavapiiriini.
"Vastaamalla jokaiseen säikeeseen varmistat että kaikki varmasti löytävät näin positiivisen Linux-viestin ja se saa mahdollisimman paljon lukijoita?"
Juuri siihen pyrinkin ;) - YÖKS
harrasta moisia kirjoitti:
toisinkuin te winufanit ja Steven alamaiset. Tehän sitä Steven persettä nuolette!
minä en sairaisiin harrastuksiisi suostu. Pidä se Steve vaan hyvänäsi.
- johan mä sanoin
YÖKS kirjoitti:
minä en sairaisiin harrastuksiisi suostu. Pidä se Steve vaan hyvänäsi.
mikä siinä on ettei winufanit osaa edes lukea?
Mulla ei ole sellaisia sairaita harrastuksia niinkuin teillä!
Mulla on vaan hyviä ja terveitä harrastuksia. - kyydistä.
etkö sä kirjoitti:
pönttö tajua että windowsissa pysyminen on kehityksestä tippumista? Onko winufanin niin pirun vaikeaa hyväksyä sitä että elätte menneessä maailmassa? Windowsin aika alkaa olla ohi!
"windowsissa pysyminen on kehityksestä tippumista?"
Juurikin päinvastoin.
"Elätte menneessä maailmassa"
Sinusta en tiedä, mutta ainakin minä elän keskiviikkoa 18.3.2009.
"Windowsin aika alkaa olla ohi!"
Linuxin aika ei ole koskaan ollut, eikä sitä koskaan tulekaan. Se jää ikuisiksi ajoiksi marginaalikäyttishörhojen leluksi. ;) - *nix
johan mä sanoin kirjoitti:
mikä siinä on ettei winufanit osaa edes lukea?
Mulla ei ole sellaisia sairaita harrastuksia niinkuin teillä!
Mulla on vaan hyviä ja terveitä harrastuksia.tekstisi kertoo että sinulla on todella sairas mieli ja sairaita harrastuksia. Syytä vain itseäsi että paljastit fantasiasi julkisesti.
- .............
vasta onkin kirjoitti:
ja syy on se että meillä mielummin lahjoitetaan rahaa jenkkeihin Microsoftille kuin se että meillä suosittais jotain järkevämpää! Sen takia Suomi on syvällä suossa.
Syyllinen lamaan on Yhdysvaltain todella leväperäinen ja holtiton rahapolitiikka, sekä yksilö- että valtiotasolla. Kun koko maa oli ja on kaulaansa myöten velassa, ja säästäväisyysprosentti on 0, lamahan siitä tuli. Lama oli vain luonnollinen seuraus Yhdysvaltain rahapolitiikasta. Oli pankkikriisi, vakuutuslaitosten kriisi, asuntojen hintakuplan puhkeaminen jne. Tuo kaikki tapahtui Yhdysvalloissa, ennenkuin lama oli edes vielä ehtinyt Suomeen. Koko lama on Yhdysvalloista peräisin. Syyllisiä eivät ole Microsoft, eikä Suomen hallitus, vaan Yhdysvaltain todella leväperäinen rahapolitiikka.
Ottaisit asioista selvää ennekuin alat möläyttelemään mitä tahansa puutaheinää. - vaan SINULLA
*nix kirjoitti:
tekstisi kertoo että sinulla on todella sairas mieli ja sairaita harrastuksia. Syytä vain itseäsi että paljastit fantasiasi julkisesti.
se on sairas mieli, aina haluat eri nikeillä kirjoittaen leimata toisia ihmisiä. Milloin sairaaksi, milloin kommunisteiksi, milloin loisijoiksi ym. Sun pakonomainen ja PERVERSSI tarpeesi on saada loukata ja leimata ihmisiä!
SINÄ OLET SE JOKA ON SAIRAS! SINÄ!
Ps. mulla ei ole mitään fantasioita, jos niitä onkin niin liittyvät vain naisiin ja ihan terveeltä pohjalta! Ei mitään pervoa!
PS2. Sinulla itselläs taitaa mielikuvitus laukata siihen malliin että syytät sitten MUITA sairaiksi pervoiksi! - sen että
*nix kirjoitti:
tekstisi kertoo että sinulla on todella sairas mieli ja sairaita harrastuksia. Syytä vain itseäsi että paljastit fantasiasi julkisesti.
sekin että vaikka toinen kieltää olevansa jotain niin sinä vaan jankkaat ja jankkaat ja jankaat ja leimaat niin kauan että saat toisen hermostumaan!
Sitten syyttelet toisia huonosta käytöksestä kun toinen lopulta hermostuu! Eli siinäkin suhteessa olet sairas!
PS. EDELLLEENKIN TOISTAN ETTÄ MULLA ON TÄYSIN TERVEET HARRASTUKSET! SAMAA EI VOI SANOA SUSTA! - nimenomaan tässä
kyydistä. kirjoitti:
"windowsissa pysyminen on kehityksestä tippumista?"
