keuda mäntsälä

hakijoita/opiskelijoita?

Minkälaisia kokemuksia Keudan puutarhuriopiskelijoilla on alasta? Onko hyvä koulu?

Ja löytyiskö ketään kyseiseen koulutukseen yo-linjalle hakenutta:)? Olisi mukava jutella samanhenkisen kanssa vaikka sähköpostitse!

16

3472

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nimimerkki

ite en tuolla oo koulussa eli en osaa sanoa mitään muuta, kuin että mun tietääkseni siellä ei ketään oo yo-linjalla... lukiolle on matkaa kuitenkin saarelta. mäntsälän lukion opolta kannattaa varmaan kysellä jos mäntsälässä yo-linjat kiinnostaa.

• Mimmuska

Ite ymmärsin viestin aloittajan, että se kyselee sellaisia ihmisiä joilla on jo Yo-lakki ja hakevat siis yo-pohjaiselle linjalle, jolloin koulutus on perukoulupojaista vähän lyhyempi..

Itse hain syksyksi aikuiskoulutuspuolelle :)

• nimimerkki2
        Mimmuska kirjoitti:

Ite ymmärsin viestin aloittajan, että se kyselee sellaisia ihmisiä joilla on jo Yo-lakki ja hakevat siis yo-pohjaiselle linjalle, jolloin koulutus on perukoulupojaista vähän lyhyempi..

Itse hain syksyksi aikuiskoulutuspuolelle :)

Ehkä mun on parempi olla hiljaa vaan ku sekotan asioita.. :p

• Mey89

Hain pk-pohjaselle, mutta tänään sieltä soitettiin, että pääsenkin yo-linjalle opiskelemaan kun oli sen verran lukio-opintoja käyty ettei tarvi pk-pohjaselle mennä :D

• hh87

olen tulossa samaan koulutukseen, syksyllä sitten nähdään:) oletko mistä päin?

• Mey89
        hh87 kirjoitti:

olen tulossa samaan koulutukseen, syksyllä sitten nähdään:) oletko mistä päin?

Orimattilasta :)

• hh87
        Mey89 kirjoitti:

Orimattilasta :)

missäs se taas olikaan:)? Meinaatko muuttaa mäntsälään? muutan ite tampereelta poikaystävän kanssa.

• Mey89
        hh87 kirjoitti:

missäs se taas olikaan:)? Meinaatko muuttaa mäntsälään? muutan ite tampereelta poikaystävän kanssa.

Orimattila on täs Lahden ja Mäntsälän välissä, Helsinkii on joku 100km, en ajatellu muuttaa Mäntsälään kun tästä Orimattilasta on n. 20 minuutin ajomatka sinne Saarenkartanolle. :)

• hh87
        Mey89 kirjoitti:

Orimattila on täs Lahden ja Mäntsälän välissä, Helsinkii on joku 100km, en ajatellu muuttaa Mäntsälään kun tästä Orimattilasta on n. 20 minuutin ajomatka sinne Saarenkartanolle. :)

Ajattelitko lukea floristiksi asti? Ootko muuten facebookissa? Vois viestitellä siellä:)
        Olis kiva jo etukäteen tutustua vähän uusiin kavereihin:)

• Mey89
        hh87 kirjoitti:

Ajattelitko lukea floristiksi asti? Ootko muuten facebookissa? Vois viestitellä siellä:)
        Olis kiva jo etukäteen tutustua vähän uusiin kavereihin:)

En yhtään vielä tiedä että luenko niin pitkälle, täytyy sitä vielä miettiä :D Olen facebookissa juu :) en kyllä tiedä arvaako tänne laittaa nimeänsä :D voin laittaa sen sähköpostilla tms.?

• hh87
        Mey89 kirjoitti:

En yhtään vielä tiedä että luenko niin pitkälle, täytyy sitä vielä miettiä :D Olen facebookissa juu :) en kyllä tiedä arvaako tänne laittaa nimeänsä :D voin laittaa sen sähköpostilla tms.?

Jos vaikka laitat mulle sähköpostis niin lähetän sulle viestiä:)? mulla sähköpostiosoite=nimi:)

• Mey89
        hh87 kirjoitti:

Jos vaikka laitat mulle sähköpostis niin lähetän sulle viestiä:)? mulla sähköpostiosoite=nimi:)

[email protected]

• Mey89

Nii, eikö ole muita tulossa Mäntsälään opiskelemaan? :o

• Jayzii

Kannattaa hakee jonnekin muualle ku mäntsälään opiskelee eläintenhoitajaks. Aloitin jokin aika siyten opinnot täällä ja oon harkinnu et pitäiskö lopettaa.. ilmapiiri on jotenkin tosi ahdistava. Tääl on yks jasmine kontkanen, joka kiusaa ja haukkuu toisia, vaikka itsekään mikään kaunotar ole. Isot hampaat ja huono ryhti sillä on sen sijaan.

• Anonyymi

Ylimielinen porukka

• Anonyymi

Ainakin Järvenpään Keuda ammattikoulu on aivan sysi paska ja päivät menevät hukkaan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      31
      5683
    2. Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      13
      3852
    3. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      193
      2321
    4. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      163
      1733
    5. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      77
      1647
    6. Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon

Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike
      Hyrynsalmi
      35
      1467
    7. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      14
      1375
    8. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      74
      1335
    9. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      94
      1195
    10. viekää miehet naiset kunnon treffeille

Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.
      Ikävä
      224
      1194
    Aihe