Plataniaksen seudulla lomailtu aiemmin, mutta nyt kiinnostaa tuo Rethymnon. Oletko lomaillut molemmissa ja voit vertailla ko. kohteita. Ilomielin otan tietoa vastaan. Mitkä ovat merkittävimmät erot kohteiden välillä. Ja jos hotellia osaat suositella, niin merinäköala ehdottomasti pitäisi olla. kiitos
Rethymnon
8
1841
Vastaukset
- Toisinaan täällä
Rethymnon on kaupunki isolla K:lla. Kaikkea löytyy! Itse ollut Ideon -hotellissa, joka oli tosi hyvällä paikalla lähellä rantaa ja vanhaa kaupunkia. Merinäköala pitää varmistaa, onko tänä päivänä suomalaisilla matkanjärjestäjällä merinäköalahuoneita käytöss. Meillä oli ja oli upea.
http://www.kreeta.info/ - Rety
Ja hotelliksi Ilios Beach merinäköalalla :) omaan matkan aamukammassa vielä 68 piikkiä, huoh ei jaksais odottaa!
- saanut
4 tähteä kun paikallinen luokitus C.
- 987
Rethymon on minusta mukavampi paikka kuin Platanias.
Rethymonissa on mukavia ruokapaikkoja rantakadun varrella ja meri lähellä.
Uimaranta on hiekkapohjainen, mutta silti kanattaa valita hotelli, jossa on uima-allas, koska aallot ovat välillä kovia ja punaiset liput liehuvat rannalla uimakiellon merkiksi. Useimmat hotellit ovat rannan läheisyydessä.
Vanhakaupunki on saman tyylinen kuin Rodoksella. Vanhassa kaupungissa oli pikku putiikkeja ostosten tekoon ja mukavia kuppiloita, joissa voi istuskella iltaisin.
Rethymonissa on parina aamuna viikossa markkinat, joista voi ostaa hedelmiä ja vihanneksia sekä uskomattoman halpoja alusvaatteita.- matkustaja
Hei, missä päin nämä markkinat järjestetään? Ja onko aina samat päivät?
- pitemmälle
matalaa. Plataniaksen ranta paikoin äkkisyvä. Itse pidän syvästä, mutta pienten lasten kanssa matkustavien kannattaa tämä huomioida.
- .......
En tosiaan tiedä mistä 4 tähteä tullut. Itse siis olen kyseiseen hotelliin matkaamassa. Lähinnä sijainnin perusteella valittiin tuo, ja toivottavasti nyt ei ihan rupu ole. Mutta kuvien perusteella en neljää tähteä antaisi...
mutta 58:n aamun päästä selviää sekin :D - J
....... kirjoitti:
En tosiaan tiedä mistä 4 tähteä tullut. Itse siis olen kyseiseen hotelliin matkaamassa. Lähinnä sijainnin perusteella valittiin tuo, ja toivottavasti nyt ei ihan rupu ole. Mutta kuvien perusteella en neljää tähteä antaisi...
mutta 58:n aamun päästä selviää sekin :DVoisiko joku päivittää tietoja.
Kyseisestä hotellista varattuna kaksio,ei merenpuolelta.
Rhodoksella ollessa tuuli esti parvekkeemme käytön joten...
Entä retket,esim. Imros-rotko.
Olemme olleet kyseisessä kaupungissa n. 7 vuotta sitten.
Pidimme paikasta, bussiyhteydet toimi hyvin lähikaupunkeihin hania, Iraklion.
Varmaan paljon on muuttunut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32721Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062541Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42239Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441855- 321443
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141433- 1761155
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011134Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201053Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81938