keuda mäntsälä

hakijoita/opiskelijoita?

Minkälaisia kokemuksia Keudan puutarhuriopiskelijoilla on alasta? Onko hyvä koulu?

Ja löytyiskö ketään kyseiseen koulutukseen yo-linjalle hakenutta:)? Olisi mukava jutella samanhenkisen kanssa vaikka sähköpostitse!

15

2985

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nimimerkki

      ite en tuolla oo koulussa eli en osaa sanoa mitään muuta, kuin että mun tietääkseni siellä ei ketään oo yo-linjalla... lukiolle on matkaa kuitenkin saarelta. mäntsälän lukion opolta kannattaa varmaan kysellä jos mäntsälässä yo-linjat kiinnostaa.

      • Mimmuska

        Ite ymmärsin viestin aloittajan, että se kyselee sellaisia ihmisiä joilla on jo Yo-lakki ja hakevat siis yo-pohjaiselle linjalle, jolloin koulutus on perukoulupojaista vähän lyhyempi..


        Itse hain syksyksi aikuiskoulutuspuolelle :)


      • nimimerkki2
        Mimmuska kirjoitti:

        Ite ymmärsin viestin aloittajan, että se kyselee sellaisia ihmisiä joilla on jo Yo-lakki ja hakevat siis yo-pohjaiselle linjalle, jolloin koulutus on perukoulupojaista vähän lyhyempi..


        Itse hain syksyksi aikuiskoulutuspuolelle :)

        Ehkä mun on parempi olla hiljaa vaan ku sekotan asioita.. :p


    • Mey89

      Hain pk-pohjaselle, mutta tänään sieltä soitettiin, että pääsenkin yo-linjalle opiskelemaan kun oli sen verran lukio-opintoja käyty ettei tarvi pk-pohjaselle mennä :D

      • hh87

        olen tulossa samaan koulutukseen, syksyllä sitten nähdään:) oletko mistä päin?


      • Mey89
        hh87 kirjoitti:

        olen tulossa samaan koulutukseen, syksyllä sitten nähdään:) oletko mistä päin?

        Orimattilasta :)


      • hh87
        Mey89 kirjoitti:

        Orimattilasta :)

        missäs se taas olikaan:)? Meinaatko muuttaa mäntsälään? muutan ite tampereelta poikaystävän kanssa.


      • Mey89
        hh87 kirjoitti:

        missäs se taas olikaan:)? Meinaatko muuttaa mäntsälään? muutan ite tampereelta poikaystävän kanssa.

        Orimattila on täs Lahden ja Mäntsälän välissä, Helsinkii on joku 100km, en ajatellu muuttaa Mäntsälään kun tästä Orimattilasta on n. 20 minuutin ajomatka sinne Saarenkartanolle. :)


      • hh87
        Mey89 kirjoitti:

        Orimattila on täs Lahden ja Mäntsälän välissä, Helsinkii on joku 100km, en ajatellu muuttaa Mäntsälään kun tästä Orimattilasta on n. 20 minuutin ajomatka sinne Saarenkartanolle. :)

        Ajattelitko lukea floristiksi asti? Ootko muuten facebookissa? Vois viestitellä siellä:)
        Olis kiva jo etukäteen tutustua vähän uusiin kavereihin:)


      • Mey89
        hh87 kirjoitti:

        Ajattelitko lukea floristiksi asti? Ootko muuten facebookissa? Vois viestitellä siellä:)
        Olis kiva jo etukäteen tutustua vähän uusiin kavereihin:)

        En yhtään vielä tiedä että luenko niin pitkälle, täytyy sitä vielä miettiä :D Olen facebookissa juu :) en kyllä tiedä arvaako tänne laittaa nimeänsä :D voin laittaa sen sähköpostilla tms.?


      • hh87
        Mey89 kirjoitti:

        En yhtään vielä tiedä että luenko niin pitkälle, täytyy sitä vielä miettiä :D Olen facebookissa juu :) en kyllä tiedä arvaako tänne laittaa nimeänsä :D voin laittaa sen sähköpostilla tms.?

        Jos vaikka laitat mulle sähköpostis niin lähetän sulle viestiä:)? mulla sähköpostiosoite=nimi:)


      • Mey89
        hh87 kirjoitti:

        Jos vaikka laitat mulle sähköpostis niin lähetän sulle viestiä:)? mulla sähköpostiosoite=nimi:)

        [email protected]


    • Mey89

      Nii, eikö ole muita tulossa Mäntsälään opiskelemaan? :o

    • Jayzii

      Kannattaa hakee jonnekin muualle ku mäntsälään opiskelee eläintenhoitajaks. Aloitin jokin aika siyten opinnot täällä ja oon harkinnu et pitäiskö lopettaa.. ilmapiiri on jotenkin tosi ahdistava. Tääl on yks jasmine kontkanen, joka kiusaa ja haukkuu toisia, vaikka itsekään mikään kaunotar ole. Isot hampaat ja huono ryhti sillä on sen sijaan.

    • Anonyymi

      Ylimielinen porukka

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      124
      2943
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      265
      1229
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1221
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1041
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      1003
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      980
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      936
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      49
      897
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      41
      877
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      43
      789
    Aihe