Juurikin päinvastoin.
"Elätte menneessä maailmassa"
Sinusta en tiedä, mutta ainakin minä elän keskiviikkoa 18.3.2009.
"Windowsin aika alkaa olla ohi!"
Linuxin aika ei ole koskaan ollut, eikä sitä koskaan tulekaan. Se jää ikuisiksi ajoiksi marginaalikäyttishörhojen leluksi. ;)on se joka tippuu kehityksestä. sinä et henkisesti sairaana tyyppinä vaan tajua sitä vaan fanaattisesti fanitat sitä windowsias! usko nyt että windows on se joka uppoaa!
Ja mitä hörhöihin tulee niin SINÄ juuri olet hörhö! - ???
vaan SINULLA kirjoitti:
se on sairas mieli, aina haluat eri nikeillä kirjoittaen leimata toisia ihmisiä. Milloin sairaaksi, milloin kommunisteiksi, milloin loisijoiksi ym. Sun pakonomainen ja PERVERSSI tarpeesi on saada loukata ja leimata ihmisiä!
SINÄ OLET SE JOKA ON SAIRAS! SINÄ!
Ps. mulla ei ole mitään fantasioita, jos niitä onkin niin liittyvät vain naisiin ja ihan terveeltä pohjalta! Ei mitään pervoa!
PS2. Sinulla itselläs taitaa mielikuvitus laukata siihen malliin että syytät sitten MUITA sairaiksi pervoiksi!tänne perverssejä viestejä lähettänyt, vaan SINÄ.
- kuitenkin
sen että kirjoitti:
sekin että vaikka toinen kieltää olevansa jotain niin sinä vaan jankkaat ja jankkaat ja jankaat ja leimaat niin kauan että saat toisen hermostumaan!
Sitten syyttelet toisia huonosta käytöksestä kun toinen lopulta hermostuu! Eli siinäkin suhteessa olet sairas!
PS. EDELLLEENKIN TOISTAN ETTÄ MULLA ON TÄYSIN TERVEET HARRASTUKSET! SAMAA EI VOI SANOA SUSTA!"PS. EDELLLEENKIN TOISTAN ETTÄ MULLA ON TÄYSIN TERVEET HARRASTUKSET"
Tekstisi kuitenkin todistaa vallan muuta, juuri päinvastaista mitä intät. - ???
nimenomaan tässä kirjoitti:
on se joka tippuu kehityksestä. sinä et henkisesti sairaana tyyppinä vaan tajua sitä vaan fanaattisesti fanitat sitä windowsias! usko nyt että windows on se joka uppoaa!
Ja mitä hörhöihin tulee niin SINÄ juuri olet hörhö!useinkin tapana ruveta haistattelemaan niille jotka ovat eri mieltä kuin sinä? Vain siksi että he ovat eri mieltä kuin sinä. Olet äärimmäisen suvaitsematon ja ahdasmielinen. Ihmiset saavat aivan vapaasti olla eri mieltä. Sinä et voi pakottaa ketään olemaan kanssasi samaa mieltä. Miksi et voi vain hyväksyä sitä että suurin osa ihmisistä on eri mieltä kuin sinä? Miksi pelkäät erilaisia mielipiteitä?
- todistaa sen
kuitenkin kirjoitti:
"PS. EDELLLEENKIN TOISTAN ETTÄ MULLA ON TÄYSIN TERVEET HARRASTUKSET"
Tekstisi kuitenkin todistaa vallan muuta, juuri päinvastaista mitä intät.että olet mieleltäsi sairas tyyppi joka kuvittelee toisista vaikka mitä, vaikka toinen heittäis huumorilla jotain niin sä alat saamaan mielikuvia että toinen muka harrastais tuollaista. Ja vaikka ei mitään muuten sanoiskaan niin vähintäänkin sun pitää saada mollata toisia ja jankata ja saada se viimeinen sana! Sä olet niin sairas että sut pitäis lukita loppuiäkses mielisairaalan suljetulle osastolle ilman nettiä, pelkkä radio ja Aku Ankat vain seuranas! Sähän et pelle osaa edes oikeita lehtiäkään lukea niin että mitäs sä niillä tekisit.
- missähän olen
??? kirjoitti:
useinkin tapana ruveta haistattelemaan niille jotka ovat eri mieltä kuin sinä? Vain siksi että he ovat eri mieltä kuin sinä. Olet äärimmäisen suvaitsematon ja ahdasmielinen. Ihmiset saavat aivan vapaasti olla eri mieltä. Sinä et voi pakottaa ketään olemaan kanssasi samaa mieltä. Miksi et voi vain hyväksyä sitä että suurin osa ihmisistä on eri mieltä kuin sinä? Miksi pelkäät erilaisia mielipiteitä?
haistatellut??
Onko se että sanoin sua hörhöksi, haistattelua?
Etkö sä tosiaan muista että ITSE hörhöttelet muita?
