Vaihtoehtohoidot

ukkeli

Oletteko turvautuneet vaihtoehtohoitoihin kolotuksissa? Onko niistä ollut apua?
Sitkeä olkapääkipu kiusannut vuosia eikä fysikaalisesta hoidosta ole ollut apua. Leikkauksen sanottiin olevan niin epävarma tulokseltaan joten sinnekään en viitsinyt mennä.

10

698

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mum--meli

Kirjoita googleen ...inkivääri, minua on auttanut tuo juoma ja muutenkin käytän sitä esim. salaateissa raasteena, liika kuitenkin pilaa.
      Kokeile et menetä mitään!

• molempia

käsiä kävellessään. Buranaa hetulaan jos oikein äityy.
      Vaihtoehtona on oma apu.

• siellä vaivaa

eikä siihen ole montakaan hoitoa. Voisit vielä ostaa apteekista ravintolisämagnesiumia 100g. Se on jauhetta ja lisää 1/4 tl veteen aamulla ja sekoita hyvin. Juo ennen ruokailuja ja pidä taukoa puolisen tuntia. Se estää samalla suonenvedot ja syöpien kehittymistä.

• olkapäässä

sellanen kiertäjä kalvosin revennyt, näkyi hyvin ultraäänikuvassa. Leikkausta odottelen, tosin tämä lääkäri sanoi, ettei ne leikkaukset niin hyvin onnistu.
      Mobilaattia monta kertaa päivässä siihen levitän. Särkylääkkeestä tuli ylävatsaan ärsytystä.

• Tietenkin repeämät tarvitsevat operatiivista hoitoa, jotka onnistuvat. Malttia ja kivun sietoa leikkaukseen odottelu vaatii.

Kipeisiin niska-hartiaseudun kiputiloihin olen saanut apua kunnon hieronnasta, aika ajoin tiukat lihakset muistuttavat, varaa aika hierontaan.

• ei ihmeitä

Kaaduin pahasti ja sain olkapäähäni pahan revähtymän. Koska röngen kuvissa vamma ei näkynyt odottelin yli vuoden, kunnes tuskastuin ja menin uudestaan lääkärille.

Sitten otettiin ultraa ja varjoaineita. Hoidoksi oli vain leikkausvaihtoehto.

Ylipääsemätön este esti leikkaukseen menoni ja sinniteltyäni särkylääkkeiden ja varovaisuuden turvin vuosia, en enää tarvitse leikkausta.

Tietenkään en mene punttisalille revittelemään ja varon äkkinäisiä liikkeitä, mutta yllättävän hyvin olen toipunut.

• Vanhat vammat ja uudelleen aloitetun, yltiöpäisen punttailun aiheuttamat uudet alkoivat rajoittamaan olemista, liikkumista ja häiritsemään nukkumista.

Kaksi jännettä rispaantunut ja melkein poikki, 80% kadonnut.
      Joku iromöykky, teräväksi kulunut luun pää sekä hoonausta kaipaavat röörit.

Leikkauksen jälkeinen toipuminen oli hidasta mutta puolisen vuotta operaation jälkeen olkapään liikkuvuus on parempi kuin käsittelemättömän.

Olkavarteen propattuun titaaniankkuriin kiinnitetyn jänteen osalta hauis on lyhyempi eikä voimataso koskaan palaudu ennalleen.
      Leuanvedot ja mave sekä rinnalleveto minulle riittävätkin.

Jos toipuminen leikkauksesta ei olisi niin riivatun hidasta niin leikkauttaisin toisenkin vaikka siinä on vain vanhat vauriot.

Tätä tautiani eivät buranat eikä inkiväärit olisi parantaneet.
      Puukko paransi!

• tarinatar

ja pian. Eräs kummityttöni sairasti tuollaista
      kipua,oli kuntohoitaja ammatiltaan.
      Leikkauksessa löytyikin ylimääsäinen lihaskudos!
      Kehitysvika jo sikiönä!
      Sekunda vaimo tahdon hyvitystä!
      Pyysi aviomies appiukoltaan ;-D

• keinoa on

kokeiltu.
      Akupunktiota olen saanut, akunapit oli kerran korvissa, laihdutusta silmälläpitäen.

Monenlaista roppia ja rohtoa on luontaistuotekaupasta ostettu.

Vuosikymmeniä sitten minulla oli paha ihottuma, kuljin ihotautilääkärillä monta kertaa, ei apua.
      Luontaistuotekaupan mainoksesta luin, että siellä on edustaja paikalla. Sieltä ostin veteensekoitettavaa jauhetta, jolla ihottuma parani alta aikayksikön.
      En tiedä, olisiko parantunut muutenkin, mutta voinpa uskoa vain omiin silmiini ja kokemuksiini.

• ukkeli

Yhtä jäin kaipaamaan. Onko kellään kokemusta niinsanotuista jäsenkorjaajista? Näin pätkän telkkarista jossa toimittaja sai avun oireileviin polviinsa, en vaan tullut tietämään mitä hänelle tehtiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      47
      3143
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      34
      2855
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2751
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      39
      2476
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      51
      1945
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1589
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1483
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1297
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1231
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      73
      1070
    Aihe