Signaali hävisi

huoltoonko?

Elikkäs telkkari olis samsungin 37a557 ja antennitalous mutta taloyhtiössä on kaapelikanavapaketti. Kaapeli kanavat on toiminu tv-puolella ja normikanavat dtv-puolella, kunnes antennipuolen signaali hävis kokonaan.
Oon kokeillu antennipiuhan vaihtamista ja kanavien päivitystä mutta normaalikanavien haku pysähtyy 93% ja kun kattoo asetuksista niin signaalin taso on 0. Naapureilla toimii ihan normaalisti kyllä.
Olisin todella kiitollinen jos joku keksis syyn tähän vai pistänkö menemään huoltoon

12

1795

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaapelipoxi

niin ehkä alkaa toimimaan

• Asiat selviksi

"antennitalous mutta taloyhtiössä on kaapelikanavapaketti." Voitko suomentaa lauseen? Kummassa siis asut?

Jos jotain kanavia on näkynyt tv-puolella, ne ovat olleet analogisia. Tosin niitä ei olisi siellä pitänyt enää viime helmikuun jälkeen näkyäkään. DTV-puolella on kerrallaan vain sen verkon digikanavat, jotka sinne on viritetty. Antennissa antennikanavat, kaapelissa kaapelikanavat.

Asutko kenties Welhon kaapelissa, jossa jaetaan myös toistaiseksi antennikanavia? Jos näin on, kannattaa suosiolla hakea sieltäkin ne kaapelikanavat. Eli ohjekirjaa apuna käyttäen menet tv:n valikoista alkuasennukseen ja haet kaapelikanavat.

• ongelmia

elikkäs siis on antennitalous mutta tänne on hommattu näkyviin discovery ja mtv jne. Ei ole kyseeessä welhon kaapeli

• PlusTV?
        ongelmia kirjoitti:

elikkäs siis on antennitalous mutta tänne on hommattu näkyviin discovery ja mtv jne. Ei ole kyseeessä welhon kaapeli

Siis oikeasti, onko siellä se kaapeli, vai onko teillä maksukortilla näkyvä PlusTV-kanavapaketti? Kun ei oikein voi ymmärtää, että teillä on kaapeli-tv ja antenni yhtä aikaa.

• vidu
        PlusTV? kirjoitti:

Siis oikeasti, onko siellä se kaapeli, vai onko teillä maksukortilla näkyvä PlusTV-kanavapaketti? Kun ei oikein voi ymmärtää, että teillä on kaapeli-tv ja antenni yhtä aikaa.

perskeles on täällä sittenkin kaapeliverkko

• Kaapleihaku
        vidu kirjoitti:

perskeles on täällä sittenkin kaapeliverkko

Löytyikö kanavat, kun haki kaapelipuolelta?

• yritetty 100 kertaa
        Kaapleihaku kirjoitti:

Löytyikö kanavat, kun haki kaapelipuolelta?

eipä sillä kaapelihaulla löydy muuta kun mtv, bbc, discovery tcm ja cartoon network

• Homma on looginen
        yritetty 100 kertaa kirjoitti:

eipä sillä kaapelihaulla löydy muuta kun mtv, bbc, discovery tcm ja cartoon network

Tähän digiaikaan ei sisälly sen ihmeempää mystiikkaa, kuin että teillä on nyt joku asetus muuttunut. Jos aikaisemmin kaikki on näkynyt hyvin, niin ei ne kanavat voi vaan yht'äkkiä hävitä. Varsinkaan niin, että sieltä kuitenkin näkyy osa kanavista.

Onko tv ihan varmasti digipuolella? Ja kanavahaku tehty digipuolelta? Ja tehty täydellinen haku?

• onn
        Homma on looginen kirjoitti:

Tähän digiaikaan ei sisälly sen ihmeempää mystiikkaa, kuin että teillä on nyt joku asetus muuttunut. Jos aikaisemmin kaikki on näkynyt hyvin, niin ei ne kanavat voi vaan yht'äkkiä hävitä. Varsinkaan niin, että sieltä kuitenkin näkyy osa kanavista.

Onko tv ihan varmasti digipuolella? Ja kanavahaku tehty digipuolelta? Ja tehty täydellinen haku?

pysähtyy toi kaapelin dig. haku 93%

• onh
        onn kirjoitti:

pysähtyy toi kaapelin dig. haku 93%

bittivirhetaso on täys kymppi ja signaali nolla

• säätäjäsetä
        onh kirjoitti:

bittivirhetaso on täys kymppi ja signaali nolla

Jos naapureillas ei ole vastaavaa ongelmaa, vika voi rajoittua asuntoosi tulevaan kaapeliin, rasiaan, liittimeen, tai taloyhtiön tekniseen laitetilaan.

www.mt-huolto.fi kävivät meillä korjaamassa kun naapurin uusi asukas oli päättäny katkasta kämpästään jonku johdon jonka kautta meille tuli kuvat! =/

• tollanensit
        säätäjäsetä kirjoitti:

Jos naapureillas ei ole vastaavaa ongelmaa, vika voi rajoittua asuntoosi tulevaan kaapeliin, rasiaan, liittimeen, tai taloyhtiön tekniseen laitetilaan.

www.mt-huolto.fi kävivät meillä korjaamassa kun naapurin uusi asukas oli päättäny katkasta kämpästään jonku johdon jonka kautta meille tuli kuvat! =/

paljonko tollanen maksaa jos tulee kattomaan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      85
      4568
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      86
      4416
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      43
      3759
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      3493
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      2977
    6. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2764
    7. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      21
      2701
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      39
      2093
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      158
      1758
    10. Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?

Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli
      Maailman menoa
      106
      1307
    Aihe