keuda mäntsälä

hakijoita/opiskelijoita?

Minkälaisia kokemuksia Keudan puutarhuriopiskelijoilla on alasta? Onko hyvä koulu?

Ja löytyiskö ketään kyseiseen koulutukseen yo-linjalle hakenutta:)? Olisi mukava jutella samanhenkisen kanssa vaikka sähköpostitse!

16

3565

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nimimerkki

ite en tuolla oo koulussa eli en osaa sanoa mitään muuta, kuin että mun tietääkseni siellä ei ketään oo yo-linjalla... lukiolle on matkaa kuitenkin saarelta. mäntsälän lukion opolta kannattaa varmaan kysellä jos mäntsälässä yo-linjat kiinnostaa.

• Mimmuska

Ite ymmärsin viestin aloittajan, että se kyselee sellaisia ihmisiä joilla on jo Yo-lakki ja hakevat siis yo-pohjaiselle linjalle, jolloin koulutus on perukoulupojaista vähän lyhyempi..

Itse hain syksyksi aikuiskoulutuspuolelle :)

• nimimerkki2
        Mimmuska kirjoitti:

Ite ymmärsin viestin aloittajan, että se kyselee sellaisia ihmisiä joilla on jo Yo-lakki ja hakevat siis yo-pohjaiselle linjalle, jolloin koulutus on perukoulupojaista vähän lyhyempi..

Itse hain syksyksi aikuiskoulutuspuolelle :)

Ehkä mun on parempi olla hiljaa vaan ku sekotan asioita.. :p

• Mey89

Hain pk-pohjaselle, mutta tänään sieltä soitettiin, että pääsenkin yo-linjalle opiskelemaan kun oli sen verran lukio-opintoja käyty ettei tarvi pk-pohjaselle mennä :D

• hh87

olen tulossa samaan koulutukseen, syksyllä sitten nähdään:) oletko mistä päin?

• Mey89
        hh87 kirjoitti:

olen tulossa samaan koulutukseen, syksyllä sitten nähdään:) oletko mistä päin?

Orimattilasta :)

• hh87
        Mey89 kirjoitti:

Orimattilasta :)

missäs se taas olikaan:)? Meinaatko muuttaa mäntsälään? muutan ite tampereelta poikaystävän kanssa.

• Mey89
        hh87 kirjoitti:

missäs se taas olikaan:)? Meinaatko muuttaa mäntsälään? muutan ite tampereelta poikaystävän kanssa.

Orimattila on täs Lahden ja Mäntsälän välissä, Helsinkii on joku 100km, en ajatellu muuttaa Mäntsälään kun tästä Orimattilasta on n. 20 minuutin ajomatka sinne Saarenkartanolle. :)

• hh87
        Mey89 kirjoitti:

Orimattila on täs Lahden ja Mäntsälän välissä, Helsinkii on joku 100km, en ajatellu muuttaa Mäntsälään kun tästä Orimattilasta on n. 20 minuutin ajomatka sinne Saarenkartanolle. :)

Ajattelitko lukea floristiksi asti? Ootko muuten facebookissa? Vois viestitellä siellä:)
        Olis kiva jo etukäteen tutustua vähän uusiin kavereihin:)

• Mey89
        hh87 kirjoitti:

Ajattelitko lukea floristiksi asti? Ootko muuten facebookissa? Vois viestitellä siellä:)
        Olis kiva jo etukäteen tutustua vähän uusiin kavereihin:)

En yhtään vielä tiedä että luenko niin pitkälle, täytyy sitä vielä miettiä :D Olen facebookissa juu :) en kyllä tiedä arvaako tänne laittaa nimeänsä :D voin laittaa sen sähköpostilla tms.?

• hh87
        Mey89 kirjoitti:

En yhtään vielä tiedä että luenko niin pitkälle, täytyy sitä vielä miettiä :D Olen facebookissa juu :) en kyllä tiedä arvaako tänne laittaa nimeänsä :D voin laittaa sen sähköpostilla tms.?

Jos vaikka laitat mulle sähköpostis niin lähetän sulle viestiä:)? mulla sähköpostiosoite=nimi:)

• Mey89
        hh87 kirjoitti:

Jos vaikka laitat mulle sähköpostis niin lähetän sulle viestiä:)? mulla sähköpostiosoite=nimi:)

[email protected]

• Mey89

Nii, eikö ole muita tulossa Mäntsälään opiskelemaan? :o

• Jayzii

Kannattaa hakee jonnekin muualle ku mäntsälään opiskelee eläintenhoitajaks. Aloitin jokin aika siyten opinnot täällä ja oon harkinnu et pitäiskö lopettaa.. ilmapiiri on jotenkin tosi ahdistava. Tääl on yks jasmine kontkanen, joka kiusaa ja haukkuu toisia, vaikka itsekään mikään kaunotar ole. Isot hampaat ja huono ryhti sillä on sen sijaan.

• Anonyymi

Ylimielinen porukka

• Anonyymi

Ainakin Järvenpään Keuda ammattikoulu on aivan sysi paska ja päivät menevät hukkaan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      453
      3876
    2. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      318
      1662
    3. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      116
      1486
    4. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      89
      1454
    5. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1388
    6. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      59
      1346
    7. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      50
      1266
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      1204
    9. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      44
      1059
    10. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      33
      1047
    Aihe