Virkistän muistiasi, sä sanoit sanatarkasti näin:
"Se jää ikuisiksi ajoiksi marginaalikäyttishörhojen leluksi. ;) "
Koska et osaa itse kutsua linuxisteja nimillä jotka olis yhtään asiallisempia! - SUN ONGELMAS SAATANAN
??? kirjoitti:
tänne perverssejä viestejä lähettänyt, vaan SINÄ.
PELLE! Te windows-fanaatikot aina mollaatte meitä ja ITSE LAITATTE MEISTÄ KAIKKEA LOUKKAAVAA JA JOPA PERVERSSIÄ MUTTA NYT KERRANKIN KUN LAITOIN HUUMORINA VAIN VÄHÄN TUOLLAISEN JUTUN NIIN SÄ AUOT PÄÄTÄS SIITÄ SEURAAVAT KAKS VIIKKOA! Sairaus se on kuule tuo!
- tässä.......
missähän olen kirjoitti:
haistatellut??
Onko se että sanoin sua hörhöksi, haistattelua?
Etkö sä tosiaan muista että ITSE hörhöttelet muita?
Virkistän muistiasi, sä sanoit sanatarkasti näin:
"Se jää ikuisiksi ajoiksi marginaalikäyttishörhojen leluksi. ;) "
Koska et osaa itse kutsua linuxisteja nimillä jotka olis yhtään asiallisempia!Lyhyt muistiko vaivaa?
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=108&conference=500000000000003&posting=22000000042553063 - ???
SUN ONGELMAS SAATANAN kirjoitti:
PELLE! Te windows-fanaatikot aina mollaatte meitä ja ITSE LAITATTE MEISTÄ KAIKKEA LOUKKAAVAA JA JOPA PERVERSSIÄ MUTTA NYT KERRANKIN KUN LAITOIN HUUMORINA VAIN VÄHÄN TUOLLAISEN JUTUN NIIN SÄ AUOT PÄÄTÄS SIITÄ SEURAAVAT KAKS VIIKKOA! Sairaus se on kuule tuo!
"Jos sinä et tajua huumoria niin se on"
Jos se on käsityksesi huumorista, olen todella huolissani puolestasi. - ???
todistaa sen kirjoitti:
että olet mieleltäsi sairas tyyppi joka kuvittelee toisista vaikka mitä, vaikka toinen heittäis huumorilla jotain niin sä alat saamaan mielikuvia että toinen muka harrastais tuollaista. Ja vaikka ei mitään muuten sanoiskaan niin vähintäänkin sun pitää saada mollata toisia ja jankata ja saada se viimeinen sana! Sä olet niin sairas että sut pitäis lukita loppuiäkses mielisairaalan suljetulle osastolle ilman nettiä, pelkkä radio ja Aku Ankat vain seuranas! Sähän et pelle osaa edes oikeita lehtiäkään lukea niin että mitäs sä niillä tekisit.
en ole mitään perverssiä kirjoittanut. Sinä se sairas olet jos kuka. Omat törkeät pervoviestisi todistavat siitä.
- älyssä tosiaan
tässä....... kirjoitti:
Lyhyt muistiko vaivaa?
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=108&conference=500000000000003&posting=22000000042553063vikaa? Etkö itse huomaa että SINÄ OLET ALOITTANUT SEN HÖRHÖTTELYN! Jos et perkele huomaa omia virheitäsi niin älä sit ala aukomaan päätäsi muille!
Sinä se aina ensimmäisenä olet hörhöksi muita haukkumassa! SINÄ. Sitten sinä vingut siitä kun joku maksaa potut pottuina eli sanoo SUA hörhöksi.
Mikä helvetti sä oikein luulet olevasi?? Sinäkö saat haukkua ja nimitellä muita mutta muut ei sinua? Et voi olla tosissasi! - ja tiedoksi
??? kirjoitti:
en ole mitään perverssiä kirjoittanut. Sinä se sairas olet jos kuka. Omat törkeät pervoviestisi todistavat siitä.
MINÄ EN OLE PERVO, ENKÄ HARRASTA PERVOILUA! Sinä vaan tyypillisesti VÄÄRISTELET ASIOITA!
Itse olette te winufanaatikot laittaneet paljon PERVERSSEJÄ JA LOUKKAAVIA VIESTEJÄ MEISTÄ, JOTEN PATA KATTILAA SOIMAA JA SAMALLA VOISI VÄITTÄÄ MYÖS TEIDÄN OLEVAN PERVOJA! JOTEN KAKARA TURPA KIINNI NYT TAI TUUN JA NIITTAAN SUN TURPAS KIINNI! - itsestäsi koska
??? kirjoitti:
"Jos sinä et tajua huumoria niin se on"
Jos se on käsityksesi huumorista, olen todella huolissani puolestasi.sulla on jotain erittäin pahasti vialla päänupissasi!
- Justiinsa.
Turha sitä on enää toitottaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996134
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804812Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv983065Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p292873Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262125Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191526Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3361081Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?861049Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚126981- 48774