Kertokaa vähän

USA:n hintatasosta

Lähdemme huhtikuussa Jenkkeihin. Siitä on pitkä aika kun viimeksi olen siellä käynyt.
Minkälainen on hintataso nykyään esim. New York.
Kiertelemme useammassa osa-valtiossa.
Onko vaatteet kalliita? Entä ruoka ravintolassa?
Kannattaako valuutta vaihtaa täällä vai siellä?
Entä se puhelin. Mikä hitto on kolmetaajuus-puhelin? Antakaapa hyviä vinkkejä siellä käyneet.
Kuljemme vuokra-autolla ympäriinsä.

3

843

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • matkailija-x

      Ravintoloiden hintoja eri kaupungeissa voit katsoa esim. www.menupages.com-sivustolta.

      Vaatteitakin on kaikentasoisia ja -hintaisia, millaisia vaatteita etsit? Vaatteiden hintatasosta saa käsitystä esim tavaratalojen ja ketjujen sivuilta macys.com, anntaylor.com, gap.com, oldnavy.com jne. Joka ketjulla ja tavaratalolla on jatkuvasti hyviä alennuksia. Macy's, Bloomingdales ja Lors & Taylor tarjoavat lisäksi turisteille passia näyttämällä 11% alennuskorttia.

      Valutan olen vaihtanut aina täällä, olen verrannut kursseja tavexin ja forexin välillä netissä ja pyytänyt vielä tarjouksen vaihtoluukulla, jos kyseessä on ollut isompi summa.

    • Suomessa on käytössä 900/1800 MHz taajuudet ja USAssa 850/1900 MHz taajuudet. Kolmitaajuuspuhelimessa on taajuudet 900/1800/1900 MHz ja nelitaajuuspuhelimessa sitten myös lisäksi 850 MHz.
      Katso puhelimesi käyttöohjeesta, mitä taajuuksia se tukee tai käy kysymässä mistä tahansa puhelimia myyvästä liikkeestä. Tarvitset ainakin toisen näistä jenkkitaajuuksista. Kolmella taajuudella pärjäät kaikissa isommissa paikoissa, mutta jos autolla liikutte pitkin maaseutua ja haluat silloinkin puhelimesi toimivan, niin tarvitset myös sen neljännen taajuuden.

    • kotiin NYC:sta

      Mielestäni hinnat ainakin NYC:ssa olivat vähän edullisemmat kuin Suomessa, jos asioi tavallisissa ruokapaikoissa ja osteli tavallisia tavaroita.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      181
      1836
    2. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      270
      1354
    3. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1275
    4. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      36
      1057
    5. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      61
      922
    6. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      68
      916
    7. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      162
      914
    8. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      40
      818
    9. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      57
      762
    10. Ymmärräthän, että sun katkeruus ajaa mut pois

      Sä olet niin itseriittoinen, ettet edes tajua mitä myrkkyä suollat ympärillesi. Olet harhaisessa päässäsi kuvittellut et
      Ikävä
      39
      725
    Aihe